مجوزها

طراحی لوگوی اختصاصی انواع مشاغل

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 7 شهریور 1402 ) 4422 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحان باید در طراحی لوگو اختصاصی حرفه ای عمل کنند و قبل از هر چیز به درک برند مورد نظر بپردازند. نیازها و علاقمندی های یک کسب و کار را ارزیابی کرده و سپس به طراحی لوگوی منحصر به فرد بپردازد. درخواست طراحی لوگوی اختصاصی به آن جهت است که طرحی یونیک و متمایز از سایر رقبا برای یک کسب و کار ارائه گردد. بنابراین در طراحی لوگو از هر نوع کپی برداری، شبیه سازی و مواردی از این قبیل بپرهیزید. مالکان کسب و کارهای بزرگ بخوبی می دانند با لوگوی منحصر به فرد بهتر می توانند به معرفی برند خود بپردازند، زیرا یک لوگوی منسجم، دارای مفهوم و هویت بهتر می تواند در اذهان ماندگار شود.

طراحی لوگو با کمترین قیمت

طراحی لوگوی اختصاصی به صورت خاص و منحصر به فرد

افرادی که به طراحان مراجعه می کنند، با حس اطمینان و اعتماد کار را واگذار می کنند. در نتیجه، بهتر است در این زمینه تمام عزم خود را جزم نمایید و با صداقت تمام بهترین طرح را به مشتری ارائه دهید. طراحی لوگوی اختصاصی باید متفاوت از سایر رقبا بوده و ایده و روشی نو در آن ارائه شده باشد. دقت داشته باشید رنگ، خم و قوس ها و علائمی که در طراحی لوگوی اختصاصی به کار می رود به صورت یکپارچه و با هارمونی خاص انجام شود. به عنوان مثال لوگوهای ورزشی معمولاً از عناصری استفاده می‌کنند که به ورزش و انرژی مرتبط هستند. در طراحی لوگوهای ورزشی می‌توان از تایپوگرافی و پیکتوگرام خواص مختلفی استفاده کرد. البته بسته به نوع مشاغل و ورزش‌های مورد نظر، از تم های متناسب استفاده می‌شود. 

طراحی لوگوی زیبا

روانشناسی رنگ در طراحی لوگوی اختصاصی

رنگ، نقش موثری در زیبایی بصری یک لوگو دارد که عدم انتخاب درست آن متاسفانه باعث می شود لوگو از طرف مخاطب پذیرفته نشود. اگر طراحی لوگو اختصاصی انجام شود اما رنگ ها به صورت اصولی انتخاب نشوند، نتیجه زحمات و زمانی که برای طراحی گذاشته اید به هدر خواهد رفت. به مشتری پیشنهاد قالب رنگی بدهید و ایشان را با فلسفه ی رنگ لوگوی اختصاصی مجاب نمایید. دقت داشته باشید هیچگاه افکار و سلیقه ی خود را به مشتری تحمیل نکنید و تنها می توانید اصول را به وی توضیح دهید. در نهایت انتخاب رنگ و یا ترکیب رنگ های مختلف باید طبق علاقه ی مشتری انجام شود.
 

چه چیزی سبب بهتر شدن طراحی لوگوی اختصاصی می شود؟

قبل از طراحی لوگوی اختصاصی، علم و دانش کافی در حوزه ی کاری داشته باشید. نمونه لوگوهای مشاغل هم رده و سایر رقبا را در سطح جهانی ببنید و بر طبق آن الهام بگیرید. الهام گرفتن از سایر ایده ها و یا نمونه ها به منزله ی کپی برداری نیست، بلکه مشاهده ی نمونه های بیشتر ذهن شما را برای ارائه بهترین ها آماده خواهد کرد. لوگویی که نمونه ی آن را نتوان یافت و همه مراحل طراحی آن با خلاقیت انجام شود، لوگوی اختصاصی خواهد بود.

طراحی لوگوی خاص

طراحی لوگوی اختصاصی متناسب با نیاز روز جهان

هر سال قوانین و استانداردها در زمینه های مختلف گرافیکی تغییر کرده و قوانین جدید طراحی لوگو نیز به همین منوال به روز می شود. برجسته سازی، نمایش جزئیات زیاد، استفاده از المان ها و حروف در انواع لوگو هر سال دستخوش تغییراتی می شود. با حذف موارد غیر ضروری، متقاضیان طراحی لوگو در سطح جهان سادگی و وضوح را به پیچیدگی و ساختارهای شلوغ ترجیح می دهند. ساختار استاندارد  در طراحی لوگو با توجه به میزان تقاضا و منسوخ شدن روش های قدیمی مشخص می شود. این تغییرات یکباره و به صورت تحمیلی ایجاد نشده، بلکه قبل از آن نیاز سنجی و نظر سنجی های بسیار انجام می شود.

بهترین طراحی لوگوی اختصاصی برای انواع کسب و کارها

افرادی که انتظار طراحی بهترین لوگوی اختصاصی را دارند، قبل از هرچیز باید نام زیبا و جذاب برای برند خود انتخاب نمایند. از یونیک بودن نام اطمینان پیدا کنند و در پی ثبت مجوز کسب و کار خود باشند. حتما پس از نهایی شدن نام مورد نظر اقدام به سفارش طراحی لوگو نمایند. صرف هزینه و زمان برای لوگویی که ممکن است با نام برندی دیگر طراحی شده باشد قطعا پشیمانی و هزینه های بیهوده ای را به دنبال خواهد داشت. دقت داشته باشید برای طراحی لوگوی اختصاصی به افراد حرفه ای مراجعه نمایید و زمان ایده آلی را برای دریافت لوگو طبق توافق دو طرفه در نظر بگیرید. زمان کافی به طراح این اجازه را می دهد تا آنالیز بیشتری برای ساخت لوگوی ساختار یافته نماید. پس عجول نباشید و زمان کافی را در اختیار طراح قرار دهید تا لوگوی فوق العاده دریافت نمایید. با این حال، در طول سالیان بعد هم بدون تغییر با رضایت کامل از لوگوی اختصاصی خود در فعالیت های مختلف استفاده خواهید کرد.

طراحی لوگوی منحصر به فرد و خلاق

طراحی لوگوی اختصاصی خود را به چه کسی بسپاریم؟

شرکت های معتبر طراحی لوگو با ضمانت و تعهد در کمال صداقت با شما همکاری می کنند تا لوگوی اختصاصی و منحصر به فردی داشته باشید. طراحان چیره دست صفر تا صد یک لوگو را به صورت خلاق انجام می دهند تا مهر اعتباری بر خدمت و اختصاصی بودن هنرشان باشد. تیم طراحی لوگوی ظریف گرافیک سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت است و حضور طراحان باتجربه و حرفه ای سبب رشد آن شده است. می‌توانید از نمونه لوگوهای اختصاصی موجود در نمونه کارها دیدن نمایید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید. در هر زمان همراه شما خواهیم بود تا به ایده آل ترین طراحی لوگوی اختصاصی دست یابیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288