مجوزها

عکاسی تبلیغاتی چیست؟ راهنمای کامل + نمونه کار

  • اشتراک گذاری:
3 دی 1402 (آخرین بروزرسانی در 24 بهمن 1402 ) 311 0 عکاسی
آنچه در این مطلب می خوانید:

خوب می دانیم که شانس دیده شدن بیشتر یک آگهی تا حد زیادی به عکاسی تبلیغاتی آن وابسته است. در حقیقت یک عکس تبلیغاتی خوب با دارا بودن تمام فاکتورهای ضروری، باید بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و پیام یک برند را به درستی به مخاطب انتقال دهد.
قصد داریم تا در این نوشته به بررسی انواع عکس تبلیغاتی، تجهیزات مورد نیاز و همچنین قیمت عکاسی تبلیغاتی بپردازیم، پس همراه ما باشید.

makeup-photography

عکاسی تبلیغاتی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

عکاسی تبلیغاتی یا به انگلیسی Advertising Photography یا Photography Product؛ یکی از شاخه های رشته عکاسی است که در آن از خدمات افراد یا شرکت‌ها، تولیدات، محصولات، کالاها و به طور کلی تمام ایده های مرتبط به یک برند با هدف جذب بیشتر مخاطب عکسبرداری می‌شود. در واقع عکاسی تبلیغاتی بیشتر بر خلاقیت و جذابیت تصویر تمرکز دارد و با توجه به اهمیتی که این عکس ها در دیده شدن بیشتر آگهی توسط مخاطبین هر صنعتی دارند، عکاسی از المان های اصلی در کمپین های تبلیغاتی همچون مجلات، پوسترها، روزنامه ها، بیلبوردها و تیزرها به حساب می آید.

در واقع شما با هر کسب و کاری برای معرفی بهتر محصول و یا خدمت خود به دیگران، به عکاسی تبلیغاتی برای فروش بیشتر، ترویج برند و افزایش توجه به سایر اجزای تبلیغ نیاز دارید. یک عکس تبلیغاتی عالی؛ علاوه بر توجه به خواسته ها و نیازهای مخاطبین، از راه برانگیختن احساسات و هیجانات آن‌ها می تواند رغبت بیشتری در مشتریان برای خرید محصول و یا دریافت خدمات از برند شما ایجاد کند.
 

پس بیخود نیست که میگویند: "یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد و نباید قدرت تصویر را دست کم گرفت!"


عکاسی-تبلیغاتی-صنعتی-دارو-کپسول-درمانی

انواع عکاسی تبلیغاتی

وقتی برای اولین بار با یک عکاس حرفه‌ای ارتباط برقرار می‌کنید، احتمالا نمی‌دانید که دقیقا چه نوع عکسی برای محصولات خود نیاز دارید. برای همین، بهتر است ابتدا با انواع عکاسی تبلیغاتی آشنا شوید. انتخاب نوع مناسب عکاسی تبلیغاتی بستگی به اهداف و محصولات شرکت دارد. سه نوع اصلی عکاسی تبلیغاتی عبارتند از:
 

  1. عکاسی تبلیغاتی لایف استایل

این نوع عکاسی، محصول را در صحنه‌ای واقعی و طبیعی نشان می‌دهد. به عنوان مثال، عکس از یک قابلمه در آشپزخانه و آشپزی که به سادگی از آن استفاده میکند. این نوع عکاسی باعث می‌شود مشتری بتواند جایگاه محصول را در زندگی روزمره خود تصور کرده و نیاز آن را حس کند.

Safarn-packaging-design
saffron-avin-packaging

  1. عکاسی تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

در این نوع عکاسی، معمولا محصول بر روی پس زمینه سفید قرار میگیرد. هدف نشان دادن واضح و مشخص محصول و اجزای آن است. این تصاویر برای استفاده در صفحه محصول فروشگاه های اینترنتی مناسب هستند.
Packaging design of Mava cosmetic soap

  1. عکاسی تبلیغاتی خلاقانه

در این نوع، از طرح‌ها و پس زمینه‌های متنوع، نورپردازی خلاقانه و چیدمان جالب محصولات استفاده می‌شود تا تصاویری جذاب و هیجان‌انگیز برای مخاطب ایجاد شود. درواقع این داستان است که با بکارگیری رنگ‌ها، نورپردازی، کادربندی و استفاده از اجسام عجیب و غریب یا تناقضات بصری، عکاسی تبلیغاتی خلاقانه ایجاد کند که مخاطبان را درگیر و برای خرید یا استفاده از محصول برند ترغیب کند. داستان سرایی قادر است ارتباط عاطفی بین تبلیغات و مخاطبان ایجاد کند و باعث شود تا مردم بهتر و عمیق‌تر با محصول یا خدمات مورد نظر آشنا شوند.

