مجوزها

طراحی بسته بندی پودر لباسشویی FANCY BOX استرالیا

  • اشتراک گذاری:
27 فروردین 1403 210 0

شرکت Fancy Box تاکید داشت تا طرح بسته بندی ای برای پودرهایش ارائه شود که ساختاری متفاوت داشته باشد و در بازار مشابهش وجود نداشته باشد. 

در ابتدا انواع جنس‌های مقوا، سلفون و ... بررسی شدند. پس از انتخاب جنس بسته‌بندی و با همکاری کارفرما، روی ساختار بسته بندی کار شد. اتودهای مختلفی زدیم و ماکت‌های متفاوتی ساختیم تا به جمع‌بندی طرح مثلث متساوی الاضلاع رسیدیم. انتخاب این فرم به دلایل متفاوتی از جمله حمل و نقل راحت‌تر، بسته‌بندی و خط تولید کم‌دردسرتر، نگهداری و مقاومت، تفاوت با با رقبا و ... صورت گرفت.

انتخاب رنگ و ساختاری متفاوت از رقبا، جسارت زیادی نیاز داشت. زیرا هنگام انتخاب رنگ‌های متفاوت، ریسک‌های متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

در طول مراحل طراحی، نقدی که از دید مخاطبین وارد می‌شد، بر روی فرم و رنگ آبی بود. ترس از اینکه مخاطب  محصول را با پنیر اشتباه بگیرد! در نگاه اول ممکن است حرف درستی باشد، اما در فروشگاه آیا پودر لباسشویی در یخچال نگهداری می‌شود؟ مسلماً خیر. پس مخاطب در فروشگاه محصول را در قفسه و میان دیگر بسته بندی های پودر لباسشویی می‌بیند یا در وب‌سایت‌های آنلاین در دسته‌بندی شوینده‌ها می بیند. پس به هیچ وجه گمان نمی‌کند که این محصول پنیر یا هر محصول دیگریست. اتفاقا این تمایز باعث می‌شود محصول بهتر در بین قفسه‌ها دیده شود.

ما سعی داریم از تمام کلیشه ها تا جایی که به فروش و هویت برند آسیب نرسد، فاصله بگیریم، تا تفاوت ایجاد کنیم و باعث رشد کسب و کار مشتریانمان و خودمان شویم.

امیدواریم به زودی طرح شما را در وب‌سایتمان به دیگر مخاطبینمان نمایش دهیم.

هویت-بصری-پودر-شویند

washing-packagingطراحی-بسته-بندی-پودر-لباسشوییبسته-بندی-شویندهطراحی-بسته-بندی-شوینده-ماشینبسته-بندی-پودر-ماشین-لباسشویی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288