مجوزها

طراحی لوگو شیرینی سرای نارشین مشهد

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1276 0

کم نیستند افرادی که تولید شیرینی به صورت خانگی، فروشگاهی و تولید و پخش عمده دارند. شیرینی، کیک و کلوچه، این خوراکی های خوشمزه باید لوگوی حرفه ای داشته باشند تا ارتباط مستقیم و بهتری با مخاطب خود برقرار کنند. طراحی لوگو شیرینی سرای نارشین در مشهد توسط تیم طراحی ظریف گرافیک انجام شده است که پیامی حاوی خلاقیت و جذابیت را در یک نگاه منتقل می کند.

در طراحی لوگو شیرینی سرا باید حس اعتماد و رضایت در مشتری زنده شود تا به فروشگاه یا فروشنده جهت خرید شیرینی، کیک و غیره مراجعه کند. با قاطعیت می توان گفت طراحی لوگو حرفه ای علاوه بر موارد فوق، گام مؤثری در رشد یک کسب و کار خواهد بود. هر کسب و کار از جمله فروشگاه های کیک و شیرینی، شیرینی سراها و حتی فروشندگان شبکه های اجتماعی برای هویت بخشیدن به فعالیت خود نیاز به طراحی لوگو خلاقانه ای دارند تا هرکجا مشاهده شد نام  برند و تولید کننده را در خاطر آورد.

ایجاد جذابیت در طراحی لوگو شیرینی سرا

در طراحی لوگو شیرینی سرا مخاطب با سازمان یا بیزینس خاص سروکار ندارد و طبیعتا برای یافتن شیرینی سرای مورد نظر خود جلوه های زیبایی و جذابیت های لوگو در انتخابش سهم بسزایی دارد. بنابراین در طراحی لوگو شیرینی سرا کاملا حساب شده و اصولی عمل کنید تا چشم خریدار را مجذوب نمایید و او را ترغیب به خرید از تولیدات خود نمایید.

  • طرح فانتزی که برای شیرینی سرای نارشین در نظر گرفته شد با سایه های سفیدی همراه شد که زیباییآن را دو چندان نموده است.
  • طراحی لوگو شیرینی سرای نارشین از نوع لوگو ترکیبی می باشد که نارشین و نماد کیک و کلوچهبا ان به خوبی تلفیق شده است. طرح فانتزی لوگو نارشین از ان جهت است که حس رضایت، شادمانی و مثبت را در مخاطب ایجاد می کند که این حس را در حالت طبیعی نمی توان تجربه کرد، مگر در زمان خوردن خوراکی و شیرینی های خوشمزه و با کیفیت.
  • رنگ سرخابی به کار گرفته شده در این لوگو حس لذت بخش یک تجربه شیرینی را در افراد ایجاد می کند که در طعم دهنده ها، انواع ژله، بستنی و شهد و عصاره است که بعنوان تزئین کیک و شیرینی استفاده می شود.

کیک و کلوچه های تولید شده در شیرینی سرای نارشین از کیفیت و سلامت بالایی برخوردار است که باعث اعتبار بخشی و برند شدن آن گردیده است. از این رو با طراحی لوگو خلاقانه و حرفه ای که ارتباط مستقیمی با سابقه درخشان آن داشته باشد ضروری است تا در تبلیغات محیطی و فضای مجازی مورد توجه همگان قرار گیرد.

 طراحی لوگو شیرینی سرای نارشین  در مشهد

طراحی لوگو خلاقانه در  ظریف  گرافیک

طرح لوگو شیرینی سرای  نارشین

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288