مجوزها

چگونه یک طراحی لوگو حرفه ای باعث فروش بیشتر می شود

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 دی 1402 ) 2212 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

چگونه یک طراحی لوگو حرفه ای باعث فروش بیشتر می شود؟ تو دنیایی که ما هر روزه شاهد برند سازی های مطرح هستیم، طراحی لوگو هم پیشرفت زیادی داشته است. دیگر لوگوهای آماتور و غیر حرفه ای جایی در عرصه ی رقابت و افزایش فروش برند ها ندارند. طراحی لوگو حرفه ای علاوه براینکه جایگاه برند شما را در بازار های رقابتی تثبیت می کند، باعث فروش بیشتر محصولات شما می شود. حال اینکه لوگو هرچقدر قدرتمند باشد، فروش بیشتری خواهید داشت، پس اگر می خواهید بدانید یک طراحی لوگو حرفه ای چگونه باعث فروش بیشتر برند شما می شود، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

طراحی خلاقانه لوگو حرفه ای

طراحی حرفه ای لوگو مهمترین قدم در برند سازی

برند سازی، شروع دوره ی جدیدی از دنیای تجارت و کسب و کار  شما است و رقابت تجاریتان دیگر محدود به شهر و صنف های محلی نمی شود بلکه به دنیایی بزرگ تر در سطح کشور و حتی آن سوی مرزها معرفی می شوید. لوگو، لباس رسمی شرکت بوده، پس شایسته است با شیک ترین و زیباترین لباسی که دارد در میان رقیبان حاضر شود. همانطور برای دوخت یک لباس رسمی و شیک به طراحان لباس و خیاطان ماهر مراجعه می کنید، طراحی حرفه ای لوگو را هم باید به طراحان حرفه ای و با تجربه سپرده شود. هرچقدر لوگو قدرتمند تر و حرفه ای تر باشد، در نگاه اول شما را با صلابت بیشتری معرفی خواهد کرد، طوری که رقیبان حساب کار دستشان می آید.

قابلیت شناسایی در بازار رقابت با طراحی لوگو حرفه ای

کسب و کارهایی که نشان تجاری دارند در میان بازار رقابتی با قدرت بیشتری ظاهر شده و رقیبان یا میدان را خالی می کنند یا پیشنهاد همکاری می دهند. به هرحال چیزی که اهمیت دارد داشتن هویتی است که ابعاد مختلف شرکت را به همگان نشان دهد. مردم در بازار روزانه با هزاران لوگو در کسب و کارهای مختلف روبرو می شوند، اما تنها از برندهایی خرید می کنند که قبلا با آنها آشنا شدند و از کیفیت شان راضی هستند. در اغلب موارد این مشتری هاهستند که لوگوی برندهای معتبر را در میان دوست و آشنا ترویج می کنند. اینگونه کسب و کارها بدون صرف هزینه ی بالای تبلیغات و از طریق طراحی لوگو حرفه ای در بازار رقابت، به مردم معرفی می شوند.

بکارگیری سمبل های پر معنا در طراحی لوگو حرفه ای

بکارگیری سمبل های پر معنی در طراحی لوگو حرفه ای، به صورت غیر مستقیم و پنهانی شما را جذب می کنند. برخی از نمادها و نشانه های تجاری با یک نگاه در اذهان ماندگار می شوند، این در حالی است که ممکن است متوجه نشوید چطور این اتفاق افتاده! گاهی طراحی لوگو حرفه ای بقدری هوشمندانه است که برای بازاریابی در دراز مدت هدف گذاری می شود. احتمالا با دیدن یک لوگو در مرحله اول فقط یک تصویر مبهم ببینید، اما تاثیر گذاری پنهان نمادها در دراز مدت، شما را ترغیب می کند از آن برند خریداری کنید و اینگونه می شود که یک طراحی لوگو حرفه ای باعث فروش بیشتر می شود.

طراحی لوگو حرفه ای برای کسب درآمد

جادوی رنگ ها در طراحی لوگو حرفه ای

زمانی می توانیم بگوییم یک لوگو حرفه ای طراحی شده که از تأثیر جادوی رنگ ها و بکارگیری خلاقانه ی آنها در ابعاد مختلف لوگو به خوبی استفاده شده باشد. یک طراح ماهر بازی با رنگ ها را خوب می داند و  اطلاع دارد چه رنگ هایی در لوگو باعث فروش بیشتر محصول می شوند. روانشناسی رنگ ها یک علم است که بهره گیری از آن، باعث تثبیت بیشتر لوگو در ذهن مخاطب می شود. حال که از تأثیر رنگ ها مطلع شدیم می خواهیم بدانیم که رنگ های لوگو چگونه باعث افزایش فروش برند می شوند؟ امروزه هرجا که چشم کار می کند، دنیای از رنگ ها به زندگی جان می دهند.

