مجوزها

طراحی هویت بصری مواد غذایی خانگی مارجان

  • اشتراک گذاری:
9 مرداد 1401 1576 0

مواد غذایی خانگی و سالم مارجان؛ مجموعه ای کامل از محصولات غذایی خانگی و بومی شمال کشور است که در مسیر رشد برند خود به لوگویی نیاز داشت که ارزش‌های اصلی این برند با اصالت را به نمایش بگذارد و ارتباطی صمیمانه که بین موسس مجموعه و مردم وجود دارد در لوگو نیز نمایان باشد. 
با شناختی که از نوع کسب و کار، محصولات و مخاطبانش داشتیم؛ بدیهی بود که یک لوگوی مدرن تنها می تواند اثر منفی در برندسازی محصولات غذایی مارجان داشته باشد و این امر نه تنها باعث رشد برند نمی شد بلکه سبب بیگانه شدن آن نزد مخاطبانش می شد.
با نیاز به طراحی لوگویی شخصی سازی شده با مضمونی سنتی و صمیمی، تصمیم به طراحی کاراکتر گرفتیم؛ کاراکتری برگرفته شده از موسس مجموعه با نوعِ پوششِ شمال کشور؛ همانقدر اصیل!
در انتخاب فونت و چیدمان آن تمام سعیمان را کردیم که همخوانی و توازنی بین آن و کاراکتر و کسب و کار وجود داشته باشد.
طاقچه های سنتی در تمام بخش های خانه های قدیمی پیدا می شدند،طاقچه هایی که در آشپزخانه بودند گاها دو طبقه بودند و پر از انواع ترشی، آبغوره و آبلمیو بودند؛چه حس و حال قشنگی! ما از همان طاقچه ها برای نمایش قاب و فریم لوگو استفاده کردیم.

لوگو-محصولات-غذایی-مارجانطراحی-لوگو-سنتی-غذایی-مارجانابعاد-لوگو-مارجانلوگوتایپ-مارجانکارت-مواد-غذایی-مارجانmargan-logo-design-signعرقیات-لوگو-مارجانطراحی-هویت-بصری-مارجانتابلوی-لوگوی-مارجانlogo-design-margan-cardست-اداری-مارجانتراکت-محصولات-غذایی-مارجانبگ-لوگو-مارجانلوگو-موکاپ-مارجانطراحی-لوگو-سنتی-مارجانطراحی-لوگو-مارجان-موکاپهویت-بصری-مارجان

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288