مجوزها

نکات مهم و کلیدی در تولید محتوای پزشکی

  • اشتراک گذاری:
7 خرداد 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1510 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

محتوا در دنیای مجازی و وب از انواع مختلف صوتی، تصویری، متنی، پادکست و غیره تشکیل می شود. شما می توانید باتوجه به امکاناتی که در دست دارید خدماتی را به مشتریان ارائه نمایید. به میزانی که محتوای تولید شده مخاطب را جذب نماید گوگل به نوشته شما امتیاز می دهد. پس سعی کنید از محتوای تکراری، کپی برداری شده و استفاده پشت سر هم و بیش از حد کلمات کلیدی خودداری نمایید و نکات دستوری، املایی و نگارشی را به خوبی رعایت نمایید.

تولید محتوای پزشکی حرفه ای ارزان ظریف گرافیک

تولید محتوای پزشکی

برای جستجوی اطلاعات پزشکی در بعضی از موضوعات که اطلاعات زیادی از آن نداریم به سراغ گوگل می رویم و به جستجو در وبسایت های مختلف می پردازیم. گاهی به کرّات دیده می شود بسیاری از سایت های پزشکی تولید محتوا نمی کنند و محتوای خود را از سایر سایت ها کپی برداری می کنند، بطوریکه یک کلمه هم متفاوت از سایت دیگر نیست. این نوع محتوا ارزشی از نظر گوگل ندارند و از طرف کاربر منجر به بسته شدن صفحات تکراری شده و تنها خواندن یک صفحه برای کاربر میسر خواهد بود، که قطعا مقاله ای است با محتوای قدرتمند و حرفه ای و در اولین سرچ گوگل آمده است.
 

نکات مهم در تولید محتوای پزشکی

سعی کنید اطلاعات خود را در زمینه پزشکی بالا ببرید و در شاخه ای که قرار است برای تولید محتوای حرفه ای اقدام کنید، بیشتر مطالعه نمایید. از اعتبار و کیفیت نوشته ها مطمئن شوید و به همه ی اطلاعات موجود در اینترنت اعتماد نکنید. در زمینه تولید محتوای پزشکی باید اطلاعات جامع باشد و دستورات پزشکی و دارویی که در متن محتوا نوشته می شود معتبر باشند. بعنوان مثال در مقاله تولید محتوا برای "میگرن و راه های درمان آن" و یا "مراقبت از قلب و درمان های خانگی" اگر درمان و روشی را اشتباه متوجه شوید و به همین ترتیب به اشتباه در محتوای خود قرار دهید ممکن است باعث وارد شدن خسارت جانی به کاربر و مخاطب شوید. حتما پس از تولید محتوا آن را مطالعه نمایید و از صحت آن مطمئن شوید و در صورت امکان پزشکی که محتوا برای وبسایتش تهیه شده مقاله را قبل از آپلود مطالعه نماید.

تولید محتوای ارزشمند قدرتمند با اصول سئو

مخاطبان محتوای پزشکی

پزشکی با شما تماس می گیرد و برای تولید محتوای وبسایت خود از شما محتوای مفید می خواهد. وظیفه شما به عنوان تولید کننده محتوا در قدم اول بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهیتان در زمینه مورد نظر است. قرار نیست در آن شاخه پزشکی متخصص شوید اما حدالامکان نکات، توصیه ها و دستورات لازم برای هر موضوع را از جوانب مختلف مانند طب سنتی، طب علمی و مدرن و شاید طب از نظر قرآن و دیدگاه بزرگان بخوبی بدانید و بتوانید راه های درمان یک بیماری را با دستورات مختلف و معتبر در محتوا توصیه نمایید. هدف بعدی از تولید محتوای پزشکی، نیازی است که در افراد جامعه به اطلاعات موجود در اینترنت برای درمان های خانگی حس می شود. حتی ممکن است برای خودتان اتفاق افتاده باشد که با دیدن ضعف و یا کمبودی در بدن سریع علائم را در گوگل جستجو کرده و دنبال راه های درمان آن باشید. کاربران مهم ترین اشخاصی هستند که محتوا برای استفاده ی ایشان منتشر می شود. پس سعی کنید مطالب را سنگین و مبهم ننویسید تا جایی که امکان دارد روان و صریح بنویسید که برای افراد با هر سطح علمی قابل درک باشد.
 

اهمیت لحن نوشتار در تولید محتوای پزشکی

دو دسته مقالات علمی، پژوهشی، اجتماعی و ورزشی را با مقالات گردشگری، سفرنامه ها و مقالاتی که خبر از ماجراجویی های عجیب می دهند را مقایسه کنید. اگر دقت کرده باشید لحنی صمیمی، عامیانه، محاوره و یا خودمانی در مقالات دسته دوم به وفور خواهید دید. اما نوشتار و لحن گفتار در مقالات دسته اول رسمی، روان و صریح و ادبی است. هر چند گاهی می توان در مقالات علمی و اجتماعی هم از محاوره و لحن عامیانه استفاده نمود، اما دنیای نوشتار این دو گروه با هم متفاوت هستند و شناخت مخاطب است که به شما گوش زد می کند بهترین نوشتار در انواع مقالات چیست.
 

هدف از تولید محتوای پزشکی

تولید محتوا در هر زمینه ای تبلیغات محسوب می شود. به گفته بیل گیتس محتوا پادشاه است و این امر این روز ها از دیدها پنهان نیست و همه فعالین تبلیغاتی از آن بخوبی آگاه هستند. هدف از تولید محتوای وب جذب مخاطب و در نهایت تبدیل مخاطب به مشتری است. محتوایی که مفید نباشد و قدرت جذب را در کاربر ایجاد نکند، به هیچ وجه محتوای ارزشمند نخواهد بود. سعی کنید در تولید محتوای پزشکی از اطلاعاتی که در شاخه مورد نظر وجود دارد سخن بگویید. اطلاعاتی از قبیل: مزایای درمان، اهداف پزشکی، نمونه درمان های انجام شده و امتیازات خاص مشتریان را نام ببرید و در پایان می توانید مشتریان را به سمت و سوی تماس با مجموعه تشویق کنید. تولید محتوا به قدری قدرتمند است که مخاطب را از هر نقطه جغرافیایی به سوی شما جذب می کند.

تولید محتوای جذاب و حرفه ای

تولید محتوا در ظریف گرافیک

تیم تولید محتوای ظریف گرافیک از افراد حرفه ای و با مهارت تشکیل شده است که هدف از فعالیت این تیم ارائه محتوای جذاب و قدرتمند به شما مخاطبان و مشتریان گرامی است. محتوایی که در کمتر از دو ماه می تواند در نتایج اولیه گوگل ظاهر شوند و سئو وبسایتتان را به بهترین رتبه های گوگل برسانند. همه خدمات و مراحل پشتیبانی گام به گام انجام می شود و تا رسیدن به نتیجه ایده آل همراه تان خواهیم بود.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288