با توجه به اهداف و ماهیت محصول، شرکت‌ها می‌توانند یک یا ترکیبی از این انواع عکاسی تبلیغاتی را برای بازاریابی محصولات خود به کار گیرند.

عکاسی-آشپزخانه-روغن

 تفاوت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی ایجاد تصاویری جذاب و جالب است که بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند و آن‌ها را به خرید محصول یا استفاده از خدمات مورد نظر ترغیب کنند. عکاسان تبلیغاتی علاوه بر القای خلاقیت در تولید تصاویر، از نورپردازی و رتوش تصاویر بهره می‌برند تا تصاویر بهتر و جذاب‌تری را ارائه دهند.

در عکاسی صنعتی، تمرکز بیشتر بر روی به تصویر کشیدن عملکرد و ویژگی‌های فنی محصولات و صنایع است. این نوع از عکاسی ممکن است برای مستندسازی پروسه‌های تولید، عکاسی معماری صنعتی و یا عکاسی محیط کاری صورت گیرد. هدف اصلی این نوع از عکاسی، نشان دادن جزئیات و مشخصات فنی محصولات و فرایندهای صنعتی است.
 

تاریخچه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی سیر تحولی طولانی را در صفحات تاریخ پشت سر گذاشته است. این هنر بسیار قبلتر از اینترنت وجود داشت و در حقیقت در اواخر قرن نوزدهم پا به عرصه تبلیغات چاپی گذاشت که همزمان با امکان چاپ عکس در کنار متن، توانست اولین عکس‌های تبلیغی چاپی را ارائه کند. در آن زمان عکس‌های ساده از محصولات، در بخش‌های پایانی مجلات به چشم می‌خورد. اما هزینه‌ی بالای عکاسی استودیویی، مانع از رواج آن در صنعت تبلیغات شد.

تا اینکه اوضاع در دهه 1920 میلادی دگرگون شد. رشد صنعت و مصرف‌گرایی، سبب شد تا مدیران به دنبال راهی برای متمایزسازی برند و جلب نظر مشتری باشند. عکاسی با واقع‌گرایی و تأثیرگذاری عاطفی‌اش، گزینه‌ی مناسبی بود. مجلات حوزه‌ی عکاسی، از جمله "عکاس تجاری"، به‌طور ویژه به تبلیغ عکاسی بخصوص در صنعت مد و فشن پرداختند. تا این‌که در دهه‌ی 1930، عکاسی تبدیل به رسانه‌ی اصلی و محبوب در تبلیغات چاپی شد.

وقتی در سال 1985 میلادی، امکان بارگذاری آنلاین عکس فراهم آمد، تبلیغات وارد مرحله‌ی جدیدی از تکامل خود شد. عکاسی دیجیتال به سرعت جایگزین روش‌های سنتی شد، چرا که فرایندی به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر در اختیار عکاسان قرار می‌داد.

با پیشرفت فناوری، عکس‌های تبلیغاتی محصول علاوه بر سرعت بالای تولید، قابلیت دستکاری و ویرایش بیشتری نیز پیدا کردند. همچنین ابزارهایی مثل فتوشاپ که در سال 1988 ابداع شد، افق‌های تازه‌ای را در زمینهٔ ویرایش و بهبود کیفیت تصاویر باز کرد.

سیستم‌های نورپردازی قابل حمل نیز به رشد عکاسی تبلیغاتی کمک شایانی نمود. در نهایت، پیشرفت‌های صورت گرفته منجر به موفقیت کسب‌وکارها در بازاریابی و فروش محصولات از طریق فضای مجازی شد.
عکاسی-نوشیدنی-آبمیوه

تاثیر طراحی کاتالوگ با عکس تبلیغاتی بر رونق کسب و کارها

عکاسی کاتالوگ یکی از شاخه‌های تخصصی عکاسی تبلیغاتی است که به منظور ثبت تصاویر محصولات جهت استفاده در کاتالوگ‌ها، بروشورها و سایر رسانه‌های تبلیغات چاپی به کار می‌رود.

