مجوزها

طراحی کاتالوگ کاشی هفت رنگ پرشیا تایلز

  • اشتراک گذاری:
13 مهر 1400 1335 2

شرکت پرشیاتایلز تولید کننده کاشی های هفت رنگ ایرانی است که با نقاشی هایی دستی بر روی کاشی به خوبی هنر ایرانی را به جهانیان عرضه می کند.

همانطور که قبلا طراحی لوگو، ظاهر وبسایت و طراحی بسته بندی مجموعه پرشیا تایلز به تیم طراحی ظریف گرافیک سپرده شده بود، پروژه طراحی کاتالوگ 6000 محصولی این مجموعه در قالب 130 صفحه نیز به ما واگذار شد. دو نکته خیلی ضروری که در طراحی این نوع کاتالوگ ها با حجم صفحات زیاد وجود دارد، این است که: 1. تیم طراحی بتواند صفحه بندی و چیدمان محصولات را بگونه ای طراحی کند که مخاطبین براحتی بتوانند هر محصولی را بیابند 2. مخاطب با چرخیدن در بین صفحات کاتالوگ راغب به دنبال کردن و دیدن دیگر صفحات شود(به نوعی نباید مخاطب را با طراحی و چیدمان تکراری خسته کنیم!). که این دو نکته و نکات مهم دیگر به خوبی در طراحی این کاتالوگ توسط تیم طراحی ظریف گرافیک رعایت شده است.

این کاتالوگ دارای فصل های مختلفی از تاریخچه کاشی ایرانی، انواع کاشی، نحوه تولید، نصب و نگهداری کاشی ایرانی می باشد که هر فصل با توجه به ماهیت آن، یکی از هفت رنگِ به کار رفته در کاشی هفت رنگ ایرانی است.

در طراحی تمامی فصل بندی ها و صفحات این طراحی کاتالوگ سعی کردیم نمادی از فرهنگ ایرانی (با توجه به محصول و طراحی های قبلی این مجموعه) وجود داشته باشد. ما با تلفیق رنگ، تصاویر و گل بوته هایی الهام گرفته از آثار اصیلِ ایرانی سعی به نمایشی چشم نواز از محصولات این مجموعه داشتیم. در ادامه طراحی برخی از صفحات این کاتالوگ را می بینید...

 

 

طراحی-کاتالوگ-کاشیطراحی کاتالوگ-کاشی-پرشیا تایلز

کاتالوگ دکوراسیون با کاشی هفت رنگ پارسیکاتالوگ-رنگ-کاشی-ایرانیکاتالوگ-کاشی-ایرانی

کاتالوگ-انواع-کاشیکاتالوگ-پرشیا-تایلز

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (2)

  • به به واقعا زیبا شده. کارتون معرکس

    ثبت پاسخ
    • نظر لطفته احمد جان

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288