مجوزها

طراحی لوگو شخصی امید جوان

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 1189 0

در طراحی لوگو شخصی امید جوان بر این باور بودیم تا لوگویی برای برندسازی شخصیت امید جوان طراحی کنیم. به همین منظور طرحی با اشکال هندسی مربع و مستطیل ترسیم کردیم تا نام شخصی امید جوان را به دو زبان فارسی و انگلیسی به نمایش بگذاریم.

المان های طراحی لوگو شخصی امید جوان

تیم طراحی حرفه ای ظریف گرافیک بر اساس تجربیات و علم بر طراحی لوگو شخصی، اصل سادگی را در طراحی لوگو امید جوان بکار گرفت تا به بهترین شکل و با اولین نگاه هویت امید جوان را با چهره ای شاد و خندان نمایش دهد، درحالیکه بسیاری از متقاضیان لوگوهای شخصی، درخواست طراحی پیچیده تری داشتند که با یک نگاه قابل درک نبود اما در طراحی لوگو شخصی امید جوان برای معرفی و شناساندن هر چه سریع تر به مخاطب، طرحی ارائه دادیم که در عین سادگی نگاه مخاطب را مجذوب خود کند.

نام جوان را در شکل های مختلف طراحی کردیم، ایده هایی گرفتیم و تغییراتی انجام دادیم تا در نهایت از لوگوتایپ فارسی جوان، شمایلی از یک چهره مهربان با لبخند گیرا طراحی کردیم که بسیار نزدیک به شخصیت گیرا و خندان امید جوان می باشد. طرح مذبور را با رنگ آبی که نماد آرامش می باشد داخل یک مربع بزرگ به همان رنگ با پس زمینه سفید قرار دادیم.

پس از طراحی هویت بصری امید جوان می بایست نام جوان را به زبان انگلیسی در کادر لوگو طراحی کنیم تا به زبان بین الملی قابل معرفی باشد، به همین جهت طراحی لوگوتایپ انگلیسی جوان را شروع کردیم، از فونتی عام پسند استفاده کردیم تا صمیمیت و همدلی امید جوان را با مخاطب نشان دهیم. لوگوتایپ Javan را در کادری مستطیلی و موازی با طرح چهره خندان قرار دادیم تا بخوبی معرف شخصیت گیرا و شاد امید جوان باشد.

طراحی لوگو خلاقانه و اختصاصی

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288