مجوزها

چه رپورتاژ آگهی هایی پول‌ شما را هدر میدهد؟

  • اشتراک گذاری:
27 اردیبهشت 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1393 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

رپورتاژ آگهی بهترین و تاثیرگذارترین شیوه در سئو میباشد که گاهی با کمترین توجه به بدترین شیوه برای بهبود رتبه سایتو در نتیجه هدر دادن سرمایه منجر میگردد. با توجه به بررسی های انجام شده، برخی از رپورتاژ آگهی ها تنها هدر دادن پول هنگفت و ضرر را برای صاحبان کسب و کارها به همراه دارد که در ادامه ویژگی های مهم آنها را اشاره خواهیم کرد.اگر قصد دارید در بازاریابی دیجیتال از رپورتاژ آگهی استفاده کنید و هنوز نمیدانید که به کدام نوع و سبک نوشته باید اعتماد داشت، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را بخوانید و با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا reportage در لغت به معنای نوعی متن خبری می باشد که در سایت های مختلف منتظر شده و هدف اصلی در آن، معرفی برند خاص می باشد. این لغت در اصل فرانسوی بوده و در تمام دنیا اغلب صاحبان برندهای معتبر و افراد فعال در حوزه سئو به آن توجه ویژه دارند.

رپورتاژ آگهی حرفه ای ظریف گرافیک

نکات مهم در نگارش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی زمانی می تواند موثر و تاثیر گذار باشد که در مرحله اول از نگارش درستی برخوردار باشد. به عبارت دیگر، هر اندازه سایت میزبان از اعتبار بالایی برخوردار باشد، اما متن و نوع نوشتار یک پیام خبری مناسب نباشد، نمی توان انتظار بازخورد مثبتی داشت.

  • اولین نکته ای که باید در نوشتن یک متن خبری مد نظر داشت، موضوع آن می باشد. موضوعات جذاب، جنجالی و تازه ناخودآگاه نگاه ها را به سمت خود جلب خواهد کرد، در نتیجه باید با توجه به نوع کسب و کار و محصولی که قصد دارید برای آن تبلیغ کنید، موضوع مناسبی را انتخاب نمایید.

  • دومین گام در نوشتن رپورتاژ آگهی حرفه ای رعایت سبک و شیوه صحیح نوشتن و به کار بردن قواعد دستوری می باشد. همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که یک متن رپورتاژ در واقع نماینده ای از برند شماست و هر اندازه حرفه ای تر نوشته ونگارش شود، به همان اندازه نشان دهنده اعتبار بالای برندتان خواهد بود. از زیاده گویی، تمسخر، به کار بردن کلمات و اصطلاحات سطح پایین در نوشتن پیام های خبری به شدت خودداری کنید.

  • سومین گام برای داشتن متن رپورتاژ آگهی کاملا حرفه ای، استفاده صحیح از کلمات کلیدی می باشد. دقت داشته باشید که متن هایی که نوعی مزرعه کلمات کلیدی محسوب میشوند، خسته کننده ترین مطالب بوده و قطعا نمی توانند رضایت کاربر و مخاطب را به خود جلب نمایند.

  • چهارمین گام استفاده از تصاویر مناسب و کاملا منحصر به فرد می باشد. نکته مهم در رپورتاژ آگهی این است که هر برند برای انتشار متن های خبری یا همان رپورتاژ، هزینه تقریبا زیادی را به سایت های میزبان پرداخت می کند. در نتیجه باید بتوانید از تصاویر حقیقی که توسط عکاسان حرفه ای از محصولات و محیط کسب و کار برند تهیه شده است، در لابه لای متن استفاده نمایید.

رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

بدترین نوع رپورتاژ آگهی

علیرغم تلاشی که برندها برای تبلیغات و بهبود رتبه سایت از رپورتاژ آگهی متحمل میشوند، اما در بسیاری از مواقع تنها با ضرر مالی و از دست دادن پول مواجه خواهند شد. این دسته از افراد در انتخابشان دچار اشتباه شده و بدترین نوع رپورتاژ آگهی را منتشر کرده اند. بدون شک اخبار و متن های تبلیغاتی آنها دارای یکی از ویژگی های زیر می باشد:

