مجوزها

چرا طراحی لوگو خود را به ظریف گرافیک بسپاریم؟

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1744 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

داشتن یک لوگو برای همه مشاغل از جمله ضروریات لاینفک بشمار می آید، زیرا این نماد معرف هویت برند است که باید باتوجه به نوع فعالیت یک کسب و کار طراحی گردد. طراحی لوگو ظریف گرافیک توسط طراحان حرفه ای انجام می شود که سالهاست در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با توجه به نیاز روز، بازار هدف در سطح بین المللی و علایق مخاطبان و مشتری را شناسایی نموده و با توجه به آن ها طراحی لوگو را انجام می دهد.

طراحی لوگو در کوتاه ترین زمان

اهمیت طراحی لوگو در ظریف گرافیک

طراحی لوگو در ظریف گرافیک به گونه ای صورت میگیرد که هویت سازمان و کسب و کارتان را از سایر رقبا متمایز می کند که با استفاده از این لوگو قدرتمند می توانید به جلب مخاطب و فروش محصول بپردازید. در فروش بسیاری از محصولات، طراحی لوگو قدرتمند نقش مؤثری در فروش  و رشد صعودی آن داشته است پس هیچگاه از اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارتان غافل نشوید.
 

قیمت طراحی لوگو در ظریف گرافیک

هر کسب و کار برای تبلیغات و معرفی خود از ابزارهای مختلفی مانند بیلبورد، پوستر، بنر های شبکه های اجتماعی و غیره استفاده میکند که ممکن است هر یک از تبلیغات در زمان های مختلف تغییر کند و به شیوه ای جدید ارائه شود. اما طراحی لوگو به برند شما ماهیتی ثابت و ماندگاری می دهد که در همه اعصار می تواند بدون تغییرات (مگر در موارد خاص) باقی بماند. طراحی لوگو در ظریف گرافیک با مناسب ترین قیمت انجام می شود که برآورد این قیمت، نتیجه توافق میان مشتری و تیم طراحی است که قطعا منصفانه و معقولانه خواهد بود. در نظر داشته باشید هزینه ای که صرف طراحی لوگو می کنید، از جمله هزینه های سربار و یا اضافی نمی باشد، بلکه به نوعی سرمایه گذاری برای آینده برای برند شدن یک محصول محسوب می شود.

طراحی لوگو در ظریف گرافیک

طراحی لوگو استاندارد در ظریف گرافیک

سادگی

طرح لوگو هرچقدر منیمال و با جرئیات کمتر باشد تاثیر گذاری بیشتری دارد. هیچگاه برای طراحی لوگو از تمام مفاهیم و معانی اسم برند، المان های یک کسب و کار و پیچیدگی استفاده نکنید. طراحی لوگو حرفه ای در صورتی امکان پذیر است که طراح مخاطب و نیاز یک کسب و کار را به خوبی شناسایی کند.
 

ماندگاری

طراحی لوگو در ظریف گرافیک به گونه ای انجام می گردد که یک برند می تواند بخشی از شناسایی و ماندگاری خود را با آن پیش ببرد بدون آنکه ذی نفوذ برندها و رقبای مختلف قرار گیرد. 
 

همه جانبه بودن

در نظر داشته باشید لوگویی که استفاده می کنید باید به گونه ای طراحی شود تا در ابعاد مختلف افت کیفیت نداشته باشد. طراحی لوگو در ظریف گرافیک به گونه ای انجام می شود که لوگه در ابعاد بیلبوردی، ست اداری و  تبلیغات فضای مجازی با کیفیت عالی قابلیت استفاده داشته باشد.

طراحی لوگو ساده

خوانایی

شاید یکی از مهم ترین المان ها در طراحی لوگو ظریف گرافیک را  بتوان خوانایی لوگو نام برد. طراحان ما در مجموعه ظریف گرافیک، لوگو را به گونه ای پیاده سازی می نمایند که علاوه بر حفظ ماهیت کسب و کار نشانس از فرهنگ و ارزش های یک سازمان داشته باشد. ممکن است تا کنون به این مهم توجه نکرده باشید اما ارزش ها و  عقایدی که در یک مجموعه حکم فرما باشد می تواند تاثیر مستقیم بر درک و شناخت مخاطبتان داشته باشد تا به راحتی با نام تجاری برند شما مانوس شوند.
 

انتخاب رنگ مناسب

هیچگاه نمیتوان لذت یک غذای خوشمزه را با رنگ آبی القا کرد و یا لذت یک تفریح و سرگرمی آبی را با رنگ های گرم به مخاطب فهماند. شناخت رنگ در طراحی لوگو کمک بزرگی به نمایش جلوه های بصری آن می کند و هر چقدر از رنگ به طور ایده آل و اصولی تر استفاده شود می توان به محبوبیت و جذاب بودن آن افزود.
 

عناصر مهم در موفقیت طراحی لوگو ظریف گرافیک

  1. ایجاد حس اطمینان در مخاطب

طراحی لوگو ظریف گرافیک به گونه ای است که همکاری شما با سایرین را شکل خواهد داد، زیرا حرفه ای بودن آن سبب می شود تا دیگران در همراهی یک برند تشویق شوند. بسیاری از مشاغل از طراحی لوگو انلاین استفاده می کنند که متاسفانه به هیچ وجه طراحی حرفه ای نداشته و مورد مقبولیت عام و جامعه قرار نمیگیرد. هرگز گمان نکنید رایگان بودن این لوگوها امتیازی در صرفه جویی هزینه هاست زیرا ممکن است برندی دیگر با نام مشترک کب و کار جدید به ثبت رسیده باشد و کوتاهی یکی از این مشاغل در آینده خسارت هایی را برای دیگری به بار آورد.
 

