مجوزها

طراحی بسته بندی آبمیوه‌های تتراپک شَط

  • اشتراک گذاری:
7 آبان 1402 354 0

در دنیای امروز، رشد و پیشرفت بشر به صرفه‌جویی زمان برای انجام کارها متکی است. به عبارت دیگر، امروزه باید سریع کار کرد، سریع پول درآورد و البته سریع خرید کرد. در این شرایط، اگر بخواهید یک محصول را با سرعت خریداری کنید و آن محصول آبمیوه باشد، فرصتی برای بررسی و انتخاب به شما داده نمی‌شود. شما باید اولین طرح بسته‌بندی آبمیوه را که از دور می‌بینید انتخاب کنید و با نگاه به تصویر طعمش، آن را خریداری کنید.

این سناریو، همان سناریو و بریفی است که کارفرما به ما داده بود. در ابتدا، قرار بود محصول در فروشگاه‌های بین‌راهی، ترمینال‌ها و... توزیع و پخش شود. احتمالاً الان متوجه سناریوی بالا شده‌اید. محصول باید از دور به وضوح دیده می‌شد و طعم آن با یک نگاه قابل تشخیص بود. علاوه بر چالش‌هایی که در این شرایط برای ما وجود داشت، طراحی بسته‌بندی تتراپک نیز نیاز به توجه و دقت ویژه دارد. طراح باید آگاهی کاملی از قوانین چاپ این نوع محصول، شرایط طراحی، رنگ‌بندی و کادربندی‌های خاص آن داشته باشد.

ما در واحد طراحی ظریف گرافیک و استودیو عکاسی صنعتی ظریف گرافیک، طراحی بسته‌بندی آبمیوه های تتراپک شط را برای طعم‌های هلو، پرتقال، آلبالو، آناناس، سیب موز و... انجام داده‌ایم. اما اکنون، مجموعه شط فقط به فروشگاه‌های بین‌راهی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید محصولات این برند را در سراسر ایران پیدا کنید. (منظورمان در تاریخ نوشته شدن این مقاله است)

بسته-بندی-پاکتی-آّبمیوهبسته-بندی-آبمیوه-پاکتی-شططراحی-بسته-بندی-نوشیدنی-شطنوشیدنی-تترا-پک-شطهویت-بصری-محصولات-شطآبمیوه-تترا-پک-شططراحی-بسته-بندی-آبمیوه-های-شطدیزاین-پاکت-آبمیوهپکیجینگ-آبمیوه-تترا-پک-شطبسته-پاکت-آبمیوه-تترابسته-بندی-نوشیدنی-تترا-پک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288