در عکاسی کاتالوگ، عکاسان حرفه‌ای در محیط استودیویی و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته‌ی نورپردازی و تصویربرداری، اقدام به ثبت دقیق تصاویری از کالاها و خدمات می‌نمایند. هدف اصلی عکاسی کاتالوگ نمایش ویژگی‌ها، طراحی، کاربردها و کیفیت محصول به بهترین شکل ممکن است. طراحی کاتالوگ‌های تبلیغاتی با استفاده از عکس‌های باکیفیت، می‌تواند تاثیر بسزایی بر رونق کسب‌وکارها داشته باشد:

  • تصاویر زیبا و حرفه ای، توجه مشتریان بالقوه را جلب می کند و شانس فروش محصولات را افزایش می دهد.
  • این تصاویر می توانند ویژگی ها و مزایای محصول را به خوبی به مخاطب القا کنند.
  • با افزایش فروش، سرمایه گذاری روی عکاسی کاتالوگ، بازدهی بالاتری برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. طراحی جذاب کاتالوگ با عکس، برند را تقویت می‌کند و تصویر مثبتی از آن در ذهن مخاطب ایجاد می‌نماید. این نوع عکس ها به افزایش اعتماد مخاطب نسبت به محصولات و خدمات کمک میکند.

 

آیا عکاسی تبلیغاتی با موبایل به صورت حرفه ای ممکن است؟

زمانی که حرف از عکاسی با موبایل میشود بیشتر عکاسان دلایل مختلفی را زیر هم لیست میکنند که چرا دوربین‌های تخصصی تصاویر بهتری نسبت به گوشی‌های هوشمند می‌گیرند. اما حقیقت این است که عکاسی محصول مثل عکاسی حیات وحش یا ورزشی نیست که به لنزهای تله‌فوتوی بلند یا دوربینی چندصد میلیونی نیاز داشته باشید که بتواند در ثانیه 10 عکس بگیرد. عکاسی محصول همچنین نیازی به لنز با دیافراگم باز برای محو کردن پس‌زمینه مثل لنزهای گران‌قیمت پرتره یا حالت ماکرو بسیار نزدیک ندارد. با اینکه در عکاسی تبلیغاتی سوژه در حالت ساکن و معمول خود قرار دارد، این نوع عکاسی به هیچ وجه آسان نیست! چالش هایی که عکاسی حرفه ای محصول را دشوار میکند به شرح ذیل است.

نورپردازی و پس‌زمینه: در همین ابتداست که استفاده از یک گوشی هوشمند با سنسور کوچک‌تر خود میتواند کار عکاسی را چالش انگیز کند. قائدتا در عکاسی تبلیغاتی با گوشی نور سهم زیادی از جذابیت عکس را خواهد داشت. اگر نورپردازی و پس‌زمینه خوبی داشته باشید، با دوربین عکاسی حرفه‌ای، به قطع یقین می‌توانید تصاویر بهتری از محصول بگیرید.

رنگ‌ها: هرگز تاثیر رنگ را دست کم نگیرید. با اینکه ادیت و ویرایش تصویر امروزه قدرت زیادی در القای رنگ به تصویر دارد، استفاده از دوربین عکاسی با سنسور و لنز حرفه ای میتواند در دقت رنگ بهتر باشد و کلیت عکس را با رانگ‌های طبیعی‌تری نشان دهد.

کیفیت تصویر: دوربین این بار هم برنده میدان است. علی‌رغم اینکه بسیاری از تبلیغات گوشی‌های جدید ادعای سنسورهای مگاپیکسلی قوی و کیفیتی فراتر از دوربین‌های عکاسی را دارند، این موضوع حقیقت ندارد! در عکاسی تبلیغاتی با موبایل در موضع کیفیت یک دوربین نسبتا معمولی میتواند یک گوشی هوشمند نسبتا خوب را به سادگی از رقابت بیرون کند.

