مجوزها

ریدیزاین لوگو آژانس همای رامسر

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 764 0

برخی سازمان ها و مشاغل پس از سال ها فعالیت تصمیم به ایجاد تغییراتی در لوگوی خود می گیرند تا ان را ری دیزاین کنند و با سبکی نو به مخاطبان خود ارائه دهند. در واقع با ایجاد تغییرات در لوگو می توان حس نو شدن را انتقال داد که می تواند شامل تغییر رنگ، تغییر فریم و دیگر الگو های موجود در لوگو باشد. قطعا پس از اعمال هرگونه تغییراتی مشتریان نیز در انتظار دریافت خدمات یا سرویس ها به شیوه ای دیگر هستند. در ری دیزاین لوگو همای رامسر، اصل طراحی با توجه به قالب کلی لوگوی قدیمی صورت گرفته است تا بر همان مبنا ظاهر جدید شکل گیرد. قطعا اعمال تغییرات در لوگو می تواند بر فعالیت کارکنان، روش های جدید برای ارائه خدمات و شیوه مدیریت تاثیر گذار باشد. زیرا مدیرانی که در فکر ری دیزاین لوگو هستند به دنبال آن تحولات بزرگتری را می خواهند به وجود آورند که با ایجاد تغییرات در آرم سازمان آغاز می شود.

علت ری دیزاین لوگو چیست؟

سالیان سال یک برند با آرم و نشان تجاری مشغول به فعالیت است و به یکباره تصمیم به ایجاد تغییرات در لوگو می کند. قطعا لوگویی که سال ها پیش طراحی شده است، نیاز نگرش دوران های خاص خود را بر آورده می ساخته است. اما امروزه بهبود در زمینه طراحی، گرافیک و تغییر نگرش ها سبب می شود برند ها نیز در این راستا گام بردارند و برای جلب توجه و رضایت مخاطبان با تحولات و پیشرفت جوامع همراه شوند. دکمه استارت تغییرات از انجا استارت می خورد که رقبا در پی ایجاد تغییر و تحولات هستند و می توان حدس زد در پسِ این تغییرات نتایج شگفتی خواهد بود که با توجه به نیاز روز اعمال می شوند. قبل از آنکه به ری دیزاین لوگو فکر کنید این سوالات را از خود بپرسید:

  1. آیا رنگ لوگو حس خوشایندی را القا می کند؟
  2. در این دوره می تواند با دیگر رقبا پایا پای حرکت کند و موفق عمل کند؟
  3. ساختار لوگو به روز است؟
  4. آیا سادگی در طراحی لوگو وجود دارد؟
  5. در یک نگاه آیا به مخاطب نوع فعالیت القا می شود؟

اگر از این 5 سوال 4 سوال مثبت باشد، لوگوی سازمان و کسب و کارتان نیازی به باز طراحی ندارد و می توانید به ادامه فعالیت خود با این هویت بپردازید.

نیاز مخاطب چه سهمی در ری دیزاین لوگو همای رامسر داشته است؟

آن چیزی که انتظار مخاطب را نسبت به یک لوگو عوض می کند، وجود کم و کاستی در آن نیست، بلکه بررسی های دائمی مخاطب، رشد و بلوغ فکری، دانش و تکنولوژی روز دنیا است که در تغییرات صنایع مختلف تاثیر گذار است. این تغییرات قطعا راهگشای فعالیت های جدید خواهد شد که مخاطب در سنین مختلف تغییرات را در هر برندی به سرعت درک خواهند کرد. تغییرات و ری دیزاین لوگو سمت و سوی سادگی را به خود گرفته است و می توان با حذف المان های اضافه به سادگی آن کمک کرد البته در نظر داشته باشید به اصل لوگو خدشه ای وارد نشود.

آیا ری دیزاین به معنای طراحی لوگو اشتباهی است؟

هرگز نمی توان به یک لوگو برچسب طراحی اشتباه را زد، زیرا هر طرحی در دوران خود تاییدیه را دریافت نموده و در طی سالیان بدون هیچ ایرادی به فعالیت پرداخته است. لوگو در زمان مفید و مثبت فعالیت های تاثیر گذار خود را داشته است اما امروزه به دلیل برخی تغییر و تحولات باید پیام را به گونه ای جدید به مخاطب رساند. در ری دیزاین لوگوی همای رامسر نوع مخاطب، فعالیت، رقبا و پیام را مد نظر قرار می دهیم. از این روی ممکن است لوگوی قدیمی پیام را با حس خوشایند به سرعت به مخاطبان انتقال ندهد. باید دید چه عاملی خوب عمل نکرده است و چه عاملی است که تغییر ان باعث رسیدن به هدف می شود. با این حال تغییرات رنگ، به روز کردن المان ها و یکنواخت کردن طرح به ری دیزاین لوگوی همای رامسر کمک کرد تا در یک نگاه به خدمات مسافرت هوایی اشاره کند بدون هیچ المان و پیچیدگی اضافه ای. در برخی لوگو ها تنها با چند تغییر رنگ ساده می توان طرح را جانی تازه بخشید و آن را سرپا کرد که لوگوی همای رامسر از این دست لوگو ها است.

قبل از هر چیز طراحی تخصصی لوگو را به طراحان خبره بسپارید تا بهترین ها را با زیباترین جلوه های بصری ارائه نمایند. تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک در تمام مراحل با نشست طراحان و بررسی های لازم به نتیجه ای که در پیش رو دارید رسیده است. ایجاد تغییرات جرئی اما چشمگیر نشان از نیاز یک لوگو دارد که با حذف جزئیات اضافه و ارائه طرحی جدید، پیام برند را با آن انتقال می دهد.

با ظریف گرافیک خاص ظاهر شوید.

 

بازسازی-لوگو-آژانس-هواپیمایی-همای-رامسر

طراحی لوگو آژانس در`رامسر

طراحی لوگو در رامسر

طراحی خلاقانه در مازندران

طراحی خلاقانه لوگو  آژانس در مازندران

طراحی لوگو آژانس رامسر

طراحی لوگو آژانس هواپمایی

طراحی لوگو تخصصی آژانس هواپیمایی

ریدیزاین لوگو آژانس

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288