مجوزها

طراحی اسم فارسی آنلاین: تمام آن چیزی که باید بدانید + نمونه

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 13861 1 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

با استفاده از اسم فارسی می توانید لوگو مورد نظر خود را طراحی نمایید و در قالب های مختلف آنرا پیاده سازی نمایید. زیبایی کار طراحی لوگو و در کل طراحی گرافیکی طوری است که شما می توانید با ترکیب خطوط، شیپ ها، المانها، و سایر عناصر بدون هیچ محدودیتی به طراحی بپردازید. البته در چهارچوب و قوانین زیبا سازی و حرفه ای عمل کنید، میتوانید بهترین اثر را با هنر و ظرافت خلاقانه خود طرح بزنید. ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا با شما تجربیاتی را به اشتراک بگذاریم با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی لوگو اسم فارسی ظریف گرافیک

طراحی لوگو اسم فارسی چگونه است؟

در طراحی لوگو حتی اگر لوگوی شما در ساده ترین شکل ممکن قرار دارد، اصول و استانداردهای جهانی را رعایت نمایید. در طراحی لوگوهای های اسم فارسی میتوان مانند هر طراحی گرافیکی دیگری مانند طراحی بروشور، طراحی بسته بندی،طراحی کاتالوگ خلاقیت های لازم و جذابی را بکار گرفت. انواع تایپو گرافی ها و نوشتارهای فارسی در اشکال مختلف و یا فونت های متفاوت و ساخت نمونه های جدید را انجام داد. در لوگوهای اسم میتوان از طراحی لوگو های ترکیبی استفاده کرد، به این صورت که  نام برند همراه با تصویری مرتبط با نوع برند و یا نام تجاری کسب و کار مورد نظر طراحی می شوند. در اینصورت شما میتوانید علاوه بر نام خود نوع فعالیت و خدمات و یا محصول خود را بهتر به مخاطبان و مشتریان در جامعه و یا در جوامع به اطلاع عموم برسانید.

نمونه لوگو

چگونه می توان بهترین لوگوی اسم فارسی را طراحی کرد؟

در بهترین حالت شما اشکال و یا طرح هایی را ایجاد میکنید که به نوع فعالیت نزدیک است مثلا برای رستوران میتوان از انواع غذاها (به صورت وکتور ، شیپ، کلیپ آرت و یا شمایی از آن) استفاده نمایید. در طراحی لوگو آرایشگاه میتوان از قیچی، فرم موها، ریش، سبیل و یا فیس کامل استفاده نمایید. در همه تجارت ها حتی آهن آلات، سنگ های زینتی یا طراحی لوگو لباس های فاخر و قیمتی میتوان یک روال و اصول را دنبال کرد، البته در این بین رضایت و سلیقه مشتری را مد نظر قرار دهید.گاها نظر ایشان میتواند به بهتر شدن و زیبا ترشدن طرح کمک نماید و در مواقع نادر هم میتواند اثر بدی را روی پدیده شما بگذارد. سعی کنید توافق سلیقه ای و نقطه اشتراک را با مشتریان خود در اول راه بیابید تا در پایان هم به رضایت شما و هم مشتری ختم شود.

ایده جالب لوگو متن

طراحی لوگو اسم فارسی باید به چه صورت باشد؟

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که در 10 ثانیه ی اول باید بتوانید با طرح های تبلیغاتی مخاطب را جذب کنید. در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید سعی کنید طرحی را ارائه دهید که پیچیدگی زیادی نداشته باشد و مخاطبان شما بتوانند در یک نگاه با آن ارتباط برقرار کنند و یا آنقدر اصولی و درست انجام شده باشد که مخاطب را جذب نماید تا بهتر ببیند و بیشتر بخواهد در مورد آن بداند. این هنر شما به عنوان یک طراحی گرافیکی است که میتوانید با کسب تجربه در طول سالها آن را بفهمید و یا از تجارب دیگران به این مهم دست یابید و راه را برای یادگیری و موفقیت های زود هنگام تر هموار سازید.

پروفایل لوگو تایپ

مزیت طراحی لوگو حرفه ای اسم فارسی با طراحی لوگوهای انلاین فارسی چیست؟

در طراحی های آنلاین همانطور که میدانید یک طرح و یا پیشنهاد را همه میتوانند انتخاب نمایند بدون هیچ محدودیتی. این کار همانطور که از نامش پیداست هیچ تعهدی در مورد یونیک و خاص بودن لوگوی شما ندارد. پس در ابتدای امر بدانید لوگویی که شما برای کسب و کار خود انتخاب نموده اید، میتواند لوگوی افراد و یا سازمانهایی باشند که در زمینه کاری شما مشغول به فعالیت هستند و یا نامی هم نام سازمان شما دارند که اتفاق جالبی نخواهد بود. افراد جامعه نام و لوگوی شما را با نام تجاری و یا کسب و کاری دیگر اشتباه بگیرند و همینطور در مورد سایرین بالعکس صدق میکند.

خشت اول چون نهد معمار کج       تا ثریا میرود دیوار کج

هیچ رایگانی و یا ارزانی بی دلیل نیست. در طراحی لوگو سعی کنید از مهارت کارشناسان و متخصصان حرفه ای که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید تا در قدم اول به عنوان یک نام تجاری و کسب و کار خاص بردارید و برای کار و شان خدمات و سازمان خود ارزشی فراتر از آنچه اذهان عموم در نظر دارند قائل شوید.

آرم آرایشگاه زنانه

مواردی که میتوان به لوگو افزود چیست؟

در طراحی لوگو و همینطور طراحی لوگو اسم فارسی میتوان نام سازمان را به صورت فارسی و یا انگلیسی هم در پایین آن ذکر کرد، در بسیاری از مواقع می توان نام سایت، صفحات وب و یا وبلاگی که در آن مشغول به فعالیت هستید را ذکر کنیدو این موارد را میتواند در مواقعی حذف نمود و صرفا جهت اطلاع رسانی و یا راهنمایی مشتریان و یا مخاطبان خود قرار دهید.

رنگ بندی در طراحی لوگو اسم فارسی چگونه باید باشد؟

همانطور که میدانید در مرحله اول سعی کنید رنگی مرتبط با نوع فعالیت، خدمات و یا محصول ارائه شده در نظر بگیرید و استفاده نمایید. رنگ ها را میتوان با جلوه خاص و به تفکیک سردی و یا گرمی مورد استفاده قرار داد. از طرفی رنگ لوگو میتواند کاملا سلیقه ای باشد. در بین طراحی ها از رنگ های سیاه، خاکستری، سفید در انواع کسب و کارها دیده شده و می توان استفاده نمود.

لوگو اسم فارسی

سخن آخر تیم طراحی گرافیک ظریف گرافیک

بدون هیچ محدودیتی با ذهنی باز به سراغ طراحی بروید. دیدن نمونه های بیشتر و مرتبط، دانستن اصول طراحی و قوانین آن، استفاده از تجارب افراد موفق و طراحان گرافیکی میتواند به رشد و توسعه هنر و خلاقیت شما بیش از پیش کمک نمایید. گام اول را حرفه ای و حساب شده بردارید با اصول پیش روید دنبال پیچیدگی ها و اشکال عجیب و غریب نباشید گاهی سادگی عین زیبایست. قطعا به بهترین نتایج خواهید رسید. مجموعه حرفه ای تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک همواره آماده همراهی و خدمت رسانی به شما عزیزان است. از طریق راه های ارتباطی 24 ساعت بصورت انلاین آماده خدمت رسانی خواهیم بود. بهترین های طراحی و خلاقیت را برایتان آرزومندیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • عالیه

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288