مجوزها

طراحی بسته بندی زعفران صادرتی خلیلی + ویدئو

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1884 2

طراحی بسته بندی زعفران پاکتی و جعبه مادر خلیلی برای ما با بسته بندی کشویی آن کمی متفاوت بود. کاراکتر مینیاتوری اینبار از فاصله‌ای دورتر به چشم امده و در دست خود سبدی پر از گل زعفران را نگه میدارد.

این کاراکتر در محیطی باز با وزش باد قرار داشته و به همین دلیل شال خود را محکم گرفته تا از ربوده شدن آن توسط وزش باد جلوگیری کند. شدت باد همچنین باعث پخش شدن گل‌های زعفران در هوا شده اما این کاراکتر در چنین وضعیتی لبخند زده و با شادمانی از زیبایی و طراوت محیط خود لذت میبرد. ما این کاراکتر را با UV موضعی تا جلوه و جلب توجه مخاطب را نسبت به آن بیشتر کنیم.

خارج از کاراکتر، ما در پایین این طرح از چیزی استفاده کردیم که به ندرت در طراحی بسته بندی زعفران به چشم میخورد: بنفش‌کوب.

برعکس طلاکوب که این روزها در صنعت چاپ تقریبا اشباع شده، نوع چاپی مثل بنفش‌کوب بخوبی جلب توجه کرده برجستگی خاص خود را برای مخاطب به نمایش میگذارد. ما از این ویژگی در نام محصول و لوگوی برند نیز بهره بردیم تا به برجسته بودن آنها در طراحی تاکید داشته با‌شیم.

طراحی، چاپ، نظارت چاپ، عکاسی و ساخت تیزر در مجموعه ظریف گرافیک انجام شده است.

 

طراحی-بسته-بندی-زعفران-خلیلی

بسته-بندی-صادراتیجعبه-مادر-بسته-بندی-زعفران

بسته-بندی-جعبه-مادر-زعفران
بسته-بندی-خلیلیطراحی-پاکت-زعفرانزعفرون-پکیجینگبسته-بندی-خلاقانه-زعفران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (2)

  • این طراحی به طراحی یه خانم تازه فارغ التحصیل و با تجربه کم در زمینه طراحی و چاپ می مونه، مینیمال بودن با فونتهای مربوط به طراحی مینیمال و جنس و ضخامت فونت و کاغذ هماهنگ نیست. حس طرح پاکت های دهه 40 با مواد دهه اخیر جذاب نیست. کاش اشتباهی رو که صنعت خودروسازی در استقلال صنعتی کرد و بدون مونتاژ یهویی شعار تولیدملی رو داد در کالایی که همه چی اون بستگی به طراحی داره اول مونتاژ و کپی همراه با اصلاح بومی بکنیم و بعد در مرحله پیشتازی، نوآوریها و خلاقیت های نابمون رو عرضه کنیم.

    ثبت پاسخ
    • سلام دوست عزیز، ممنونیم بابت کامنتتون و وقتی که گذاشتید. چند نکته در کامنت شما وجود داره که خدمتتون عرض میکنیم. در ابتدا ما متاسفیم بابت این نگاه جنسیت زده شما، که یه خانم تازه فارغ التحصیل رو در پایین ترین سطح نگاهتون قرار دادید. ظریف گرافیک یک تیم طراحی متشکل از تعدادی طراح خانم و آقا در سطوح مختلف تجربه و دانش طراحی هستند نه یک شخص! معمولا پروژه هایی که وارد مجموعه ما میشن، بررسی بازار هدف، نوع مخاطب، سلیقه کارفرما، بازخورد فروشنده های کارفرما و... با دقت بررسی میشن، اینکه شما با یک نگاه متوجه تمام بریف کارفرما شدید برای ما بسیار جالبه. تبریک میگیم بهتون نمونه کارهاتون رو هم دیدیم، انشالله بزودی فارغ التحصیل بشید بتونید پروژه واقعی بگیرید.

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288