مجوزها

طراحی لوگو طلا و جواهرات مدالیان

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1487 0

مدالیان برند مطرحی در زمینه فروش و طراحی طلا و جواهرات سفارشی بوده و به لوگویی نیاز داشت تا چنین هویتی را به خوبی نمایان کند. لوگویی که علاوه بر مطرح کردن حوزه فعالیت، بتواند نام و ماهیت منحصر به فرد مدالیان را بعنوان یک برند نشان دهد.

ما در طراحی این لوگو میدانستیم که برای نسبت دادن چنین هویت منحصر به فردی به لوگو میبایست بخشی از نام آن را در لوگو بگنجانیم. از این رو استفاده از حروف M و A (مخفف نامِ اشکان مدالیان) را برای معرفی کامل برند ضروری دانستیم و با استفاده از فضای سعی به نمایش گردنبند بعنوان نمادی از جواهرات را داشتیم. لوگو را با خطوطی نسبتا قطور نشان دادیم تا مطرح بودن و گیرایی برند را نسبت به دیگر رقبایشان به وضوح مطرح کنیم.

از طرفی دیگر تایپ لوگو را نازک و منعطف نشان دادیم تا سمبلی از ظرافت، زیبایی و کمیاب بودن را در هویت برند آشکار کند. همچنین حروف را به گونه‌ای به تصویر کشیدیم که چشم گیری زیادی داشته باشد و به سرعت توجه مخاطب را جلب کند.

jewelry-logo-designلوگوی-جواهرات-مدالیاننمای-افقی-لوگوی-مدالیانمفهوم-لوگوی-مدالیانساختار-لوگوی-مدالیانالگوی-طراحی-لوگوی-طلا-و-جواهراتجعبه-جواهرات-مدالیانکارت-ویزیت-لوگوی-مدالیانکیف-دستی-لوگوی-جواهراتبسته-بندی-لوگوی-مدالیانپاکت-لوگوی-مدالیانطراحی-لوگوی-طلا-و-جواهراتتابلوی-لوگو-طلا-و-جواهراتjewelry-logo-signلوگوی-جواهراتهاردباکس_لوگو_طلاجواهرات_مدالیانطراحی_هویت_بصری_جواهری_مدالیان_در_ظریف_گرافیکطراحی-خلاقانه-ست-اداری-جواهریطراحی-ست-اداری-طلا-و-جواهری

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288