مجوزها

تولید رپورتاژ آگهی حرفه ای با چند گام در ظریف گرافیک

  • اشتراک گذاری:
28 دی 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1372 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید رپورتاژ آگهی به نوعی نوشته ی تبلیغاتی گفته میشود که به دلایل و با اهداف مختلف انجام میشود، اما هدف اصلی اغلب رپورتاژها تبلیغات می باشد. در دنیای امروز مخاطبان شما از تبلیغات خسته میشوند و باید به روش و شیوه ای کاملا نامحسوس و در قالب مطالب جذاب، این تبلیغات انجام شود. تولید رپورتاژ آگهی حرفه ای یکی از راه های انجام تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر و همچنین دریافت بک لینک با ارزش برای سایت ها می باشد. تولید رپورتاژ آگهی حرفه ای را از ظریف گرافیک بخواهید.

تولید رپورتاژ آگهی حرفه ای ظریف گرافیک

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی مطلب تبلیغاتی می باشد که در سایت یا مجلات معتبر قرار داده میشود و باعث جذب مخاطب به سمت برندی خاص می گردد. علاوه بر جذب مخاطب، این نوع نوشته و محتوا برای ایجاد بک لینک های معتبر و ارزشمند از سمت سایت هایی که از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو در جایگاه مناسبی قرار دارد، به کار گرفته میشود. هر اندازه سایت میزبان از رتبه ی بهتری برخوردار باشد، نتیجه ی بهتری از رپورتاژ آگهی دریافت خواهید کرد.

تولید رپورتاژ  آگهی حرفه ای

نکات مهم در تولید رپورتاژ آگهی

اگر توقع بازخوردی مناسب و سودمند برای رپورتاژ خود دارید، نباید آن را امان خدا و یک نویسنده محتوا واگذار کنید. تاثیر آگهی شما در رشد رتبه، افزایش بازدید و در نهایت فروش محصولات‌تان زمانی محقق می‌گردد که با آن بها داده و آن را با اصول خاصی پیش ببرید. در آدامه قرار است شما را با بخشی از این نکات و اصول در سفارش یک ریپورتاژ آگهی آشنا سازیم.
 

تبلیغات را در رپورتاژ آگهی فراموش کنید

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که مخاطب و کاربر به سمت متن های تبلیغاتی جذب نمی شود، بلکه تشنه ی مطالب جذاب و حرفه ای می باشد. در نتیجه در اولین مرحله باید موضوع مناسب و جذابی را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید. اگر نویسنده ی رپورتاژ آگهی حرفه ای و کاملا متخصصانه عمل کند، میتواند لا به لای مطالب و به صورت کاملا نامحسوس تبلیغات را انجام دهد.

تولید رپورتاژ آگهی

مرتبط با هدف سایت یا مجله ی مورد نظر بنویسید

همان طور که قبلا اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی مانند پست مهمان در سایت های میزبان قرار میگیرد، در نتیجه باید سایت هایی را برای انتشار تبلیغاتتان انتخاب کنید که به حوزه ی کاری شما نزدیک تر باشد. هر چند قرار دادن رپورتاژ آگهی روی سایت های غیرمرتبط نیز می تواند تا حدی موثر باشد، اما در سایت های مرتبط مخاطبین بهتر و بیشتری را به عنوان مشتری و کاربر دائمی به سمت شما جذب خواهد کرد.
 

عنوان جذاب برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید

اولین و موثرترین راه برای جذب مخاطب به سمت متن رپورتاژ، انتخاب عنوان مناسب و جذاب می باشد. همیشه و برای هر کسب و کاری باید متفاوت و جذاب بنویسید تا بتوانید ر دنیای پر رقابت امروز بهتر بدرخشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

استادانه مخاطب را درگیر کنید

یک نویسنده ی رپورتاژ آگهی باید با کلمات بازی کند و داستان گونه مخاطب را تا رسیدن به هدف هدایت کند. به همین خاطر در ابتدای متن نباید تبلیغاتی بودن متن مشخص باشد. اگر رپورتاژ آگهی را خلاقانه و حرفه ای بنویسید، در انتهای مطلب باید بتوانید مخاطب را قانع کنید که برندتان می تواند برای آنها مفید باشد.
 

قدرت تصاویر در رپورتاژ آگهی را نادیده نگیرید

در مرحله ی اول لازم است ذکر کنیم که از تصاویر کپی شده برای رپورتاژ آگهی استفاده نکنید و تصاویر کاملا واقعی و متعلق به برند مورد نظرتان باشد. عکس نقش مهمی در جذب و معرفی و نشان دادن حرفه ای بودن برند دارد و مخاطب براحتی آنرا درک خواهد کرد. قرار گرفتن نویسنده ی رپورتاژ آگهی در کنار طراح گرافیک و عکاس می تواند ترکیب بی نظیری برای ایجاد رپورتاژ آگهی حرفه ای باشد.

تولید محتوا حرفه ای

کلمات کلیدی را فراموش نکنید

اصلی ترین چیزی که باید در لا به لای متن رپورتاژ آگهی استفاده شود، کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت برند می باشد. متخصصین سئو می توانند کلمات کلیدی مناسب را برای شغلتان انتخاب و بر همین اساس تبلیغات را انجام دهید.

تولید محتوا حرفه ای

لینک دهی درست در رپورتاژ آگهی

هر یک از سایت ها بر اساس نرخی که برای انتظار رپورتاژ آگهی تان اعلام میکنند، تعداد لینک های قرار گرفته شده در متن را اطلاع رسانی میکنند. بر همین اساس و با بکار گرفتن کلمات کلیدی به عنوان anchor text لینک ها را به صفحات مورد نظر و مخصوصا صفحه اصلی سایت تان ایجاد کنید.
 

Call to action ایجاد کنید

یک محتوای تبلیغاتی باید بتواند مخاطب را مجاب به نشان دادن عکس العمل کند. در نتیجه در پایان متن باید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای مثال وارد سایت شما شود و خرید انجام دهد، به عبارت دیگر، call to action ایجاد کنید.

تولید رپورتاژ آگهی

تولید رپورتاژ آگهی حرفه ای با ظریف گرافیک

انتخاب عنوان، نوع نگارش، استفاده از کلمات کلیدی در جاهای مناسب و لینک دهی درست را باید از نویسنده های با تجربه بخواهید. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک با تولید رپورتاژ آگهی برای برندهای نام آشنای داخلی می تواند یکی از همان بهترین ها باشد. برای تولید رپورتاژ آگهی در هر حوزه ی کاری می توانید وارد منوی تماس با ما شوید و از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده روی سایت، با ما در ارتباط باشید

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288