عمق میدان: این به این معنی است که چقدر از تصویر در فوکوس است، و یک گوشی هوشمند با سنسور کوچک‌تر، در واقع مزیتی نسبت به دوربین‌های با سنسور بزرگ‌تر دارد، زیرا گوشی‌های هوشمند عمق میدان بیشتری دارند، به این معنی که گرفتن تمام موضوع در فوکوس آسان‌تر است.

به طور کلی میتوان گفت: با اینکه عکاسی با موبایل و در خانه به قطع یقین امکان پذیر است اما مناسب محیط یک کسب و کار حرفه‌ای نبوده و نمیتواند نسبت به عکاسی در یک استودیوی حرفه‌ای بازخورد داشته باشد.

عکاسی-دمنوش-چای

تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی به ابزار و تجهیزات خاص خود نیاز دارد که نبود هر یک از آنها، بازدهی فرآیند عکسبرداری را با مشکل روبرو می‌سازد. از طرفی وجود هر یک از این تجهیزات، برای خلق تصویر بهتر به عکاس کمک می کند تا در زمان کمتر و با سرعت بیشتر تصاویر جذابی به ثبت برساند. در ادامه به تجهیزات لازم برای تهیه عکس تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد.

  1. دوربین مناسب: برای فعالیت در حوزه عکاسی و تهیه عکس تبلیغاتی، اولین ابزار ضروری دوربین است. بنابر احتیاط واجب؛ بهتر است در تجهیزات شما همیشه یک دوربین جایگزین وجود داشته باشد تا در صورت خرابی دوربین اصلی بتوانید از آن استفاده کنید. انتخاب نوع دوربین و کیفیت آن به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بستگی دارد.
     
  2. انتخاب لنزهای مناسب دوربین عکاسی: برای تضمین کیفیت کار یک عکاس حرفه ای، دسترسی به مجموعه ای از لنزها در موقعیت های مختلف ضروری است.
     
  3. تجهیزات نورپردازی عکاسی تبلیغاتی: ثبت هیچ تصویری بدون وجود نور ممکن نخواهد بود. تجهیزات نورپردازی متعددی از قبیل؛ سافت باکس، نورسنج، رادیو فلاش، چادر عکاسی (خیمه)، چتر، اسنوت، سه پایه نور به اندازه فلاش ها، کاسه استاندارد و ... وجود دارند که برخی از آن‌ها، تنها برای سفارشات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.
     
  4. میز عکاسی: یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای عکاسی تبلیغاتی، میزهای مخصوص چوبی و یا ساخته شده از پروفیل آهن است که سوژه مورد نظر برای عکاسی روی آن قرار می‌گیرد.
     
  5. سه پایه دوربین: عکاسان از این وسیله برای جلوگیری از لرزش دوربین و عکاسی محصولات فروشگاهی که باید از تعداد زیادی کالا با کادری همسان و زاویه ثابت عکس گرفته شود، استفاده می‌کنند.
     
  6. لوازم تزئینی برای عکاسی: لوازم جانبی متنوعی در عکاسی تبلیغاتی، با هدف جذابیت بیشتر تصاویر همچون باکس های ساده و یا رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرند که بهتر است انتخاب اکسسوارها، متناسب با سوژه عکاسی باشد.
     

عکاسی-تبلیغاتی-عطر-مردانه

اگر قصد دارید از برندهای مختلف مواد غذایی عکس تبلیغاتی و صنعتی بگیرید می‌توانید برای انتخاب اکسسوار متناسب با سوژه خود، به نمونه کارهای عکاسی مواد غذایی که توسط تیم خلاق ظریف گرافیک ثبت شده اند نگاهی انداخته و از آن‌ها ایده بگیرید.

  1. بک گراندهای ساده و طرحدار: انتخاب پس زمینه های مناسب عکاسی، بر رنگ و لعاب عکس های تبلیغاتی افزوده و جذابیت آن‌ها را از دید مخاطبین دو چندان می‌کند. برای این منظور می توانید از بک دراپ های طرح دار و یا انواع دکورها استفاده کنید.
     
  2. کیت تمیز کردن تجهیزات عکاسی: از ابزار ضروری برای افزایش کیفیت و طول عمر دوربین ها به حساب می‌آید. در صورت استفاده از انواع پاک کننده‌ها و یا دستمال های نامناسب، ممکن است لنز دوربین شما آسیب جدی ببیند که برای این منظور می بایست از کیت های پاک کننده استفاده کنید.
     
