مجوزها

طراحی بسته بندی سبزی خشک و ادویه جات زرنگاران

  • اشتراک گذاری:
7 شهریور 1402 455 0

طبق تجربه‌ای که در حوزه طراحی بسته بندی سبزیجات داشتیم به خوبی میدانستیم، اگر چه رقابت قیمتی در محصولاتی مانند سبزی خشک و پودریجات بسیار زیاد است، اما بسته بندی های عموما روتین و کار نشده‌ای در بازار وجود دارد، به همین دلیل با مشورت مجموعه زرنگاران تصمیم گرفتیم ساختار بسته بندی سبزیجات را از حالت سلفون و طلقی خارج و از متریال مقوا استفاده کنیم. نکته دیگری که در این محصولات وجود دارد، رویت و دیده شدن بخشی از محصول برای نمایش کیفیت و اطمینان مخاطبین برند می باشد، به همین دلیل ما در سه وجه جعبه ها از دریچه هایی برای دیده شدن محصول استفاده کردیم.

استفاده از تصاویر غذاهایی که می توان با این محصولات پخت، کمک بزرگی به مخاطبین زرنگاران خواهد کرد، که هم کاربردشان مشخص شود و هم با یک نگاه بدون خواندن نام محصول بتوانند محتوای بسته بندی را بدانند. این بسته بندی ها در سه دسته بندی؛ سبزیجات معطر ، غذاهای محلی(آش و...) و غذاهای ایرانی قرار گرفتند که هر دسته بکگراند متفاوتی دارد.

در پشت جعبه ها از اطلاعات مفیدی مانند: این بسته بندی برای چند نفر کفایت می کند، نحوه پخت بهتر، ترکیبات و علائم بهداشتی که بسیار حائز اهمیت هستند استفاده کردیم.

و در پایان، چاپ و عکاسی محصولات زرنگاران در استودیو ظریف گرافیک صورت گرفت و اکنون بصورت آنلاین و در تمامی نمایندگی های مجموعه زرنگاران قابل تهیه می باشند.

برای دیدن نمونه کار های بیشتر خانواده زرنگاران در ظریف گرافیک کلیک کنید.

محصول-خشک-خانواده-زرنگارانطراحی-بسته-بندی-زرنگارانبسته-بندی-سبزیجاتzarnegaran-packagingخانواده-محصولات-بسته-بندی-زرنگاران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288