مجوزها

40لوگو خلاقانه برای ایده گرفتن (2)

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 18 تیر 1402 ) 4158 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:
  1. استفاده خلاقانه از اعداد

با اعداد هم می توان به همان اندازه متن یا تصاویر خلاقانه از لوگو را ایجاد کرد. به عنوان مثال Eighteen Parkway شامل عدد 18 در نام برند است. اگر شماره هایی در نام دارید یا مربوط به آن است پیشنهاد می کنیم روش های منحصر به فرد برای درج آن پیدا کنید تا بتوانید طرح های جالبی ایجاد کنید.

طراحی تخصصی لوگو خلاقانه در مشهد با ظریف گرافیک

  1. تجسم مفهوم کلمات

یافتن راه هایی برای نشان دادن معنای واقعی نام برند تجاری، روشی کاملاً خلاقانه برای جالب تر نشان دادن لوگو به شمار می رود. به عنوان مثال، Illusion کلمه "" s را با فضای منفی ایجاد کرده و نوعی "توهم یا Illusion " را موجب می شود.

Creative logo design ideas

  1. ترکیب تکنیک های مختلف

خود را فقط به یک تکنیک محدود نکنید و یک ترکیب خوب را برای طراحی لوگو خلاقانه در نظر داشته باشید. به عنوان مثال کافه سینما از فضای منفی، یک تصویر درون یک تصویر دیگر و پالت سیاه و سفید برای ایجاد یک قطعه شگفت انگیز استفاده کرده است.

Creative logo design ideas

  1. فونت مناسب

تایپوگرافی در طراحی خلاقانه لوگو فوق العاده مهم است. فونت اشتباه نمی تواند پیامی را که قصد ارسال آن را دارید به مخاطبان انتقال دهد. فونتی که نشانگر برند باشد، هنوز هم حرفه ای محسوب می شود و در طراحی لوگو بسیار حائز اهمیت است. Victory Art  مثال این مورد است که از فونت اسکریپت رسا استفاده می کند که هدف آن را به درستی منعکس می کند.

Creative logo design ideas

  1. از یک تصویر استفاده کنید

همانطور که می گویند"یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است."، بعضی اوقات با داشتن یک تصویر مناسب به هیچ متنی احتیاج نیست. به عنوان مثال Lion Record Label به این نام احتیاج ندارد، زیرا می توانید نام برند تجاری آن ها را از تصویر ارائه شده به وضوح درک کنید.

Creative international business logo design

  1. تست سبک های مختلف

در کنار سبک خاص می توانید گزینه های متنوعی را ایجاد کنید که شاید حتی به آن فکر نکرده باشید. بعنوان مثال ، انجمن زنان تاجر علاوه بر پیاده سازی یک تصویر در یک تصویر دیگر، از یک سبک بسیار سخت و کاملاً سیاه و سفید استفاده می کند. لوگو را با استفاده از سبک های مختلف ایجاد کنید و ببینید کدام یک برای برند مناسب است.

Creative international business logo design

  1. فان عمل کنید

طنز مبتنی بر جناس (که در بالا ذکر شد) تنها راه ایجاد برخی از تصاویر خنده دار با یک لوگو نیست. لوگوتومی یک مثال کاملاً سرگرم کننده دارد که نشان دهنده یک "لوبوتومی" است که روی یکی از حروف کلمه انجام می شود. ببینید برای ایجاد جلوه فان اما متناسب می توانید با کلمات و تصاویر خود چه کاری انجام دهید.

Creative international business logo design

  1. لوگوی نامتناهی

فکر کنید که لوگوی شما 10 یا 15 سال آینده چگونه به نظر خواهد رسید. آیا باز هم مخاطبان را مجذوب خود می کند؟ به لوگوی King Land نگاه کنید زمان ساخت آن مشخص نیست و از تکنیک هایی استفاده شده که محدود به سال خاصی نیست.

Creative international business logo design

  1. عناصر تکرار شونده

تکرار عناصر خاص می تواند طراحی لوگو خلاقانه را ارائه دهد. علاوه بر انسجام بیشتری که در طراحی ایجاد می کند، باعث صرفه جویی در وقت و حتی به یاد ماندنی تر شدن آن نیز می شود. Wine Forest این کار را به روشی خاص انجام می دهد که بسیار خوب عمل کرده است، تصویر "بطری های شراب" را در درون درختان تکرار می کند، در حالی که اندازه آن ها نیز متفاوت است بنابراین توانسته کاری کند که برای مخاطبان جالب تر باشد.

Creative international business logo design

  1. استفاده از نقاشی دستی

لوگوهای سنتی و دستی می توانند نوستالژی ایجاد کنند و احساسی معتبری مانند لوگوی Lacalaca ایجاد کند. اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید یا می خواهید احساسی دوستانه ای در مشتریانتان ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم یک لوگوی دستی طراحی کنید.

Creative international business logo design

  1. رنگ های سیاه و سفید

لوگوها نباید خیلی به رنگ متکی باشند باید بتواند به تنهایی و بدون توجه به مخاطبان خود تصویری مقتدرانه داشته باشد. لوگوهایی مانند لوگو BP که از سایه های سیاه و سفید برای تأثیرگذاری بر روی مخاطب استفاده کرده است و تقریباً در هر قالبی قابل درک هستند. صرف نظر از اینکه هیچ رنگ خاصی در تصویر وجود ندارد.

Creative business logo design

طراحی لوگو خلاقانه در ظریف گرافیک

روش های زیادی برای طراحی لوگو خلاقانه و به یاد ماندنی وجود دارد که هدف و محصول شما را بیان می کند. شروع به آزمایش کنید و ببینید چه نکات در طراحی لوگو حرفه ای برای برند مفید است. اگر می خواهید یک لوگو موثر ایجاد کنید، ظریف گرافیک در کنار شما است تا با توجه به نوع تجارت و نام برند لوگوی مناسب را داشته باشید. با این حال سعی بر آن داریم تا برای سال ها لوگوی منحصر به فرد داشته باشید و بتوانید مشتریان بیشتری را به برند خود جلب کنید. ما در تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک طرح های خلاقانه ای را در اختیارتان قرار می دهیم تا برند، نظر مخاطبان را به خود جلب کند و حضور پر رنگ و چشمگیری را در بازار داغ رقابت این روز ها داشته باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288