مجوزها

طراحی بسته بندی خانواده محصولات بایولیا (البرز) آلمان

  • اشتراک گذاری:
14 فروردین 1401 1991 1

زعفران؛ ادویه ای ارزشمند، بی رقیب و در تمام دنیا گران قیمت!
بسته‌بندی چنین جواهری باید در شان‌آن باشد؛ بیانگر ارزش، اصالت و مبدا آن. طرحی مزین به خوشنویسی غزلی زیبا از حافظ با گل های پر پیچ و تابی که در تمام بخش های هنر این‌مرز و بوم میتوان دید ؛ با در هم آمیختگی و ترکیبی بجا و درست از زعفران ؛ تداعی گر نماد رشد و شکوفایی از دل هنر و خاک این سرزمین! (در طراحی بسته بندی های دیگر این شرکت مانند هل،وانیل و... بجای گل زعفران؛ محصول مربوطه قرار گرفته)
در دو تم رنگی مشکی و سفید با نمادی از طلوعی در دل تاریکی (اشاره به ارزش محصول) و شکفتنی در طلوع خورشید(اشاره به گل زعفران)
پیشنهاد خدمات سلفون مات، طلاکوب و یو وی توانست مکمل فوق العاده ای برای نمایش ارزش این محصول باشد. امیدواریم تمامی تولید کنندگان و طراحان عزیز برای این محصول بی نظیر؛ زمان، هزینه و ارزش بیشتری قائل باشند تا بتوانیم نام این محصول ارزشمند را با نام ایران گره بزنیم.
این طراحی برای کشور آلمان و بازار هدف اروپا طراحی شده است و درسال 2021 بیش از 10 نمایشگاه در آلمان حضور پر رنگ و ویژه ای داشته. تمامی طراحی محصولات شرکت بایولیا توسط گروه طراحی ظریف گرافیک و با همکاری خانم مهندس سحر جدائی انجام شده است.

**طراحی بسته بندی زعفران بایولیا؛ طرح برگزیده مسابقات ملی طراحی بسته بندی زعفران و راهیافته به شوروم این مسابقات می باشد (1400/11/22).
*مسابقات طراحی محصول به همت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با حمایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شتاب‌دهنده کسب‌و کار فردوسی برگزار شد.

دیگر بسته بندی های زعفران طراحی شده در ظریف گرافیک


 

 

biolia-saffron-packaging-design

بسته-بندی-زعفران-بایولیابسته-بندی-شیک-لوکس-زعفرانطراحی-بسته-بندی-البرزAlborz-saffron-packagingبسته-بندی-زعفران-صادراتی-آلمان.بسته-بندی-زعفران-البرز-بایولیا

طراحی-بسته-بندی-زعفران-خارجیبسته-بندی-زعفران-با-برند-بایولیا

بسته-بندی-خانواده-محصولات-زعفران-بایولیا

Biolia-packaging-in-German-exhibitions

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • چه عالی - همیشه رو به رشد و تعالی تبریک میگم آقای ظریف

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288