مجوزها

تبلیغات چطور می تواند تاثیر مثبت در برندینگ ایجاد کند

  • اشتراک گذاری:
14 فروردین 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3892 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

آیا تا به حال به برندینگ تجارت و کسب و کار خود فکر کرده اید؟ بنظر شما چرا در جوامع و صنایع پیشرفته تا این حد به برندسازی توجه می کنند؟ ساده ترین پاسخ برای این سوال این است که برندسازی ارزش تجارت شما را به دیگران نشان می دهد و ذهنیت خوبی را در مشتری نسبت به کسب و کار و تجارت شما ایجاد می کند. اگر بخواهیم تعریفی از برندینگ داشته باشیم نگاهی به تعریف آن از نظر استیو سسیل می اندازیم. استیو سسیل برند را نوعی عهد و قرارداد و پیمان می داند و نتیجه و بازخورد این عهد و پیمان از طرف مشتریان به معنای برندسازی می باشد.

با نگاهی اجمالی به بازار و تجارت چه داخلی و چه بین المللی متوجه خواهید شد که برندسازی تا  حدی از کیفیت در محصولات پیشی گرفته است به طوریکه محصولی با کیفیت پایین تر اما برندی معروف و شناخته شده فروش بیشتری نسبت به محصولات با کیفیت بالا اما برند ناشناخته خواهند داشت. این واقعیت است حال چه به مزاج ما خوش باشد یا نه! در تجارت و کسب و کار شما به عنوان یک شخص متعهد در وهله باید کیفیت محصولاتتان را تا حد قابل قبولی برسانید و در کنار آن همزمان به برندینگ توجه کنید. بدون شک پیشبرد این دو همگام با هم تاثیر بسیار بهتری در تجارت شما خواهد داشت و دوام و ماندگاری برند شما را افزایش می دهد.

تبلیغات

حال نوبت این است تا فکر کنید که چطور باید برند خود را به دیگران معرفی کنید و به عبارتی عوامل مهم در برندینگ کدام اند؟ چون همانطور که  الوین ریس و لورا ریس می گویند، عدم توجه به برندسازی و برندینگ در کارآفرینی و تجارت برابر با سقوط می باشد. ما در ادامه در ظریف گرافیک عوامل مهم در برندسازی را برای شما شرح خواهیم داد. پس با ما باشید.
 

عوامل مهم در برندسازی یا برندینگ

عوامل زیادی در برندینگ یا برندسازی نقش دارند. در اینجا ما عواملی که دکتر امیر خالصی در کتاب اصول برندسازی خود بیان کرده اند را معرفی خواهیم کرد.

  • تبلیغات

  • روابط عمومی

  • پیشبرد فروش

  • بازاریابی مستقیم

  • بسته بندی

  • خدمات مشتری

می توان گفت تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل در برندسازی می باشد. تبلیغات شامل لوگو، کارت ویزیت، کاتالوگ و بروشور و غیره می باشند که ما هر یک از این موارد را در بخش های مختلفی در سایت ظریف گرافیک به تفصیل بیان کرده ایم و عوامل مهم در هر یک را شرح داده ایم. برای اطلاعات بیشتر می توانید از بخش مقالات استفاده نموده و با ابزارهای مختلف تبلیغات آشنا شوید. یکی از مهم ترین عوامل تبلیغات در سال های اخیر با پیشرفت و همه گیر شدن تکنولوژی، برندسازی اینترنتی می باشد. این نوع از برندسازی استفاده از فضای جذاب و پر بازدید اینترنت برای تبلیغات می باشد. برند سازی اینترنتی شامل طراحی سایت و سئو و محتوانویسی بهینه می باشند. شما به عنوان شخص یا اشخاصی که تمایل به برندسازی تجارت و کسب و کار خود دارید باید با مشاورینی در این زمینه صحبت کنید که در تمام زمینه ها بتوانند برند شما را به دیگران معرفی کنند. در دنیای رو به رشد امروز بسنده کردن به لوگو و کارت ویزیت کار درستی نیست و شما را در برندسازی با شکست مواجه خواهد کرد. تبلیغات کاغذی منحصر به دنیای واقعی است اما با شکل گیری تجارت الکترونیک فعالیت ها برون مرزی شده است و با این حال زمان و مکان نمی شناسد. از این رو با تولید محتوای سئو شده می توانید محصولات خود را به راحتی به مخاطب پیشنهاد دهید بدون آنکه هزینه های اضافه برای بازاریابی و تبلیغات داشته باشید. تولید محتوای سئو شده کمک می کند تا موتور های جستجو شما را در صفحه نخست به کاربران پیشنهاد دهند تا از شما خرید نمایند. با این حال پس از مدتی خواهید دید که مشتریان با شما تماس می گیرند و تقاضای دریافت خدمات یا محصول مورد نظر را دارند.

