مجوزها

تعداد اتود در طراحی لوگو معمولا چقدر است؟

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 22 مهر 1402 ) 3134 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی لوگو از جمله کارهای تخصصی و زمانبر است که برای رسیدن به نتیجه نهایی و مطلوب باید مهارت کافی را بکار گرفت و برای دریافت رضایت مشتری صبور بود. گاه با تعداد اتود در طراحی لوگو، کم است که می شود در زمان کوتاهی به طرح مورد نظر دست یافت. گاه به دلیل حساسیت مشتری، تغییراتی اعمال شود که ممکن است این تعداد اتود در طراحی بیشتر شده و زمان زیادی صرف شود. بیاد داشته باشید طراحی لوگو باید مطابق با اصول و استاندردها صورت گیرد تا کاربردی همیشگی و همه جانبه برای یک برند داشته باشد.

تعداد اتود در طراحی لوگو بدون محدودیت

اصول طراحی لوگو

طراحی لوگو مطابق با اصول طراحی، طبق استانداردهای جهانی و با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد که قبل از طراحی باید به شناخت نیازها و نوع درخواست مشتری از طراحی لوگو پرداخته شود. نوع کسب و کار، سلیقه افراد، مدت زمانی که باید صرف شود، تعداد اتود در طراحی لوگو تاثیر بسزایی در نهایی سازی طرح دارند. طراحان حرفه ای با اصول طراحی لوگو حرفه ای به خوبی آشنا هستند و برای طراحی ساده ترین لوگو نیز آن ها را به کار می گیرند.

بخشی از برندسازی یک کسب و کار با طراحی لوگو شکل می گیرد که با گذشت زمان این لوگو در شناخت برند به جامعه سرعت می بخشد. با این حال میتوان گفت لوگو، معرف بصری برند است که افراد با آن ارتباط حسی برقرار می کنند که می تواند انتقادات و یا تحسین را به دنبال داشته باشد. طراحان، مشاوران حرفه ای هستند که به صاحبان مشاغل قبل از طراحی لوگو با تصویر سازی تجسمی از آینده کاری، طرح مد نظر و آنچه مورد نیاز ایشان است ارائه می نمایند تا در ابتدای امر به بیراهه نروند و با صرف زمان کمتر حق مطلب با تعداد اتود کم در طراحی لوگو ادا شود.
 

مراحل انجام طراحی لوگو

  • دریافت اطلاعات در مورد کسب و کار، سلیقه مشتری و رنگ های سازمانی

  • توافق برای مدت زمان و تعداد اتود در طراحی لوگو

  • دریافت مبلغی به عنوان بیعانه

  • ارائه  اتود اولیه در زمان مقرر

  • اعمال تغییرات و انجام اصلاحیه های لوگو

  • تسویه حساب طراحی لوگو

  • تحویل فابل اصلی و با کیفیت لوگو به مشتری
     

خدمات مرتبط با تعداد اتود طراحی لوگو

تیم های طراحی لوگو متشکل از افراد حرفه ای و متخصصینی است که تعداد اتود در طراحی لوگو را با کمترین مقدار ممکن در زمان ایده آل و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. اعمال هر گونه تغییرات اعم از بازسازی لوگو، تغییر نشانه ها و ساخت لوگو تایپ و غیره شامل خدمات تعداد اتود در طراحی لوگو می باشد. اگر به دنبال طراحی لوگو با کمترین هزینه در زمان کوتاه هستید با افراد حرفه ای همراه شوید تا به طرحی خلاق و حرفه ای دست یابید. 

طراحی لوگو خلاقانه با تعداد اتود در طراحی لوگو در مشهد تهران اصفهان تبریز

طراحی لوگو در کوتاه ترین زمان

طراحان خلاق و با تجربه با دانش و مهارت لازم با توجه به اطلاعاتی که از مشتری برای طراحی لوگو دریافت می کنند اقدام به طراحی کرده که این زمان در طی زمانبندی طراحی انجام خواهد شد. تعداد اتود در طراحی لوگو در طولانی شدن مراحل طراحی تاثیر گذار است. دقت داشته باشید آن دسته از مشتریان که حساسیت خاصی نسبت به طرح و آرم خود دارند ممکن است زمان بیشتری برای طراحی لوگو اختصاص دهید که زمانبندی در زمینه های خاص ممکن است بیشتر از حد معمول باشد.
 

طراحی لوگو کسب و کارهای مختلف

  1. طراحی لوگو تصویری

  2. طراحی لوگو تایپ

  3. طراحی لوگو مونوگرام

  4. طراحی لوگو ترکیبی

با وجود تعداد بالای انواع لوگو نمیتوان برای هر کسب و کاری یک نسخه پیچید. هنگامی که با لوگو تایپ سروکار داریم کار تا حدودی دشوار است و باید زمان بیشتری را صرف طراحی کرد. لوگو های ترکیبی نیز از مواردی است که باید سلیقه مشتری، نیاز بازار هدف و طرح ایده آل مشتری در یک طرح منسجم پاسخ داده شود. طرفداران این نوع لوگو کم نیستند و می توان نمونه هایی همچون پپسی و رایتل که در حال حاضر جزء برندهای معروف هستند نام برد.
 

بازسازی لوگو توسط طراحان حرفه ای

درخواست بازسازی لوگو به ان دسته از مشتریان تعلق می گیرند که از لوگوی برند خود ناراضی هستند و به طراحان حرفه ای جهت اعمال تغییرات مراجعه می کنند. برای یافتن ساختار جدید و ایجاد تغییرات در لوگو موجود کار کمی دشوار می شود و باید زمان مد نظر و تعداد اتود طراحی لوگو را با توجه به حساسیت مشتری براورد نمود. صفر تا صد طراحی لوگو روندی بسیار متفاوت از بازسازی لوگو را طی می کند زیرا طراحی اولیه لوگو توسط کمپانی دیگری صورت گرفته و اینبار مستلزم ایجاد تغییرات چشمگیر است. گاه میزان هزینه های توافقی برای اعمال تغییرات ممکن است نامعقول و بیشتر از هزینه طراحی لوگو محاسبه شد که متاسفانه این امر موجب نارضایتی مشتریان میگردد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288