مجوزها

چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟

  • اشتراک گذاری:
28 اردیبهشت 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1725 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوا و فروش آن از پر درآمد ترین روش های کسب کار است، بشرطی که شما بعنوان یک تولید کننده محتوا روش های تولید را بدانید و راه های مناسب را با شناخت نیاز های مشتریان برگزینید. تولید محتوای اینترنتی طرفداران بسیاری دارد و در این چند سال اخیر بسیاری از سازمانها، شرکتها، و انواع مشاغل به دنبال راهی برای تولید محتوای بهینه و معرفی خود به بازار پر دغدغه جهانی هستند.

تولید محتوا

صحبت ظریف گرافیک

به عنوان یک تولید کننده محتوا در زمینه تبلیغات به شما دوستان گرامی توصیه میکنیم همواره مطالب نو و دست اول را ارائه نمایید. قرار نیست همیشه مطالب صفر تا صد را از علم و یا داشته های خودتان بنویسید. شما می توانید در بهترین حالت ممکن اطلاعاتی را مطالعه و جمع آوری نمایید و مطلبی مفید و صریح الوصول را به خواننده و یا مشتریان خود عرضه نمایید. این را بدانید گرداوری اطلاعات و مفید نویسی به معنای کپی برداری از منابع دیگر و یا سایر وبسایت ها نیست. اگر اینطور بود همه اینترنت و بسیاری از وبسایت ها پر از خبرها، اطلاعات و مقالات تکراری و کپی برداری شده است. که اینها مسلما از نظر سئو و بار ارزشی جایگاهی در موتورهای جستوی گوگل و مخاطبی که دنبال اطلاعات دست اول و به روز است ندارد. توصیه میکنیم مقاله چگونگی تولید محتوای حرفه ای با کلمات کلیدی را مطالعه نمایید.

تولید محتوا سئو

یک محتوا نویس باید همیشه به روز باشد

هر روز اطلاعات خود را به روز کنید و مطالعه را فراموش نکنید. در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت وتولید محتوا هستید بهترین تکنولوژی ها و اطلاعات را بکار گرفته تا همواره دست اول ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
 

نگارش محتوای متنی باید چگونه باشد؟

سعی کنید مطالب خلاصه مفید باشند و کلمات کلیدی مشاغل در آن بخوبی بکار برده شود. نوشته هایی با رعایت اصول نوشتاری و املایی نگارش نموده و کلمات و جملات بخوبی و با هدف در جایگاه مناسب خود قرار گیرند. از تکرار بیجا و زیاد کلمات خودداری کنید چرا که باعث خسته شدن ذهن خواننده خواهد شد وبدترین حالت ممکن این است که در میان راه، مطلب شما را نیمه رها کند و به خواندن ادامه ندهد. اگر محتوای شما تولید روی وبسایت باشد باعث افت رتبه و سئو منفی برای جایگاه سایت از نظر الگوریتم های موتورهای جستجو خواهد شد. اگر نوشته شما کتبی و یا در نشریات باشد، کم شدن مشتری و یا مخاطب در نظر کارفرما باعث عدم رضایت ایشان خواهد شد و تولید کننده موفقی نبوده اید. نوشته ها را برای اهداف خاص، در صورت وجود مراحل موجود برای شرح موضوعی گام به گام نوشته شود، کل مطلب و نوشته شما در نهایت اطلاعات مفید و سازماندهی شده داشته باشد و مشتری از خواندن مطالب شما لذت ببرد و پیگیر نسخه های بعدی، اطلاعات بیشتر، خرید محتوای متفاوت و غیره نماید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

چگونه میتوان با تولید محتوا مخاطب را تبدیل به مشتری کرد؟

اعتبار دادن به وبسایت با اعتماد دادن به مشتریان است. همواره در نظر داشته باشید هرچه مشتریان از شما راضی تر باشند، مطالبی که ممکن است بقیه با قیمت های بالاتری ارائه دهند اما شما قیمت ها را منصفانه تر و کمتر محاسبه میکنید. مسلما اغلب افراد که به دنبال ارزان ترین ها و بهترین ها هستند برای سایر نیازهای خود باز هم به شما مراجعه خواهند کرد. گاهی مطالب و مقالات رایگان در وبسایت خود قرار دهید. اطلاعات رایگان 90 درصد اطلاعات مورد جستجوی روزانه را تشکیل میدهند. شما میتوانید برای معرفی اولیه و اعتماد دهی به مخاطبان از این روش نیز استفاده کنید. همین امر باعث می شود ترافیک سایت و ماندگاری کاربران در وب سایتتان بالا برود و این امتیازی برتر خواهد بود.

تولید رپورتاژ آگهی

انواع محتوا

  • محتوای الکترونیکی: مانند ای بوک ها اطلاعاتی که مخاطبان می توانند در گوشی همراه خود نیز آنها را ببینند، مطالعه کنند و یا به اشتراک بگذارند.

  • محتوای صوتی و پادکست: آن دسته از افراد که زیاد وقت ندارند تا مطالعه نمایند یا در جلسات و یا کلاس های مختلف حضور پیدا کنند در بهترین حالت از پادکست ها استقبال زیادی می کنند.

  • محتوای تصویری: محتوایی مانند تصاویر و ویدئوها در فضای مجازی بسیار پر مخاطب و درخواست کننده است.
     

قدم اول برای تازه واردان در حوزه تولید محتوا

شما در هر زمینه ای که تخصص دارید کافیست اصول تولید محتوا را یاد بگیرید و شروع به انجام کار کنید. اشتباه کردن، ندانستن و در پی یادگیری رفتن مواردی نیست که شما از مواجهه با آن ها احساس نا امیدی کنید. همه تولید کنندگان محتوا جهت امورات تبلیغاتی، فروش، رسیدن به درامدهای بالا و جلب رضایت مشتریان خود سختی هایی را تحمل نموده اند. به نتیجه کار بیاندیشید که تولید محتوا این روزها حرف اول را در زمینه تبلیغات میزند.

تولید محتوا حرفه ای

کارفرمایان بدانند

کارفرمایانی که از این طریق میخواهند اعتبار و شهرت کسب و کار خود را افزایش دهند دقت لازم را داشته باشند و با مراجعه به کارشناسان مربوطه در زمینه تولید محتوا اقدام به تولید مقالات، آگهی ها، تبلیغات و ... نمایند. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک در این زمینه با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان آماده همراهی شما عزیزان در این زمینه خواهد بود. اگر مقالات، نوشته های اصولی و انواع روش های تولید محتوا به درستی بکار گرفته شود میتوان در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت به نتیجه ایده آل و یا موفق دست یافت.
 

سخن آخر

اگر شما بعنوان کسی که وبسایتی جهت ارائه محصولات و یا خدمات خود هستید یکی از بهترین روش های تولید محتوا، محتواهای آموزشی است. شما می توانید از طریق آموزش مطالبی که تجربیات خودتان می باشد و در کمتر جایی می توان به آن ها دست یافت به صورت ویدئو های آموزشی و یا ای بوک آن ها را به فروش برسانید. در این زمینه شما استارت موفق تری را در زمینه تخصصی خود خواهید زد که بیشترین مخاطب را دارد. با محتوای ارزان قیمت هم میتوان ثروتمند شد فقط کافیست نیاز مردم رابشناسید و آن را دنبال کنید. به زودی نتیجه های شگفت آن را خواهید دید. امیدواریم این مقاله نیز مفید بوده باشد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288