مجوزها

طراحی لوگو سالن زیبایی (اختصاصی + نمونه کار)

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 18 آذر 1402 ) 6008 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

برای انتخاب رنگ لوگوی آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی گزینه هایی مانند وکتور لوازم آرایشی، شمایل بانوان، لوازم اصلاح و کوتاهی مو را در اختیار داریم. رنگ و شکل هریک از موارد ذکر شده بطور مستقل می توانند بعنوان یک المان برای طراحی لوگو بکار برده شوند. طرح اولیه و انتخاب بهترین گزینه بر عهده طراح است و با کاربرد درست و اصولی هر یک از نمادها در طراحی لوگو می توانید طرح زیبایی را ایجاد کنید. دقت داشته باشید در طراحی لوگو انتخاب و تایید نهایی باید با توجه به سلیقه مشتری انجام شود. ممکن است طراحی شما فوق العاده باشد، خب حالا اگر با تجربه و مهارت خود می توانید مشتری را به پذیرفتن آن قانع کنید و یا در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام دهید، در غیر اینصورت مقاومت در مقابل خواسته مشتری کار اشتباه و غیر حرفه ای خواهد بود.

لوگو سالن زیبایی زنان

طراحی لوگوی منحصر به فرد

در طراحی لوگوی سالن زیبایی، نمونه های خاص و یونیک را به مشتری ارائه دهید. ببینید علاقه مشتری بیشتر روی کدام وجهه و جنبه کاربردی آرایشگاه است؛به روش های اصلاح، آرایش و گریم عروس، کوتاهی و اصلاح مو، اکستنشن، کاشت ناخون یا غیره.مهم بودن هریک از خدمات بالا، در طراحی لوگو می تواند اثر بگذارد و ارائه خدمات خاص را بیشتر در چشم مشتریان برجسته کند.
 

طراحی لوگوی آرایشگاه زنانه

  • سعی کنید لوگویی که برای آرایشگاه زنانه طراحی می کنید زیاد پیچیده و دارای جزئیات اضافه نباشد، هر چه جزئیات کمتری در لوگو بکار ببرید، آن را خوانا و واضح تر خواهید کرد و مفهوم را بهتر می توانید با نماد ها برسانید.

  • طراحی ساده لوگو، اجرای لوگو روی پلکسی که در تابلو های چنلیوم بکار میرود، برش و لیزر را آسان تر می کند و حتما نتیجه مطلوب تری حاصل می شود.

  • لوگوهای ساده قابلیت اجرا روی لیبل لوازم، انواع تبلیغات محیطی و مجازی و در هر سایزی خواهد داشت.

لوگو آرایشگاه زنانه حرفه ای

طراحی لوگوی نوشتاری

می توان لوگو را به صورت نوشتار فارسی و انگلیسی طراحی کنید. فقط فونت های پیچیده و در هم تنیده خوانایی لوگو را کم خواهد کرد. از فونت های ساده فارسی و انگلیسی بهتر است استفاده کنید و باز هم در گوشه و کنار آن از نمادهای خاص سالن زیبایی استفاده نمایید. نتیجه نهایی لوگو، در توافق و تفاهمی است که طراح و مشتری به آن می رسند. قبل از شروع به کار، طرح اولیه ای را به مشتری ارائه کنید تا اگر مورد تایید واقع نشد طراحی مجدد و دردسر بیشتر را بخود نداده باشید. در طراحی فونت ها می توانید از ابزارهای آرایشی، اصلاح و زیبایی به عنوان یک امتیاز بزرگ استفاده کنید. چگونگی کاربرد نمادها به عهده شما طراح عزیز است، تا یک طراحی لوگوی خلاقانه و منسجم را به نمایش بگذارد. در طراحی لوگوی آرایشگاه زنانه فونت ها را بولد، برجسته و فانتزی کنید و نیازی نیست طراحی را به سمت طرح های رسمی و جدی سوق ندهید، طرح های ساده و غیر رسمی شکیل تر بوده و بیشتر به چشم خواهند آمد.
 

باید و نباید ها در طراحی لوگو حرفه ای آرایشگاه زنانه

  1. در طراحی لوگوی سالن زیبایی رنگ های بی ربط و دور از تصور استفاده نکنید. بهترین رنگ ها در طراحی لوگو سالن زیبایی استفاده از رنگ موی محبوب خانم ها، استفاده از طرح های ناخن و یا در بیشتر موارد به حالت عمومی رنگ سفید طلایی، طلایی و مشکی کاربرد بسیار زیادی در طراحی لوگوی آرایشگاه های زنانه دارند. نمادها هر چه به رنگ های مورد علاقه بانوان نزدیک تر باشند، درک و جذابیتش بیشتر خواهد داشت.

  2. از لوگوهای آماده و طراحی لوگوی آنلاین به هیچ وجه استفاده نکنید. ممکن است در ابتدا برایتان خوشحال کننده باشد که به راحتی و رایگان لوگویی را برای خود ایجاد نموده اید، اما این خوشحالی ناپایدار خواهد بود اگر همان لوگو را در تبلیغات سالن زیبایی دیگر ببینید. تشخیص برند اصلی برای مشتریان بسیار دشوار خواهد شد و ممکن است عدم کیفیت خدمات سالن زیبایی دیگر، کیفیت و تبلیغات شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد، زیر سوال ببرد و دچار ضررهای ناخواسته شوید. پس هیچ مفتی بی علت نیست.

عکس لوگو آرایشگاه

ظریف گرافیک و طراحی لوگو خلاقانه

طراحی هویت بصری برای یک سالن زیبایی می‌تواند شامل انواع عناصری مانند لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها، الگوها و تصاویر باشد که به صورت یکپارچه و هماهنگ طراحی شده‌اند. این عناصر باید با هدف ایجاد یک تجربه بصری یکنواخت و حرفه‌ای برای مشتریان، به‌طوری که برند سالن زیبایی را به خوبی نمایان کنند، انتخاب شوند. تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک در طراحی های خود از هیچ نماد و الگوی اینترنتی و تکراری استفاده نمی کند. تمامی طراحی ها صفر تا صد به دست طراحان حرفه ای انجام می شود و شما می توانید با داشتن لوگوی منحصر به برند خود، مانند هیچ کس نباشید. هدف ما خدمت صادقانه و رضایت مشتریان عزیز است و همه ی هم و غم تیم طراحی برآورده ساختن خواسته شما همراهان همیشگی است.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288