مجوزها

طراحی لوگو کارخانه سیستم های سرمایشی گرمایشی آدرال

  • اشتراک گذاری:
17 شهریور 1401 1725 0

کسب و کار می تواند حرفه و منبع درآمدی با چندین سال سابقه فعالیت باشد یا صرفا ایده استارت آپی باشد که دیروز به ذهنتان رسیده است. حقیقت اینجاست که کسب وکار شما بدون داشتن اسم و رسم و مهم‌تر از آن یک ویژگی بصری، وجود خارجی ندارد. لوگو در اینجا بخشی از یک چهره منحصر به فرد است که اگر با ابتکار و زیبایی خلق شود، چشمان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.
کارخانه سیستم های سرمایشی گرمایشی آدرال برای برندسازی خود به هویتی منحصر به فرد نیاز داشت تا بتواند با المانهایی ساده مفهومی از کسب و کار را نمایش دهد.
به عنوان مثال دو المان A در حالت قرینه یکدیگر که حرف اول نام برند است؛ مفهوم افزایش و کاهش دما را به تصویر می‌کشد. جهت بالا علاوه بر تداعی حس گرما، رشد و صعود آدرال را بعنوان یک برند نمایش میدهد و جهت پایین آن سرما و آرامش را برای محصولات این کسب و کار نمایش می‌دهد. این مفهوم با انتخاب طیفی از رنگها در کنار یکدیگر تکمیل گردید و شما می توانید رنگهای گرم را در طیف نارنجی تا قرمز(با افزایش دما) و رنگهای سرد را در طیف آبی روشن تا تیره (با کاهش دما) ببینید.
این لوگو اکنون بر روی تمامی محصولات تولیدی کارخانه آدرال حک شده است.

لوگو-پکیج-سرمایشی-گرمایشی-آدرالطراحی-لوگو-فن-کولر-بخاریطراحی-لوگو-آدرال-مشهدهویت-بصری-آدرالطراحی-لوگو-آدرالAdral-heating-cooling-system-logoAdral-logo-designhvac-system-adral-logo-designلوگو-تهویه-سرمایش-گرمایش-آدراللوگو-سرمایشی-گرمایشیطراحی-لوگوی-کولر-پنکه-آدرال

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288