مجوزها

راهنمای تصویری ثبت سفارش آنلاین لوگو و بسته بندی - ظریف گرافیک

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1894 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

آموزش ثبت درخواست سفارش لوگو

 

با احترام ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما مشتری گرامی مراحل زیر، شما را در ثبت سفارش آنلاین لوگو به طور دقیق راهنمایی می نماید.

 

1. ورود به فرم ثبت سفارش

در صفحه اصلی سفارش طراحی لوگو را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.


 

2. اطلاعات هویت برند

 در قسمت "نام شرکت" نام رسمی شرکت یا بیزینس را به صورت کامل وارد کنید.
 

  • "بخش اصلی نام" را با مهم ترین کلمه در نام شرکت پر کنید که برای طراحی لوگو مدنظر دارید.

  • "رنگ سازمانی" به شما این امکان را می دهد تا با توجه به رنگ های مورد نظر طراحی لوگو را داشته باشید. این رنگ ها با توجه به رنگ هایی که سازمان یا برند با آن ها شناخته شده و یا رنگ هایی که برای طراحی لوگو علاقمند هستید، انتخاب می شوند.

  • در سطر دوم زبان طراحی لوگو را انتخاب نمایید (با فعال کردن تیک در مربع). اگر زبان مورد نظر در این سطر نیست، می توانید در قسمت "سایر زبان ها" زبان مورد نظر را وارد کنید و دکمه "مرحله بعد" را انتخاب کنید.

3. انتخاب نمونه های مد نظر شما

در این صفحه هرکدام از نمونه لوگوهای ظریف گرافیک که بیشتر به سلیقه و علایق شما مرتبط و نزدیک هستند را انتخاب کنید.

 

  • در غیر اینصورت با کلیک روی دکمه "افزودن مورد دلخواه"، لوگوی مد نظر خود را از گالری یا آرشیو علاقمندی ها انتخاب کنید و دکمه OK را بزنید. اگر می‌خواهید بیش از یک لوگو اضافه کنید، می توانید از دو دکمه "افزودن مورد دلخواه" دیگر هم استفاده کنید.

  • پس از انجام مراحل فوق در پایین صفحه "مرحله بعد" را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که مرحله قبل نیاز به ویرایش و ادیت دارد می توانید دکمه "مرحله قبل" را انتخاب کنید.

    طراحی سفارش آنلاینراهنمای ثبت سفارش ظریف گرافیکچگونه سفارش انلاینخود را ثبت کنیم

4. مخاطب شناسی برند

در مرحله 4 مشخصات بازار هدف را به طور دقیق وارد کنید.

 

  • در فیلد "بازار هدف" نام کشوری را وارد کنید که قرار است محصول مورد نظر به فروش برسد.

  • "سطح مخاطبان" شما در سه دسته قرار داده شده است. عموم مردم (عمومی)، افراد و قشر مشخصی از جامعه با درآمد متوسط است (متوسط) و یا مخاطبین شما افراد بالا رده و با درآمد بالا هستند (بالا).

  • در بخش توضیحات هر نوع اطلاعات تکمیلی که فکر می کنید تیم طراحی بهتر است بدانند بنویسید و "مرحله بعد" را کلیک کنید.

5. نگاهی عمیق‌تر به برند شما

این بخش برای طراحی لوگو بسیار مهم است. ما باید بدانیم دلیل شما برای انتخاب نام برند چیست؟ چه داستان یا الهاماتی در پشت نام نهفته است. این بخش کمک شایانی در طراحی لوگو برند خواهد کرد تا لوگویی مفهومی، مرتبط با نام بیزینس و منحصر به فرد به شما تحویل دهیم.
 

  • "دلایل انتخاب نام برند" را بنویسید که با توجه به چه موارد یا معانی انتخاب شده است.

  • "شعار یا جمله تبلیغاتی" هر برند شعار تبلیغاتی خاص خود را دارد. بعنوان مثال همراه اول "هیچکس تنها نیست" را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده است. شعار شما چیست؟ در صورتی که هنوز شعار تبلیغاتی ندارید ظریف گرافیک در این زمینه نیز میتواند همراه شما باشد.

  • "چشم انداز و هدف" مشخص بودن اهداف تجاری و یا فعالیت های سازمانی بسیار مهم است. اهمیت این موضوع از آن نظر مطرح شده که در چند سال آینده ممکن است برند شما به توسعه فعالیت و یا محصولات خود بپردازد. از این رو بهتر است طراحی لوگو به گونه ای انجام شود که با ایجاد تغییرات در چند سال آینده، نیازی به ری دیزاین و یا باز طراحی لوگو نباشد. پس از وارد کردن اطلاعات به "مرحله بعد" بروید.

6. مشخصات فردی

پس از اینکه نام و اطلاعات تماس خود دار درج کردید، در صفحه پیش رو قوانین و مقررات ظریف گرافیک را مشاهده می کنید. موارد ذکر شده رابا دقت مطالعه نمایید و در صورت تایید، تیک پذیرش را فعال نموده وبه مرحله بعد بروید.


7. ثبت نهایی درخواست شما

پس از ثبت نهایی، برآوردی از قیمت پایه طراحی لوگو ظریف گرافیک را خواهید داشت. با تایید نهایی این بخش سفارش شما ثبت نهایی خواهد شد. (توجه داشته باشید تایید این مورد یا مورد قبل به منزله ثبت قطعی سفارش شما نخواهد بود.)
 

8. تمام!

برای بازگشت به صفحه اصلی و یا ثبت سفارش جدید گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

آموزش ثبت درخواست سفارش طراحی بسته بندی

برای ثبت سفارش طراحی بسته بندی در صفحه ثبت سفارش "سفارش طراحی بسته بندی" را انتخاب کنید.

