مجوزها

طراحی لوگو شرکت پخش موبایل بریس همراه

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1231 0

لوگوی شرکت پخش موبایل "بریس همراه" در راستای سادگی و در عین حال متفاوت بودن خود نیاز به لوگویی داشت که نه تنها نام و هویت برند را به خوبی نمایش داده، بلکه بتواند به مخاطب ایده خوبی از حوزه فعالیت خود بدهد.

طرح لوگو

با تحقیق و بررسی انجام شده، تیم ما به این نتیجه رسید که استفاده طرحی به شکل موبایل کاملا اشباع شده و نمیتواند خاصیتی که نظر مخاطب را به خودش جلب میکند را به نمایش بگذارد. از این رو ما در ظریف گرافیک سعی کردیم به جای توجه به این فرم اشباع شده، روی یک طرح منحصر به فرد تمرکز کنیم. برای همین اولویت ما در این لوگو (و احتمالا هر لوگوی دیگری) معرفی هویت و ارزش های اصلی برند بود.

برای همین ما طراحی لوگو را با ایده معرفی دو حرف اول نام برند (B , H) شروع کرده و با چندین آزمون و خطا موفق به طراحی شکلی مدرن شدیم که علاوه بر یک معرفی ساده توانسته موضوع پایه لوازم الکترونیکی و تلفن همراه را به شیوه خود به تصویر بکشد.

 

لوگو تایپ

نام این برند در زبان های فارسی و انگلیسی لوگو تایپ اختصاصی خود را گرفته تا بتواند با طرح  لوگو همخوانی داشته و شخصی سازی را به حداکثر برساند.
 

رنگ لوگو

در طرح لوگو از رنگ زرد و در لوگوتایپ از آبی استفاده شده تا تلفیق این دو احساساتی نظیر اطمینان، رشد و طبع شاد و مثبت اندیشی را برای برند خود زنده کند. این دو رنگ به طور فلت و یکنواخت در لوگو استفاده شده تا به ساده بودن آن کمک کند.

شرکت پخش موبایل بریس همراهطراحی لوگو موبایلطراحی لوگو تلفن همراهتابلوی فروشگاه موبایلطراحی لوگوطرح لوگو فروش موبایلساک خرید موبایلظریف گرافیکسربرگ فروشگاه موبایل ظریف گرافیکهویت بصری شرکت فروش و تعمیر تلفنمهر موبایلدفترچه شرکت پخش و توزیع موبایلکارت ویزیت شرکت بخش و فروش موبایل

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288