بازی با رنگ ها از لوازم داخل منزلمان شروع می شود و تا ویترین های مغازه و بلوارهای خیابان ادامه می یابد. پشت چراغ راهنمایی که بایستید، مفهومی که پشت هر رنگ نهفته رفتار شما را جهت می دهد، اینکه حرکت کنید یا منتظر بمانید! اما برخی از رنگ ها فقط جهت زیبایی هستند مثل رنگ پرده اتاق. شاید از خود بپرسید که وجود رنگ ها در اطرافمان چه ربطی به پول سازی لوگوهای تجاری دارد! زمانیکه یک لوگو با رنگ های خاص در ذهن ماندگار می شود کار تمام است، از این پس هر بار این رنگ را در محیط پیرامونتان ببینید، یاد آن لوگو می افتید. همین چرخه با دیدن همان رنگ در روزهای بعدی تکرار و هر بار نقش لوگو در ذهنتان پررنگ تر می شود تا زمانی که منجر به خرید از برند شود، به همین راحتی! پس نباید نقش رنگ ها را در طراحی لوگو حرفه ای دست کم گرفت.

جذب مشتری با طراحی لوگو حرفه ای

گاهی پیش می آید که افراد در خرید یک کالا با برندهای جدیدی روبرو می شوند که حتی نام آنها را نشنیده اند، اینجاست که جذابیت لوگو دست بکار می شود و به تنهایی از کیفیت برند، دفاع می کند. هرچقدر طراحی لوگو شکیل و جذاب تر باشد، خاص بودن برند شرکت را نشان می دهد. این مصداق بازر ضرب المثل معروف " از کوزه همون تراورد که در اوست" می باشد. از ظاهر لوگو می توان تا حدودی به حساسیت شرکت در کیفیت تولیداتش و احترام به حقوق مشتری پی برد.

بازاریابی حرفه ای با طراحی لوگو

برای مثال، لوگو حرفه ای شرکت اَپل را ببینید، قطعا واژه هایی نظیر موبایل، کامپیوتر، کیفیت، خاص، گران، باکلاس و غیره در ذهنتان خطور می کند. درست زمانی که کیفیت محصول را ارائه می دهد، طراحی لوگو حرفه ای با معرفی برند محصول باعث افزایش فروش در سطح داخلی و بین الملی می شود. اینجاست که مردم با مشاهده ی لوگوی برندهای معتبر، در خرید خود تردید نمی کنند و راحت تر برای خرید هزینه می کنند. در واقع وظیفه لوگو این است که به صورت پنهانی برند یک شرکت را تبلیغ کند و هرچه طراحی لوگو حرفه ای تر باشد، برند محصول فروش بیشتری خواهد کرد.

اصول طراحی لوگو حرفه ای

رعایت اصول طراحی لوگو، نشانه ی حرفه ای بودن طراحانی است که ساخت لوگو حرفه ای برند شما را برعهده گرفته اند. در یک جمله، طراحی حرفه ای لوگو به گونه ایست که در راستای پول سازی برند شما قدم بردارد. تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با تجربه ی ساخت لوگو برند های معروف، شما را در راستای برند سازی محصولاتتان یاری می کند. به شما اطمینان می دهیم، با در نظر گرفتن جزئیات و ظرافت تمام با اصول طراحی لوگو حرفه ای، شایسته ترین لوگو را برای برند تان طراحی کنیم.

توصیه های ظریف گرافیک برای متقاضیان لوگو حرفه ای

زمانیکه یک شرکت تجاری یا بازرگانی تصمیم به برند سازی دارد، از طراحی هویت بصری شرکت، تیم حرفه ای و قابل رقابت بودن محصول در دنیای تجارت اطمینان دارد. یعنی اگر فرد بی تجربه ای محصولات بی کیفیتی تولید کند با برند سازی تنها هویت خودش را زیر سوال می برد. در نظر داشته باشید که لوگوی شرکت شما، اعتبار شماست که در عرصه ی بین الملی اعتبار و آبروی کشور هم محسوب می شود زیرا شما نماینده آن ملت در میان سایر ملل هستید. بنابراین طراحی حرفه ای لوگو می تواند مهم ترین مرحله در برند سازی و هویت بخشیدن به شرکت های مختلف باشد.

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288