مجوزها

طراحی لوگو شخصی استاد ریاضیات_ اسپانیا_مالاگا

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 2502 0

طراحی لوگو ریاضی از جمله مشکل ترین کار ها در بحث گرافیکی است. اگر مشتری شما قرار باشد تنها با یک نام از شما بخواهد که آن را به ارم تبدیل کنید تنها قدرت تخیل و تجسم است که می تواند به یک ذهن خلاق و باز رسوخ کند. از این رو اگر خروجی لوگو موفق عمل کند چشم های بیشتری را به خود خواهد دوخت. در نظر داشته باشید چطور می توان در طراحی لوگو ریاضی که در این نمونه طراحی لوگو شخصی نیز محسوب می شود، طرحی را ارائه نمود که هم بتوان بصورت شخصی استفاده کرد و هم بتوان بیانگر فعالیت در زمینه کاری باشد.

مفاهیم نماد ها در طراحی لوگوی ریاضی - لوگوی شخصی

بهتر است در این نمونه لوگو ها قبل از شروع به طراحی از حروف، کلمات کلیدی و آنچه مد نظر مشتری است استفاده شود. از آنجاییکه یک استاد ریاضی همواره با نام خود شهرت پیدا می کند، نه تخصص، می توان گفت اسامی، همان واحد یونیکی هستند که به تخصص ها جهت می دهند تا با استفاده از آن به هویت و فعالیت کاری و تخصصی فرد پی برد. استفاده از حروف اول نام خانوادگی رشیدی RAshidi در طراحی لوگو شخصی در گام نخست مورد انتخاب تیم طراحی ظریف گرافیک قرار گرفت. قبل از هر طراحی زمانی 10 روزه را از مخاطب خواستاریم تا با برگزاری جلسات، همفکری و در نهایت طوفان فکری دریابیم بهترین طراحی را از کجا باید آغاز نمود تا منجر به رضایت مشتری شود. دقت، مطالعه و کسب مهارت از جمله مشخصصه های بارز تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک است که بدون این توانایی ها هرگز نمی توان به خوبی عمل نمود و حرفه ای ترین ها را ارائه داد.

با ترکیب زیبای حرف RA و نماد بی نهایت همینطور که در تصویر GIF پایین نمایش داده ایم، می توانیم وضوح و چگونگی تلفیق حروف و نماد را بهتر ببینید. نقاط اشتراک R و A باید در نظر گرفته شود،  فونتی متناسب با الگوی تصویر سازی شده، خلق گردد تا بصورت منحصر به فرد حروف را به نمایش بگذارد. انتخاب نماد بی نهایت از آن جهت است که علوم ریاضی بی نهایت است و به نقطه ای خاص ختم نمی شود. هر آنچه در جهان هستی می بینید همه و همه به زبان ریاضی با شما صحبت می کنند. دنیا قوانینی دارد که با اعداد به اجرا در می آیند و از مهم ترین آن ها به:

  • نیروی گرانشی زمین در نظر بگیرید.
  • به سرعتی که در پیچ جاده ها باید حرکت کرد تا از جاده به بیرون منحرف نشد.
  • به کودک و نوزاد نگاه کنید که در هر سن یا ماه از عمر خود چه تغییرات و پیشرفت هایی دارد.

همه جواب زندگی وابسته به اعداد است که بی نهایت معادله و قانون برای هر یک وجود دارد. بی نهایت نماد شایسته ای است که می توان در کنار نام رشیدی قرار داد تا به تخصص این استاد برجسته بیشتر و بهتر اشاره کرد.

مراحل طراحی لوگو در تیم ظریف گرافیک

برای طراحی لوگو شخصی به دلیل آنکه باید یونیک عمل نمود و قطعا نمونه مشابه را نمی توان در جستجوی اینترنتی یافت بهترین اقدام بررسی لوگو های روز دنیا است که دریابیم با چه سمت و سویی باید شروع به طراحی کرد. می توان تنها با یک قلم و کاغذ نیز با طرح اتود های متوالی و ترکیب آن ها با یکدیگر به نقطه ای خوشایند و ثمر بخش رسید که آغاز تحول یک اثر را به دنبال دارد. تیم طراحی ظریف گرافیک با برآورد های لازم، اتود هایی که بهترین بازتاب را دارند در تجسم و یا روی کاغذ به تصویر می کشند و با مقایسه آن ها با یکدیگر تلفیق هنرمندانه خود را به نمایش می گذارند.  طراحی لوگو شخصی RASHIDI از جمله جذاب ترین لوگوهایی است که در مجموعه طراحی نموده ایم که طرفداران بسیاری را در نظر سنجی از آنِ خود نموده است. در تمام زمینه های تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و غیره با توجه به خواستگاه مشتری شایسته ترین ها را ارائه خواهیم داد تا از مخاطبان  انتخاب خود خرسند و رضایتمند باشند. می توانید از نمونه لوگو های طراحی شده در ظریف گرافیک دیدن کنید. همراهی شما باعث افتخار ما است تا خانواده ظریف گرافیک را بیش از پیش توسعه دهیم و در سطح جهانی خدمت رسانی کنیم.

طراحی خلاقانه لوگو استاد رشیدی لوگو شخصی در تهران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288