مجوزها

طراحی لوگو باشگاه رفاهی انجمن صنایع خراسان

  • اشتراک گذاری:
10 مهر 1400 974 0

از دید ما باشگاه رفاهی صنایع خراسان به لوگویی نیاز داشت که بتواند علاوه بر حفظ قالب لوگوی اصلی برند، جنبه رفاهی و فانتزی‌تر برند را به تصویر بکشد. همچنین نشان دادن ارزش‌هایی مثل اتحاد، یکپارچگی و وفاداری در لوگو برای ما اهمیت زیادی داشت. چون این امر بخشی از رسالت یک باشگاه رفاهی است.

ما توانستیم بخوبی این همبستگی را در لوگو نمایان کنیم. کلیت لوگو به نوعی از آدمک‌هایی تشکیل شده که با پیوند ویژه خود اتفاقات خوبی را رقم می‌زنند و این همان وجهه‌ای است که لوگوی زیرمجموعه این برند باید به رخ مخاطبان بکشد.

ما با استفاده از حروف ابتدایی شرکت باشگاه رفاهی(ب+ر) در لوگو چرخ دنده ای هشت وجهی(ضلعی) رسم کردیم که قصد دارد حوزه فعالیت صنعتی برند را نمایش دهد که هشت وجهی بودن آن نشان از نماد استان خراسان (امام هشتم) می باشد.


انتخاب رنگ آبی و سبز برای لوگو فضای آرام و رفاهی را به اعضای آن یادآوری کرده و می‌خواهد حفظ این تعادل را مخاطب خود خاطر نشان کند.

طراحی لوگوی باشگاه انجمن خراسانلوگوی باشگاه رفاهی صنایع خراسانطراحی لوگو صنایع خراسانلوگوی صنعتی در اندازه های مختلفلوگو-اختصاصی-انجمن-صنایع-مدیرانکارت-ویزیت-صنایع-رفاهی-خراسانلوگوی شرکت صنایع خراسانباشگاه انجمن صنایع خراسان

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288