مجوزها

طراحی لوگو شرکت مبادلات طلای جردن

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1326 0

جردن برندی فعال در زمینه خرید و فروش وافعی طلاهای آب شده است. این برند نیازمند لوگویی بود که نه تنها حوزه فعالیت آن را نشان دهد بلکه بتواند ارزش‌های برند را به رخ مخاطبانش بکشاند. ما در طراحی لوگوی جردن برای پیاده سازی چنین ذهنیتی چندین المان و مفهوم را به کار بردیم که در ادامه بر برخی از آنها آشاره میکنیم:
 

طلا (شمش): از آنجایی طلا بخش بزرگی از کسب و کار این برند را تشکیل داده است نادیده گرفتن آن بعنوان یک المان اصلی ممکن نبود. برای همین از 3 شمش (در ادامه می‌خوانید) در لوگو استفاده کردیم.

خرید و فروش نقدی (اسکناس): اسکناس نیز المان مهمی بود که باید به آن در لوگو اشاره می‌کردیم. از این رو این المان را پیچیده شده به دور شمش‌های طلا طراحی کردیم تا جلوه بهتری به طرح بدهد.

همکاری (دست دادن): یک همکاری موفق و دوستانه همیشه از ارزش‌های مهم جردن بود و برای همین ما از با ترکیب دو المان قبلی نقشی از "دست دادن" را شکل دادیم تا نمادی از همیاری، همراهی و شراکت را نشان دهیم.

معاملات بی نقص (تیک): یکی از دیگر موضوعات و ارزش‌هایی که برای این برند اهمیت زیادی دارد، با موفقیت کامل و حتی بی نقص پیش رفتن معاملاتش است. در اینجا نیز المان‌های شمش و اسکناس علاوه بر "دست دادن"، المان تیک را نیز نشان داده است.

طراحی-لوگوی-بازرگانیپgold-trade-logoطراحی لوگو-جردنjordan-logo-mockup

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288