مجوزها

طراحی بسته بندی خانواده محصولات میوه خشک زرنگاران

  • اشتراک گذاری:
22 اسفند 1402 229 0

در ابتدای بهمن ماه 1402 پروژه طراحی هویت بسته بندی های زرنگاران برای مخاطبین فروشگاههای زنجیره ای و صادراتی به دستمان رسید و قرار شد تا اواسط اسفند ماه پروژه (طراحی، چاپ، عکاسی و طراحی کاتالوگ) تکمیل شده باشد

در اولین مرحله: به بررسی راه حل های مختلف برای طرحی شیک، جذاب با رویت بالای محصول پرداختیم، ماکتهای مختلفی ساختیم و با مشورت کارفرما اصلاحاتی در ساختار انجام دادیم و در نهایت ماکت نهایی تائید شد. طرحی که مانند یک کاست بتواند تمام زوایای ظرف را پوشش دهد تا از سادگی دیگر بسته بندی ها به دور باشد و به زیبایی ظرف نگهدارنده محصول بیافزاید.
در گام دوم: برای ساختار تائید شده، طراحی های متفاوتی صورت گرفت، یکی انتخاب شد و اصلاحات ساختاری دیزاین اعمال و آماده تغییر برای تنوع بالای محصولات شد.
در گام سوم: سخت ترین مرحله پروژه بود، ما نیاز به تنوع بالای رنگی داشتیم که بتوانیم 34 نوع محصول میوه خشک زرنگاران رو پوشش دهیم و در چاپ با تشابه روبرو نشویم.
در گام چهارم: تمامی طرح ها چندین مرحله چک و بررسی شدند، به تائید کارفرما رسیدند و مجددا چند مرحله ماکت سازی و بررسی های قبل از چاپ صورت گرفت.
گام پنجم: نظارت بر چاپ، خروجی رنگ، قالبزنی و صحافی بود، مراحلی سخت و زمانبر.
گام ششم: عکاسی از تنوع بالای محصولات در فضاهای صنعتی و تبلیغاتی که در استودیو طراحی ظریف گرافیک صورت گرفت.
گام هفتم: ادیت عکس ها، ساخت ویدئو و آماده سازی برای کاتالوگ
و گام هشتم: طراحی کاتالوگ زیبای محصولات متنوع زرنگاران پایان بخش پروژه بود.

قطعا این مراحل در زمان کوتاه امکان پذیر نیست، مگر اینکه یک تیم جوان، خلاق و کامل در کنار هم باشند، ما در ظریف گرافیک با وجود داشتن تمام این بخش ها به راحتی هرچه تمام با دقت و وسواسی خاص مراحل را پشت سر گذاشتیم و از تیم خوب و پرتلاشمان ممنونیم.

در صفحه هویت بصری برند زرنگاران میتوانید سایر پروژه های تکمیل شده از این کسب و کار را مشاهده کنید.

طراحی-بسته-بندی-خانواده-میوه-خشکبسته-بندی-انبه-خشک-شدهبسته-بندی-موز خشکبسته-بندی-هلوی خشکdried-fruit-packageبسته-بندی-انبه-خشک-شدهبسته-بندی-پرتقال-خشک-شدهبسته-بندی-میوه-خشک مخلوطبسته-بندی-میوه-خشک-گلابیبسته-بندی-نارگیل-خشکدیزاین-بسته-میوه-خشکطراحی-بسته-بندی-آلبالو-خشک-شدهطراحی-بسته-بندی-مویز-شاهانیطراحی-بسته-بندی-میوه-خشک-پرتقالطراحی-پکیج-زرنگاراننطراحی-حرفه-ای-میوه-خشکطراحی-عکاسی-میوه-خشکطراحی-لیبل-میوه-خشکهویت-بصری-زنگاران-میوه-خشکعکس-خانوادگی-میوه-خشک-زرنگاران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288