1. خصوصیات برند و بسته بندی

در صفحه جدید مشخصات محصول که شامل ابعاد، جنس بسته بندی، نام شرکت، زبان طراحی بسته بندی و غیره می‌باشد را وارد کنید.
 

  • در ردیف اول ابتدا مشخص کنید طراحی بسته بندی مد نظر است یا لیبل و تیک گزینه دلخواه را فعال کنید. سپس ابعاد را به دقت به سانتی متر وارد نمایید.
  • در ردیف 2، گزینه "جنس بسته بندی" یا لیبل را با فعال کردن تیک مشخص کنید.
  • در سطر 3 از شما می خواهیم نام شرکت و برند را در کنار "زبان طراحی" بسته بندی / لیبل خود وارد نمایید.
  • در "نوع پروژه"، باید دسته بندی محصول را تعیین کنید که برای چه نوع محصولی طراحی بسته بندی باید انجام شود.
  • "قالب بسته بندی" را می توانید از گزینه های مندرج و پیشنهادی انتخاب نمایید.
  • در قسمت "محتویات" نیز نوع بسته بندی را مشخص کنید و سپس به "مرحله بعد" بروید.

2. انتخاب نمونه کارهای در نظر

در این صفحه همانطور که مشاهده می کنید می توان به دو صورت بسته بندی مورد نظر را انتخاب کرد.

  • می توانید با جستجویی در میان نمونه بسته بندی های ظریف گرافیک تیک موارد مورد نظر را فعال کنید به مرحله بعد بروید.
  • یا از طریق "افزودن مورد دلخواه" از آرشیو تصاویر خود، بسته بندی های مورد علاقه را انتخاب و دکمه Open را بزنید و سپس به "مرحله بعد" بروید.

3. مشخصات محصول

در صفحه "مشخصات محصول" اطلاعات بسیاری مهمی که در طراحی باید بدانیم را وارد کنید.

 

  • "بازار هدف" محصول چه قاره یا کشوری است؟ آنرا وارد کنید.
  • محصول شما چه نوع مخاطبی دارد. عموم جامعه، بدون محدودیت جنسی و سن و سال (عمومی) قشر یا گروهی متوسط (متوسط) یا افرادی که علاقمند به خرید از برندهای لوکس، گرانقیمت و یا کمیاب هستند (بالا).
  • در بخش "توضیحات" هر توضیحی که برای طراح نیاز است و چرایی نوع بازار هدف و مشتری را به طور دقیق بنویسید و دکمه "مرحله بعد" را کلیک کنید.


     

4. نگاهی عمیق‌تر به برند شما

"اطلاعات تکمیلی" یکی از جذاب ترین بخش های کمکی در طراحی است که ایده های خلاقانه و خاص به طراح می دهد تا طراحی یکتا و بی نظیری داشته باشید.

  • "دلایل انتخاب نام برند" بسیار مهم است. داستان هر برند سهم چشمگیری در ماهیت آن دارد. از این رو این بخش را با توضیحات همه جانبه پر کنید.
  • اگر "شعار یا جمله تبلیغاتی" دارید آن را برای ما بنویسید. قابل ذکر است که ظریف گرافیک نیز میتواند شما را در مسیر انتخاب شعار تبلیغاتی درست همراهی کند.
  • "چشم انداز و هدف" یکی از مهم ترین برنامه های پایه ای سازمان ها و برندهاست که حتی قبل از شروع مراحل اولیه کار برنامه ریزی می شود. از این رو آن را با ما در میان بگذارید تا طراحی بسته بندی و انتخاب المان ها به گونه ای انجام شود که ورود محصول جدید و یا تغییرات سازمانی خدشه ای به هویت و ماهیت بسته بندی وارد نکند. پس از پر کردن این فیلد به "مرحله بعد" بروید.


     

5. مشخصات فردی شما

در این بخش "مشخصات فردی" را از شما می خواهیم تا بدانیم افتخار همکاری با چه شخصی را داریم. پس از تکمیل این فرم وارد "مرحله بعد" شوید.


 

6. موافقت با قوانین و مقررات

"قوانین و مقررات" از جمله مهم ترین شرایط همکاری ظریف گرافیک به شمار می رود که حتما ابتدا این بخش مطالعه نمایید و پس از تایید به مرحله بعد بروید.


 

7. تایید نهایی درخواست شما

در صفحه باز شده هزینه ارائه شده برآورد قیمت میانگین طراحی بسته بندی است. در نظر داشته باشید قیمت مقطوع نیست و به طور تقریبی است. پس از کلیک بر روی گزینه "تایید" به درخواست ثبت شما برای مجموعه ظریف گرافیک ارسال میشود.
 

6. تمام!

در این مرحله به شما اعلام می کنیم مراحل با موفقیت ثبت شده و در صورت تمایل می توانید سفارش جدید را ثبت کنید و یا به صفحه اصلی بازگردید.

 

 

* در کلیه مراحل اگر مرحله قبل نیاز به ویرایش داشته باشد، می توانید با انتخاب گزینه "مرحله قبل" یک مرحله به عقب رفته و اطلاعات ارسالی را ادیت کنید و سپس به مرحله بعد بازگردید. با حرکت بین صفحات برای بازبینی مراحل قبل و بعد، اطلاعات حذف یا ناقص نخواهند شد، در هر مرحله اطلاعات وارد شده باقی می مانند تا اگر نیاز به ویرایش بود، دوباره کاری و دردسر نداشته باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288