مجوزها

طراحی بسته بندی محصولات زجاج درمان طوس

  • اشتراک گذاری:
12 فروردین 1403 203 0

ریبرند بسته بندی‌های زجاج درمان طوس؛ فروردین 1402 شروع شد و تا اواسط تابستان 1402 ادامه یافت. 
تمامی محصولات این پروژه برای کودکان یا تقویت قوای جنسی بزرگسالان بودند. تلفیق این تنوع محصولات و طراحی یک ساختار و تم پایه یکسان، پیچیدگی‌های خاص خود را داشت. 
از آنجایی که ما قبلا این نوع محصولات را برای بسته بندی شرکت ماوا طراحی کرده بودیم، آشنایی کامل با نوع برخورد با مخاطبین آن را داشتیم. در بازار، یکسری عناصر عمومی و تکراری برای نمایش محصولات آقایان و بانوان (مثل برج ایفل، المان جنسیت، فلش و...) مشاهده می‌شود. اما برای طراحی بسته بندی‌های زجاج درمان ما از طراحی کاراکترهایی مفهومی، زیبا و نمایش‌دهنده خاصیت دارو استفاده کردیم.
یکی از مواردی که در این نوع محصولات مهم است، حساسیت‌های مربوط به تصویرسازی کاراکترهای آن در ایران است. مثلا ما میتوانستیم از میوه ها برای نمایش هر یک از محصولات استفاده کنیم، اما از طرفی احتمالا گرفتن مجوزهای لازم امکان پذیر نبود، پس ما برای نمایش محصولات مختلف، از طراحی کاراکتر اختصاصی قو برای بانوان، شیر برای آقایان، زوج خوشحال برای زوجین و کودکان با جنسیت و سنین مختلف برای کودکان استفاده کردیم. 
رنگ‌بندی هر محصول هم با توجه به نوع محصول انتخاب شد. بخش‌های دیگر ریبرند مانند بروشورها، طراحی لیبل روی بطری‌ها، پوسترهای تبلیغاتی و کاتالوگ محصولات نیز به صورت یکپارچه خلق شدند.

بسته-بندی-حرفه-ای-محصولات-درمانیطراحی-پکیجینگ-زد-لاوطراحی-بسته-بندی-زجاج-درمان-طوسطراحی-بسته-بندی-درمانی-زجاجیطراحی-بسته-بندی-زد-ارکتpackaging-and-label-zojajiz-erect-packaging-dseignبسته-بندی-زجاج-درمانلیبل-بسته-بندی-زجاج.بسته-بندی-زددرینک-طراحی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288