  3. بند، کیف و کوله پشتی دوربین عکاسی: این تجهیزات برای امنیت، مقاومت، حمل و نقل و جلوگیری از وارد آمدن ضربه به دوربین ضروری به حساب می آیند.
     
  4. سیستم کامپیوتری برای ویرایش عکس تبلیغاتی: بعد از تهیه یک سیستم حرفه ای با در نظر داشتن تمام فاکتورهای مورد نیاز، حال باید به دنبال نرم افزارهای مناسب برای ویرایش عکس‌های ثبت شده باشید. برای این منظور می‌توانید از نرم افزارهای ادوبی فوتوشاپ (Adobe PhotoshopAdobe Camera Raw و Adobe Lightroom استفاده کنید.

عکاسی-بسته-بندی-زعفران

ویژگی های یک عکس تبلیغاتی خوب

شما به اینجا با تاریخچه، اهمیت، تجهیزات و انواع عکاسی تبلیغاتی آشنایی دارید. اما برای یک عکاس حرفه ای درک این موارد به تنهایی کافی نیست. در حقیقت یک عکس با این موارد و قوائد جذاب و تاثیرگذار نمی‌شود.

در نظر داشته باشید که عکاسان حرفه‌ای خود را به قوانین و هنجارها محدود نکرده و همواره برای ایده های بهتر ساختار جدید خود را خلق میکنند. با این حال نکاتی وجود دارد که میتواند جذابیت هر عکس را افزایش دهد:

هماهنگی با استراتژی تبلیغاتی

فراموش نکنید که هدف عکس تبلیغ و جذب مشتری است. نمیتوانید سوژه در هرجایی که خواستید قرار دهید، دوربین را آماده و شروع به عکاسی کنید. عکس باید با استراتژی کلی تبلیغاتی هماهنگی داشته باشد و به منظور دستیابی به اهداف مشخص تبلیغ طراحی شده باشد. برای هماهنگی با استراتژی تبلیغاتی در عکاسی تبلیغاتی، ابتدا هدف و اهداف خود را مشخص کنید. سپس مخاطبان خود را شناسایی کرده و مکان و زمان مناسب برای عکاسی را انتخاب کنید. در انتخاب محتوا و تصاویر، به همخوانی آنها با استراتژی تبلیغاتی توجه کنید. در نهایت، ارزیابی عملکرد تصاویر تبلیغاتی و اندازه‌گیری اثربخشی آنها را فراموش نکنید.


بیشتر بخوانید: خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در مشهد + نمونه

 

یک بکگراند درست و حسابی برای عکاسی تبلیغاتی داشته باشید.

پس‌زمینه درست نه تنها محصول را در نقطه تمرکز تصویر قرار میدهد بلکه کار شما در پروسه ادیت و ویزایش عکس که پس از عکاس انجام میشود، ساده تر میکند. میتواند در عکاسی از بکگراند عکاسی سفید یا روشن استفاده گنید تا هنگام حذف المان های اضافه یا روتوش عکس مشکلی پیش نیاید.
 

محصول را آماده کنید.

حالا که پس‌زمینه چیده شده و آماده است وقت آن میرسد که محصول یا همان سوژه را وارد بازی کنیم. این مرحله شاید در ابتدا آسان به نظر برسد اما چینش درست سوژه بسته به زاویه، نور و وضعیت آن در عکس ممکن است به چند آزمون و خطا نیاز داشته باشد. به نقل سایت زومیت:
"هر محصول باید به‌صورت دقیق برای عکاسی آماده شود. بزرگ‌ترین دشمن شما در این راه گرد و غبار است. برای عکاسی از محصول نیاز به شیء بسیار تمیز دارید. اگر به خوبی محصول خود را از گرد و غبار پاک نکنید، فرایند ویرایش تصویر برایتان بسیار طولانی و خسته‌کننده خواهد شد."
 

برای محصولات ظریف، کوچک که از خود جلوه ای ندارند بهتر است به دنبال یک طراحی بسته بندی زیبا باشد تا آن را در کنار محصول به خوبی نشان دهید.
عکاسی-محصولات-آرایشی

با نور بازی کنید!

