مجوزها

طراحی لوگو با کمترین هزینه

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3102 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

لوگو یک نشان تجاری گرافیکی است که در یک نگاه شرکت شما را به مردم معرفی می کند. میزان اهمیت طراحی لوگو زمانی مشخص می شود که لوگوی شرکت تجاری شما موفق عمل کند و در یک چشم به هم زدن، ذهن مخاطب را یاد آور برند شما نماید. ماندگاری لوگو در اذهان مردم بسیار مهم است و یکی از فلسفه های اصلی طراحی لوگو همین امر می باشد، چه بسا شرکت های بزرگی هستند که فقط از قدرت لوگو برای تبلیغشان استفاده می کنند. آیا لوگوهای ارزان قیمت، قدرت چنین تبلیغی را دارند؟ آیا تنها در نظر گرفتن هزینه برای طراحی لوگو کافی است؟ در این مطلب می خواهیم کیفیت لوگوهای ارزان را بررسی کنیم و در همین راستا نقدی داشته باشیم به طراحی لوگو با کمترین هزینه.

طراحی لوگو ارزان

زیر سوال بردن هویت شرکت با طراحی لوگو ارزان

از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی دلیل نیست. بذر سال ها زحمت و پشتکار در عرصه تولید و تجارت، اکنون به عمل آمده و حالا وقت برند سازی است تا هویت شرکت تجاری خود را نه تنها در دنیای تجارت بین الملی بلکه در گوشه ی اذهان مردم حک کنید. حیف است حاصل یه عمر زحمت را با لوگوهای قیمت پایین و بی کیفیت هدر دهید. برآورد هزینه برای شروع هر کار امری ضروری است، اما حساسیت و اهمیت برخی مراحل به گونه ایست که باید در بهترین صورت ممکن انجام شود که طبعا هزینه هایی را هم به همراه دارد. بی شک یک مدیر آینده نگر و دور اندیش هزینه ی بیشتری را برای کسب امتیازات شرکت خود متحمل می کند تا از هزینه های مجدد برندسازی جلوگیری نماید.

عدم اطمینان به طراحی لوگو با کمترین هزینه

 طراحی لوگو جزء آن دسته از مراحلی است که باید با صرف وقت و دقت زیاد انجام شود. زمانی که برای سفارش طرح لوگوی مورد نظرتان، به تیم طراحی لوگو مراجعه می کنید، تمام اعتبار شرکت خود را به آنها می سپارید، پس هرجا آگهی های تبلیغاتی لوگوهای ارزان، لوگوهای رایگان، لوگوهای زیر قیمت و غیره را دیدید، وسوسه نشوید که آخیش یک لوگوی خوب با قیمت پایین ثبت می کنم. توصیه می کنیم در این زمینه کمی تحقیق کنید و با اطلاعات بیشتری روبروی طراحان لوگو بنشینید. لوگویی که طراحی می شود، قرار است یک عمر نام شرکت شما را یدک بکشد، پس سعی کنید از همان ابتدا و با صرف هزینه ی واقعی، لوگوی با کیفیت و تاثیر گذاری دریافت کنید تا بعدا مجبور نشوید برای تغییر لوگوی شرکت، دوباره هزینه کنید.

نکاتی برای سفارش لوگوی قدرتمند

برای سفارش لوگو باید در مورد میزان کیفیت کار با طراح، نشستی یا صحبتی داشته باشید و تأکید کنید که کیفیت لوگو نسبت به قیمت در اولویت است. طراحی لوگو دقت و حساسیت بالایی می خواهد که تنها بر مبنای علم طراحی لوگو و تجربه ی طراح مذکور میسر می شود. بی شک اگر اهمیت زیادی برای طراحی لوگو و برند سازی نام شرکتتان قائل نیستید و صرفا می خواهید یک نماد تجاری برای قشنگی کارت ویزیت هایتان داشته باشید، همین شرکت های طراحی لوگو ارزان قیمت هم می توانند شما را به هدفتان برسانند. حال آنکه سایت هایی هم هستند که با وارد کردن نام شرکت، ده ها مدل لوگو را بصورت رایگان در اختیارتان می گذارند که خروجی کار کاملا ناشیانه و مبتدیانه می باشد و ممکن است لوگویی که انتخاب میکنید چند نفر دیگر هم همان لوگو را انتخاب کرده باشند، اما اگر بدنبال اهداف بزرگتری هستید و می خواهید به لوگوی ثبت شده در بیلبوردها و کارت های شرکتتان افتخار کنید و یا فراتر از مرزها پیش بروید به طراحی لوگو اهمیت بیشتری دهید.

نکته ی دیگری که باید برای سفارش طراحی لوگو در نظر داشته باشید هویت طراحی لوگو است. طراحی لوگو ربطی به موقعیت جغرافیایی طراحان ندارد و قیمت طراحی حرفه ای لوگو در شهرهای مختلف تقریبا نزدیک به هم است، پس گمان نکنید طراحی که در تهران لوگوی شما را طراحی می کند حق دارد هزینه ی بیشتری بگیرد یا اینکه مکرر برای پرداخت هزینه چانه بزنید که طراح فلان شهر، قیمت ارزان تری می گیرد. در هر جای دنیا که باشید، اگر برای طراحی لوگو هزینه کنید، بی شک لوگوی خوب و با کیفیتی دریافت خواهید کرد که می تواند آینده ی کسب و کار شما را در میان مردم تضمین کند.

