مجوزها

طراحی لوگو رستوران Top's اسلوونی

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1307 0

طراحی لوگو Top’s برای رستورانی در کشور اسلوونی انجام شد که در این رستوران طبخ پیتزا با گوشت مرغوب و با کیفیت گاو انجام می شود که در این کشور بسیار محبوب است. با این حال طراحی لوگو باید به گونه ای انجام می شد که اشاره ای ملموس و نزدیک به چگونگی عملکرد رستوران در نگاه عموم داشته باشیم. با بررسی و آنالیز اتود های مختلف در تیم طراحی ظریف گرافیک بر آن شدیم تا ترکیبی از پیتزا و شمایی از گاو را در طرح داشته باشیم تا مخاطب به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
با این حال طراحی لوگو خلاقانه رستوران Top’s در ظریف گرافیک با استفاده از المان شاخ و ترکیب آن با پیتزا انجام شد که در بخش پایینی پیتزا برشی را به حالت دماغه گاو ایجاد نمودیم تا شکلی طبیعی تر به آن ببخشیم. همچنین برای نمایش بهتر استیک در پیتزا از دایره (وجه مشترک استیک و پیتزا) در طراحی استفاده کردیم که به جذابیت های بصری و تکمیل طرح به خوبی کمک نمود. طراحی اجزای مختلف این لوگو با توجه به فرهنگ و علاقمندی های مردم اسلوونی به این کسب و کار انجام شده که مختص مردمان این مرز و بوم است. ما در تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک بر آنیم تا با شناخت بیشتر فرهنگ و علایق جوامع، نیاز برند و بازار هدف، دقیق ترین الگو ها را در زمینه طراحی لوگو ارائه کنیم تا وجه تمایزی میان شما و دیگر رقبا ایجاد کنیم. از این رو قبل از شروع هر طراحی، مطالعات و بررسی های دقیق در شاخه مورد نظر، از الزامات می باشد تا حرکتی همسو با محقق شدن اهداف برند داشته باشیم.

طراحی خلاقانه لوگو رستوران Top'sاسلوونیطراحی لوگو رستورانطراحی تخصصی لوگو رستوران در مشهدطراحی تخصصی لوگو رستوران در مشهد Top's اسلوونیطراحی حرفه ای لوگو رستورانطراحی خلاقانه لوگو در ظریف گرافیک Top'sطراحی لوگو رستوران Top's

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288