به عنوان یه فرد با تجارت و کسب و کار در سطح مطلوب باید همگام با تکنولوژی تجارت خود و تبلیغات آن را پیش ببرید. ما به شما توصیه می کنیم به طراحی سایت و سئو و محتوای آن توجه ویژه ای داشته باشید و از متخصصین این امر مشاوره بگیرید. تبلیغات در دنیای مجازی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در دنیای امروز می باشد چون غریب به اتفاق مردم همگام با دنیای مجازی پیش میروند و این فرصت خوبیست تا برند خود را در دنیای مجازی به شیوه ای درست نشر دهید. البته بسیاری از مشاغل چنین رویه را در پیش گرفته اند اما در این میان، گروهی موفق عمل می کند که محتوا را مطابق با اصول سئو و بهینه سازی موتور های جستجو انجام داده باشد. محتوای تولیدی می تواند از نوع متنی، تصویری، ویدئویی و پادکست باشد که در همه موارد باید نکات و مطالب ضروری همراه با استاندارد های جهانی رعایت شده باشد. با این حال در صورتی که تمایل دارید کسب و کار خود را در بستر اینترنت تبلیغات کنید و گسترده تر به فعالیت بپردازید، تولید محتوا یکی از بهترین پیشنهاداتی است که ظریف گرافیک به شما می دهد تا از فرصت های پیش رو بیشتر استفاده کنید.

در تمام مراحل برندینگ و تبلیغات باید توجه داشته باشید که هرچقدر دیگران پیام های بیشتر و البته درستی از سمت شما دریافت کنند ماندگاری برند شما در ذهن آن ها بیشتر خواهد بود و این یعنی برندسازی. در نظر داشته باشید هنگامی که برندسازی شکل گرفت و افراد شما را به خاطر می سپارند از این رو شایسته است مطابق با اعتمادی که از سوی جامعه به شما شده، پاسخی درخورد بدهید و کیفیت محصولات را بیش از پیش ارتقاء دهید. کارهایی از قبیل تبلیغات، تولید محتوا و برند سازی مادامی که همراه با کیفیت و خروجی های مطلوب باشد شما را محبوب و برتر می کند.

برندینگ

آیا شعار ما در ظریف گرافیک را شنیده اید؟ ما در مجموعه ی ظریف گرافیک یک هدف و شعار داریم " ما اینجاییم؛ کنار شما، تا زیبایی های پنهان خدمات و محصولاتتان را به نمایش بگذاریم." خدماتی که ظریف گرافیک برای مشتریان خود ارائه می دهد علاوه بر طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، کارت ویزیت، ست اداری، پوستر و تبلیغات محیطی به تبلیغات و برندسازی تجارت و کسب و کار مشتریان خود در دنیای مجازی نیز توجه ویژه ای داشته است. شاید گمان کنید تبلیغات در فضای مجازی به دلیل اشباع کسب و کار ها چندان هم مؤثر نخواهد بود و با وجود دیگر برند ها شانسی برای دیده شدن نخواهید داشت. خبر خوش ظریف گرافیک به شما در این زمینه آن است که، اینترنت فضایی را در اختیار همکان قرار داده است تا با شرایط برابر به رقابت بپردازند. همه از صفر فعالیت های خود را شروع می کنند تا بیشتر دیده شوند. اما این رقابت چگونه باید انجام شود تا به کاربران در صفحه اول نمایش داده شوید. روی تولیدات و معرفی آن به مخاطب تمرکز کنید. اطلاعاتی را مطابق با اصول سئو در وب سایت خود منتشر کنید تا در اختیار کاربران قرار گیرد.

کاربران موجودات فرا زمینی نیستند که فکر کنید چطور امکان دارد به سوی وبسایت شما سوق داده شوند. به راحتی می توان با تولید محتوای بهینه که توسط محتوا نویسان حرفه ای انجام می شود، رتبه های برتر موتور جستجو را از انِ خود کرد. در نظر داشته باشید، تولید محتوا را به برحه ای خاص واگذار نکنید و به صورت دوره ای اطلاعات جدید بیافزایید یا اطلاعات خود را آپ دیت کنید. با این حال همواره در راس خواهید بود و آینده از شما است.

با نگاهی به لیست مشتریان ما در این سایت (ظریف گرافیک) خواهید دید که ما بهترین ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورده ایم و هدف ما چیزی فراتر از طراحی می باشد. ما به دنبال ایجاد حس و ذهنیت خوب و مطلوب در دیگران هستیم و این رمز موفقیت و ماندگاری ما در این عرصه می باشد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288