طراحی لوگو با کمترین هزینه

طراحی حرفه ای لوگو در برندهای معروف

یکی از اصول طراحی حرفه ای لوگو، خلاقیت در عین سادگی است. کاربرد مناسب نوشته ها، تصاویر و رنگ ها، طراحی ساده و در عین حال ماندگار را خلق می کند. برای مثال در طراحی هویت بصری و طراحی لوگوی شرکت ایرانسل، رنگ زرد و در طراحی لوگوی شرکت رایتل، رنگ بنفش در اذهان عمومی ثبت شده، به طوری که هرجا رنگ زرد یا بنفش ببینید به طور ناخودآگاه یاد لوگوی این شرکت ها می افتید. بکارگیری هوشمندانه رنگ ها و سمبل ها در طراحی لوگو، یک تبلیغات پنهان است که بدون هیچ هزینه ای و تنها از طریق افکارعمومی، شرکت شما را تبلیغ می کند. به نظر شما شرکت های مذکور، از طراحی لوگو ارزان استفاده کردند که به چنین قدرتی رسیده اند؟

تاثیر رعایت اصول حرفه ای در قیمت طراحی لوگو

این حق شماست که برای سفارش لوگو به شرکت های طراحی مختلف مراجعه کنید و به اصطلاح از چندجا قیمت بگیرید. مطمئنا با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد که شما را مردد می کند. از این میان به برخی شرکت ها برمی خورید که موافق طراحی لوگو کم هزینه هستند و حاضرند در قبال مبلغ ناچیزی لوگو طراحی کنند. اینجاست که باید شک کنید؛ چراکه طراحی حرفه ای لوگو اصولی دارد که مطمئنا اگر رعایت شود هزینه بر خواهد بود. در طراحی حرفه ای لوگو خیلی اهمیت دارد که لوگو کپی طرح های دیگر نباشد و ایده ای کاملا خلاقانه باشد. برای داشتن یک لوگوی قوی، طراحان وقت زیادی را صرف جستجو و تحقیق روی برندهای دیگر می کنند تا بتواند لگویی در سطح بالا ارائه دهند. طراحان موفق، بعد از ایده گرفتن و تصویر سازی، تمام توجه و دقت خود را صرف طراحی لوگو می کنند. این ممکن است چند روز از وقت با ارزش آنها را بگیرد تا لوگوی منسجم تر و باکیفیت تری را بسازند. توجه داشته باشید لوگویی خوب است که بتوان از آن هویت بصری خارج کرد، در غیر این صورت طراحی یک شکل بی هویت که کار سختی نیست!

در طراحی لوگو با کم ترین هزینه، اصول طراحی حرفه ای نادیده گرفته می شود تا با صرف کمترین هزینه و انرژی، لوگو ارزان تری را بسازند. قطعا طراحان غیر حرفه ای زیادی از این روند تبعیت می کنند، چرا که امروزه برخی مشتری ها آگاهی کمتری نسبت به اهمیت لوگوها دارند و تنها با در نظر گرفتن پارامتر هزینه، مشتری طرح های بی کیفیت می شوند اما کسانیکه از اهمیت لوگو و دلیل ایجاد لوگو آگاهی کامل دارند،میدانند که هزینه بابت لوگو ، نه تنها هزینه نیست، بلکه طراحی لوگو یک سرمایه گذاری واقعی ست. طراحی لوگو با کمترین هزینه، صدمه ی زیادی به کسب و کار شرکت های طراحی معتبر می زند. از این رو اکثر شرکت ها برای عقب نماندن از بازار رقابت، قیمت ها را پایین می آورند و در مقابل از کیفیت کار کم می کنند تا وسعت مشتریان خود را بیشتر کنند و همین امر باعث میشود کیفیت فدای ارزانی طراحی شود. طراحی لوگو ارزان با کاهش کیفیت در طراحی لگوهای تجاری و سایر کسب و کارهای داخلی، سطح تبلیغات کشور را پایین می آورد و آسیب جدی به حوزه برندینگ و تبلیغات وارد میکند ، چه خوب است این مطلب را شرکتهایی که طراحی لوگو با کیفیت پایین انجام میدهند هم بدانند ، این کمک به مشتری نیست بلکه آسیب رساندن به آن و تبلیغات کشور است.

طراحی لوگو با هزینه پایین

وقت آن رسیده تا با طراحی حرفه ای لوگو، قدمی مهم در برندسازی کسب و کارهای کشورمان برداریم. تیم طراحی ظریف گرافیک با سال ها فعالیت در زمینه ی ساخت لوگوهای تجاری، لوگوهای بازرگانی، لوگوهای زعفران،لوگوهای آژانس های هواپیمایی،لوگوهای آرایشی و لوگو و دیگر طراحی لوگو ها که میتوانید از بخش نمونه کارهای طراحی لوگو ظریف گرافیک مشاهده نمائید ، موفق شده تا امروزه به عنوان یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی لوگو مطرح شود، و تمامی مشتریان این تیم منسجم سالها دوست این تیم بمانند!

امیدواریم دوست خوبی نیز برای شما باشید

 

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288