مجوزها

طراحی لیبل شرکت دارو سازی مهر و ماه + ویدئو

  • اشتراک گذاری:
6 بهمن 1400 3556 0

صنعت بسته بندی ‌و لیبل های بهداشتی و درمانی فارغ از حساسیت ویژه‌ای که از نظر محتوایی دارند باید بتوانند احساساتی نظیر سلامتی، سرزندگی و طراوت را برای مخاطب تداعی کنند. چرا که مخاطب با احساس نیاز شدید و نگرانی به سراغ این محصولات می‌رود. نیازی به گفتن نیست که در نهایت بسته بندی محصولی که توانایی خود را برای ترمیم این درد جسمی یا روحی نشان دهد، انتخاب خواهد شد.
هدف ما نیز در این پروژه طراحی لیبل، القای چنین حسی در محصولات دارویی اسمارت کپس بود. داروهای اسمارت کپس که برای بیماری های عروقی، کلسترول خون بالا و دیابت تجویز می‌شود، می بایست سرزندگی را نشان دهد. از آنجایی که در این محیط جایی برای شلوغی و پیچیدگی نبود، ما کلیت طراحی را به سمت و سوی مینیمال بودن و سادگی سوق دادیم و همینطور متون محتوا را تا جای ممکن به شکلی واضح، خوانا و منظم در آوردیم.
از سویی دیگر برای رنگ‌های این داروها ترکیبی از طلایی_سبز و طلایی_بنفش استفاده کردیم. طلایی توانسته ارزش زیاد این محصول را اثبات کند و همچنین نشان دهنده طلوع است که به خودی خود روشنی، امید و انرژی را القا می‌کند. رنگ سبز نمادی از نشاط و سلامتی را نشان می‌دهد و بنفش نیز به مخاطب آرامش را القا می‌کند.
اضافه بر این موارد؛ چاپ دقیق و خدمات متالایز و یو وی باعث جذابیت بیشتر این طراحی شده است.
عکاسی خلاقانه محصول در آتلیه ظریف گرافیک انجام شده است.
 

Diabetes-medicine-designpill-labeling-designطراحی-لیبل-اسمارت-کپسsmartcaps-packaging-designzarigraphic-smartcaps-labelبسته-بندی-قرص-گیاهیgrug-smart-caps-packagingsmartcaps-herbal-pills

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288