مجوزها

طراحی لوگو هتل اختصاصی در مشهد

  • اشتراک گذاری:
25 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 2 مرداد 1402 ) 1936 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی لوگو هتل یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی و معرفی نام تجاری آن می باشد که اگر به درستی انجام شود، قطعا نتیجه ی بسیار مطلوبی در معرفی آن به مخاطب دارد. طراحی لوگو هتل و هر کسب و کار دیگر شاید در نگاه اول آسان به نظر برسد، اما شرط موفقیت و منحصر به فرد بودن طرح رعایت چند نکته برای جذب بیننده می باشد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی لوگو ظریف گرافیک

طراحی لوگو هتل باید مقیاس پذیر و قابل انطباق باشد

هتل ها از لوگوی خود د جاهای مختلف و به تعداد بسیار زیاد استفاده می کنند، برای مثال روی لباس پرسنل، ظروف غذا، خودکار و تقویم و تمام عناصر تبلیغاتی و همچنین روی بیلبوردها و تابلوی ورودی هتل. در نتیجه باید در طراحی لوگو هتل این نکته را مد نظر داشته باشید که لوگو در هر سایز و روی هر سطح قابل مشاهده و تشخیص باشد. علاوه براین، باید خوانایی بر روی سطوح با رنگ های مختلف و یا چاپ های سیاه و سفید را به خوبی حفظ کند.

طراحی لوگو حرفه ای هتل

شناخت کامل برند برای طراحی لوگو هتل

سبک ساخت و امکانات و تجهیزات و همچنین موقعیت مکانی و جغرافیایی هر یک از هتل ها ناخودآگاه مسافران خاصی را به سمت خود جذب میکند. در نتیجه باید ببینید هدف اصلی صاحبان برند چیست و بیشتر تمایل دارند که قشر و گروه سنی را جذب کنند؛ بدون شک سلیقه ی افراد با فرهنگ و کشور و گروه سنی با هم فرق دارد. برای مثال در طراحی لوگو هتل های مشهد که بیشتر مسافران کشورهای عربی را تمایل دارند جذب کنند، استفاده از طرح های سلطنتی و رنگ طلایی می تواند خروجی بهتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
خدمات طراحی کاتالوگ در مشهد + نمونه کاتالوگ 

طراحی لوگو

سادگی در زیبایی

تفاوتی ندارد که طراحی لوگو هتل را بخواهید انجام دهید یا هر نوع لوگوی دیگر، در هر صورت حفظ سادگی و تلفیق آن با زیبایی را فراموش نکنید. نشان دادن هدف و معرفی نام برند در طراحی لوگو هتل با المان های مربوط به این حوزه کاری، اگر حرفه ای در کنار هم قرار گیرند، باید طرح بدور از هرگونه پیچیدگی را ارائه دهند. البته سادگی در طرح لوگو باید نشان از حرفه ای بودن باشد نه آماتور بودن طراح...

رنگ لوگو هتل را با دقت انتخاب کنید

رنگ یکی از اصلی ترین فاکتورها در طراحی لوگو می باشد که باید با توجه به نوع کسب و کار به درستی انتخاب شود. همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، حتما قبل از طراحی لوگو هتل یا هر طراحی دیگر، دانش کافی در مورد روانشناسی رنگ در طراحی لوگو داشته باشید و با توجه به مخاطب و فرهنگ مسافران اصلی که بر اساس هدف هتل مشخص میشوند، در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مثال رنگ سیاه که بیشتر برای صنعت مد کاربرد دارد، در طراحی لوگو هتل خیلی مناسب نیست و بهتر است بیشتر از رنگ های طلایی استفاده کنید.

طراحی لوگو هتل مشهد

ترکیب فونت و طرح

اکثر هتل ها در اقصی نقاط دنیا نام خود را در کنار طرح اصلی لوگو قرار می دهند، در نتیجه انتخاب فونت مناسب در این نوع طراحی اهمیت بسیار زیادی دارد. سعی کنید با توجه به نوع طراحی لوگو در هتل و هدف برند، فونت ها را کاملا هوشمندانه و حرفه ای انتخاب کنید. اگر ذهن خلاق و هنرمندانه دارید، می توانید فونت را کاملا منحصر به فرد و متناسب با نام و طراحی لوگو، خودتان طراحی کنید. پیشنهاد می کنیم روانشناسی استفاده از فونت در طراحی لوگو را مطالعه کنید تا بهتر بتوانید برای آن تصمیم بگیرید.

برای مثال، تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک در طراحی لوگو مشهد از نوعی فونت استفاده کرده که در توانسته است نام هتل را با آیکن هتل تلفیق کند. با کمی خلاقیت و اطلاع از روشهای طراحی لوگو خلاقانه می توانید فونت و طرح های منحصر به فرد و یونیک را ایجاد کنید و بدون شک رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

طراحی لوگو هتل

استفاده از افراد متخصص در طراحی لوگو هتل

اطلاع از نکات و موارد مهم در طراحی لوگو هتل به تنهایی نمی تواند تضمین کننده ی موفقیت در طراحی باشد و قطعا هیچ چیز به اندازه ی دانش و تجربه در این مسیر مهم و کاربردی نخواهد بود. به کار گرفتن افراد حرفه ای در طراحی لوگو هتل می تواند راهی مناسب در معرفی نام برند باشد و تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با داشتن تجربه ی همکارای و طراحی برای برندهای نام آشنا مانند هتل 5 ستاره پارک حیات مشهد، در کنار شما و همراهتان برای داشتن لوگو عالی و فوق العاده می باشد. برای ارتباط با این تیم می توانید از راه های ارتباطی در منوی تماس با ما استفاده نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288