  • نگارش ضعیف و پرداختن به موضوعات عامیانه

  • انتشار رپورتاژ آگهی بر روی سایت های نامعتبر

  • انتشار رپورتاژ آگهی بر روی سایت های غیر مرتبط

  • عدم توجه به دریافت لینک های فالو از سایت میزبان

  • لینک دهی نامناسب به صفحات مختلف سایت

  • استفاده از لینک های تکراری با کلمات مختلف در یک مطلب

  • عدم تعریف استراتژی برای انتشار رپورتاژ آگهی به طور مداوم

  • استفاده از متون تکراری در سایت های مختلف

  • عدم توجه به مدت دار بودن لینک های فالو در رپورتاژ آگهی
     

رپورتاژ آگهی

بهترین و تاثیرگذارترین نوع رپورتاژ آگهی

به همان اندازه که یک رپورتاژ آگهی می تواند غیرمفید باشد، با رعایت برخی نکات می توان به همان اندازه بهترین نتایج و بازخورد را از آنها بدست آورد. بهترین نوع رپورتاژ آگهی مطالب و محتوایی می باشند که در سایت ها با دامین آتوریتی بالا و مرتبط با حوزه کاری برند انتشار یابند. علاوه براین، اگر یک کلمه کلیدی به صفحه اصلی و سایر کلمات به مطالب و مقالات موجود در سایت یا سایر صفحات فرود (لندینگ پیج) لینک داده شوند، تاثیر بیشتری در سئو خواهد داشت. البته در کنار تمام موارد ذکر شده، نمی توان از جذاب نویسی و درست و روان نویسی مطالب برای انتشار به عنوان متن خبری و تبلیغاتی غافل شد.

رپورتاژ آگهی حرفه ای

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

سوالی که برای بسیاری از افراد ممکن است در زمینه های مختلف کاری پیش آید، دلیل اهمیت رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر ارتقاﺀ رتبه سایت و سئو می باشد. همان طور که در مطالب قبل اشاره کردیم، یکی از مهم ترین فاکتورها در سئو، توجه به بک لینک از سایت هایی می باشد که از جایگاه مطلوبی نزد گوگل برخوردار هستند. در نتیجه می توان در این سایت ها مطالبی را با هدف معرفی محصولات و فعالیت های جدید و منحصر به فرد برند خاص و تحت عنوان رپورتاژ آگهی منتشر کرد. علاوه بر افزایش بازدید کننده سایت از طریق معرفی آن با رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید، داشتن لینک های فالو در آنها برای موتورهای جستجو به معنای داشتن اعتبار بالا خواهد بود. در نتیجه بر میزان محبوبیت سایت شما نزد گوگل افزوده شده و این یعنی بهبود و ارتقای رتبه سایت و سئو.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر تبلیغات اینترنتی، ماندگاری بالای آنها می باشد. زمانیکه یک برند یک متن و محتوا را بر روی سایت های معتبر منتشر می کند، این مطلب برای همیشه وجود خواهد داشت و مانند سایر تبلیغات برای یک مدت محدود نیست.

رپورتاژ آگهی سئو محور

چطور بهترین رپورتاژ آگهی را تولید کنیم؟

نکات مهم در تولید رپورتاژ آگهی را اشاره کردیم، اما اطلاع از این نکات تنها یک بخش ماجرا می باشد و بخش مهم و اصلی آن داشتن تجربه در انتشار این گونه تبلیغات خواهد بود. یک نویسنده رپورتاژ آگهی که سابقه تولید محتوای حرفه ای و مثبت برای بنردهاینام آشنا را داشته باشد، قطعا در شیوه نوشتن و نگارش خود نوعی فوت کوزه گری را به کار میگیرد که تنها با تجربه و با گذشت زمان بدست خواهد آمد. اگر چنین نیرو و فردی را در تیم تبلیغاتی خود ندارید، می توانید با تیم تولید محتوای ظریف گرافیک همراه باشید. کارشناسان این تیم سابقه فعالیت با برندهای نام آشنا با رتبه های برتر در صنف های مختلف را داشته و با ارائه رپورتاژ آگهی های کاملا حرفه ای می تواند گام موثری در بهبود رتبه سایت شما و معرفی خدمات و محصولاتتان به دیگران بردارد. برای ارتباط با تیم ظریف گرافیک می توانید وارد منوی تماس با شوید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، با ما در تعامل باشید

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288