شاید هنوز متوجه باشید اما نور در عکاسی معجزه میکند! اگر تا به حال در پروسه عکاسی حرفه ای دخیل نبودید اهمیت این موضوع را تنها در زمان ادیت عکس متوجه خواهید شد. اما نوری که با نرم افزارهای ویرایش تصویر به دست آمده باشد قابل مقایسه با نور طبیعی یا مصنوعی در زمان عکاسی نیست. این نوع نور برای عکاسی‌های فضای باز یا سبک زندگی بسیار مناسب است، اما حتما باید به نوردهی آن توجه شود.

برای عکاسی داخلی، می‌توانید از پنجره‌هایی که به نور خورشید مستقیم دارند برای قرار دادن تخته پشتی و میز عکاسی استفاده کنید. نور مصنوعی نیز گزینه‌ای دیگر است و این نیاز به نصب سافت باکسSoftbox) ) دارد تا سایه‌ها را نرم‌تر کند.

موقعیت و قرارگیری مناسب چراغ‌ها به عنوان نور اصلی و نور پُرکننده می‌تواند به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه برسید. همچنین استفاده از تخته یا کاغذ سفید می‌تواند کمک کند تا سایه‌ها بیشتر نرم شوند.
 

همیشه به قوانین زوایا پایبند نباشید!

گاهی لازم است تا جای ممکن از متعارفات و کلیشه‌ها دوری کرده و عکس‌هایی جسورانه از محصول خود بگیرید. عکس‌های که مقابل الگوهای عادتی چشم مخاطب قرار گرفته و جلب توجه میکند.

بابافت در این باره نوشته است: سعی کنید زوایای مختلف را ببینید و تنها بر ثبت تصویر از یک زاویه معین و مشخص اصرار نورزید. به شما توصیه می‌کنیم از سوژه‌تان در زوایای مختلف عکس‌برداری کنید و بعدا آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این میان از انتخاب عکس‌هایی که در زوایای خلاقانه‌تر ثبت کرده‌اید نترسید. مطمئن باشید اگر کیفیت کارتان بالا باشد، همین نگاه جدیدتان به سوژه و روند عکاسی باعث بیشتر دیده شدن کارهایتان می‌شود.
 

وقت ادیت و روتوش عکس رسیده است!

با اینکه شاید از عکس‌هایی که تا اینجا گرفتید راضی باشید، ویرایش و رتوش عکس، مرحله‌ای حیاتی برای تبدیل عکس‌های معمولی به عکس‌های حرفه‌ای است. این کار به شما اجازه می‌دهد تا رنگ، نورپردازی، زاویه دوربین و جزئیات عکس را بهبود ببخشید. با ویرایش می‌توانید اشیاء ناخواسته را حذف کنید و کیفیت تصویر را ارتقا دهید تا در نهایت عکس‌ها هماهنگی و یکدستی بیشتری پیدا ‌کنند.
 

قیمت عکاسی تبلیغاتی چگونه محاسبه میشود؟

قیمت عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی بسته به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان عکاسی، مکان، مدل، نیازهای تجاری و بودجه شما متغیر است. با توجه به اینکه هر پروژه می‌تواند شرایط و نیازهای منحصر به فردی داشته باشد، بهتر است با استودیو ظریف گرافیک تماس بگیرید تا با ارائه خدمات مشاوره رایگان ما علاوه بر اطمینان از انتخاب خود، از تعرفه‌های عکاسی ظریف گرافیک مطلع شوید.
دیزاین-عکاسی-تبلیغاتی

استودیو عکاسی تبلیغاتی ظریف گرافیک

شرکت استودیو عکاسی تبلیغاتی ظریف گرافیک یک استودیو حرفه ای و با تجربه در زمینه عکاسی تبلیغاتی و تصویربرداری است. این تیم با داشتن تخصص، مهارت، تجربه و استفاده از تجهیزات حرفه ای، به ارائه خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای مشتریان خود در سرتاسر ایران می‌پردازد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این استودیو می‌توان به عکاسی محصولات، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسی غذا و رستوران و ... طراحی هویت بصری شامل لوگو، کاتالوگ و بسته بندی اشاره کرد. با توجه به نمونه‌کارهای ما، شما میتوانید کیفیت بالای خدمات و بهترین‌ها را برای کسب و کار خود انتظار داشته باشند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288