  1. طراحی لوگو مینیمال

طراحی ساده بدور از هر گونه پیچیدگی، صراحت، سادگی و حس اطمینان را در مخاطب ایجاد خواهد کرد که منجر به اعتماد مخاطب خواهد شد. طراحی لوگو ظریف گرافیک با استفاده از فونت های ساده ای صورت می گیرد که خوانایی یک لوگو را در سراسر طرح به صورت منسجم حفظ کند. در نظر داشته باشدپید حتی استفاده از دو فونت می تواند موجب پیچیدگی طرح شود.

طراحی لوگو حرفه ای خلاقانه

  1. ساخت لوگو خاص

باید از رقبای خود در دنیای تجارت داخلی و بین المللی متمایز باشید، همانطور که محصول، خدمات و تولیدات شما باید از کیفیت برخوردار باشد، لوگو نیز باید خاص و با کیفیت باشد تا به مخاطب کمک کند شما را از سایر برند ها باز شناسد.
 

  1. طراحی لوگو فلکسیبل

استفاده لوگو در سایت، رسانه های مختلف و غیره باید بدون افت کیفیت صورت گیرد و در ظاهر و خوانایی آن خدشه ای وارد نشود. بزرگترین ضعف در طراحی لوگو عدم حفظ کیفیت در سایزهای مختلف است که در طراحی لوگو ظریف گرافیک به این مهم به صورت حرفه ای پرداخته می شود.

  1. هدفمند سازی لوگو

مخاطبان یک برند باید همواره در نظر گرفته شوند زیرا درک ایشان به بازتاب موفقیت آن منجر می شود. درک افراد از ظاهر لوگو صورت می گیرد که در نتیجه شناخت بازار، هدف و نیاز برند انجام می شود.
 

  1. بدون محدودیت زمان

طراحی لوگو را هرگز محدود به زمان و یا سلایق خاص نکنید، زیرا با این روش لوگوی شما در مدت کوتاهی منقضی می شود و دیگر تاثیر گذاری اولیه را نخواهد داشت. طراحی لوگو در ظریف گرافیک به گونه ای انجام می شود که مدرن بودن خود را در تمام دوره ها حفظ نموده و از تاکتیک های پیشرفته در پیاده سازی آن استفاده می شود تا لوگوی شما از مانایی و ماندگاری بالایی برخوردار باشد.
 

طراحی لوگو تجاری حرفه ای

طراحی لوگو در تجارت بین المللی و محلی باید خوانایی و سادگی داشته باشد. ممکن است به نظر ساده باشد اما طراحی لوگو ساده در عین حال حرفه ای کاری است که طراحان حرفه ای با دانش و مهارت انجام می دهند که تعداد اتود در طراحی لوگو تجاری ممکن است کم نباشد. طرح نهایی حاصل چندین فرمول و ساختار است که منجر به ساخت لوگو تجاری ساده شده است.

طراحی لوگو با مناسب ترین قیمت در مشهد تهران اصفهان

استانداردهای مهم در طراحی لوگو برندهای جهانی

  • توضیح در مورد کارآیی و موارد استفاده لوگو.

  • ارائه توضیحات در رابطه با تغییرات انجام شده و مواردی که باید در طرح اصلی ثابت واقع شوند.

  • فونت و نوشتار و سایر عناصر مهم در کنار لوگو

  • جلوه لوگو در شرایط مختلف

  • هماهنگی لوگو در جوانب مختلف مانند همخوانی فونت و طراحی و ایجاد کادر ساختار یافته و منسجم در سراسر طرح
     

بکارگیری رنگ های ساده در طراحی لوگو ظریف گرافیک

هیچگاه نمیتوان به لوگویی که بیشتر از سه طیف رنگی داشته باشد، لوگو حرفه ای گفت. در نظر داشته باشید استفاده از جزئیات بسیار و بکارگیری طیف رنگ های مختلف باعث می شود لوگو در زمینه های مختلف قسمتی از طرح خود را از دست بدهد و خوانایی ان کم شود و یا هدف برند به خوبی شناسایی نگردد. بهتر است از نمونه رنگ های ثابت و تخت در طراحی لوگو حرفه ای استفاده کنید.

طراحی لوگو خلاقانه و حرفه ای در مشهد

پیشنهاد ظریف گرافیک در انتخاب طرح مناسب برای لوگو

  1. هرگز بدون آشنایی و تحقیق اولیه طراحی لوگو برند یا کسب و کار خود را به افراد واگزار نکنید.

  2.  نمونه کارهای طراحی لوگو در هر مجموعه نشان از توانایی های تیم طراحی است که قطعا در این میان طرح هایی وجود دارند که مورد قبول و پذیرش شما واقع شود. برای رسیدن به طرح اولیه همکاری لازم را با تیم طراحی لوگو داشته باشید، زیرا تمام سوالات و طراحی های انجام شده جهت رسیدن شما به طرح نهایی و مطلوب است.

  3. قیمت طراحی لوگو، هزینه ای است که در کمپانی های مختلف متغییر است و چه بسا بسیاری از این هزینه ها سرسام آور بوده که مشتری را از فکر طراحی لوگو حرفه ای بیرون می کند. ما در تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک برآنیم تا بهترین طراحی لوگو را با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم تا موجب رضایت خاطر و رضایت مشتریان خود شویم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288