مجوزها

مجموعه های آموزش تصویری فتوشاپ چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

  • اشتراک گذاری:
2 خرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2057 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

با رشد و همه گیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی، چهره ی تبلیغات داره کم کم تغییر میکنه. دیگه تبلیغات مثل قبل نیست که حتما نیاز به چاپ یا تیزرهای تلویزیونی باشه. کافیه اصول تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی رو بدونین و به نرم افزارهای ادیت و طراحی مثل فتوشاپ تسلط داشته باشین، تا بتونین تا حدی کسب و کار مورد نظرتون رو تبلیغ کنین. خیلی وقتا هم ممکنه دوست داشته باشین طراحی گرافیک و کاربرد فتوشاپ رو به صورت حرفه ای یاد بگیرین و فراتر از تبلیغات در شبکه های اجتماعی پیش برین، برای مثال طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و بقیه عناصر تبلیغاتی رو یاد بگیرین. در هر صورت باید بدونین برای یادگیری و تسلط بر فتوشاپ، باید زمان کافی بزارین و یه منبع مناسب آموزشی پیدا کنین. اما سوال اینه از کجا و چه منبع آموزشی برای یادگیری فتوشاپ باید تهیه کرد؟ در ادامه با ظریف گرافیک همراه باشین تا ویژگی های یک مجموعه ی آموزشی عالی رو بگیم و یه منبع مناسب در این زمینه رو معرفی کنیم.

طراحی گرافیک

واقعیت اینه، با توجه به محدودیت های موجود در کلاس های آموزشی و کمبود زمان کافی برای بیان تمام نکات ریز و مهم، نمیشه انتظار داشت با یک دوره کلاس رفتن، فتوشاپ رو حرفه ای بشین. پس باید به دنبال راه چاره بود. همین طور که می دونین، برای هر مشکلی یک راه حل وجود داره، پس جای نگرانی نیست.

اگه شاغلین و نمیتونین برای آموزش فتوشاپ کلاس برین یا برای پیدا کردن یک کلاس مناسب و ایده آل که استاد خوبی داشته باشه و بتونه بهتون کمک کنه مشکل دارین، بهتر اینه دنبال آموزش های غیرحضوری باشین. با داشتن یک مجموعه ی آموزشی خوب و مناسب فتوشاپ، می تونین خیلی از نکات مهم و به اصطلاح فوت کوزه گری رو یاد بگیرین و در هرساعت از روز که خواستین بشینین سر کلاس و فتوشاپ رو حرفه ای بشین.

آموزش فتوشاپ

کافیه برای پیدا کردن مجموعه های آموزشی فتوشاپ، یه سرچ ساده توی اینترنت بزنین تا با لیست بلند بالایی از سایت ها و مجموعه های آموزشی نرم افزارهای ادیت عکس و فتوشاپ روبرو بشین. اما بنظرتون تمام مجموعه های آموزشی فتوشاپ، میتونن کمک خوبی برای یادگیری تون باشن؟ چطور می تونین یه آموزش فتوشاپ خوب پیدا کنین؟
 

ویژگی های مجموعه های آموزشی برتر فتوشاپ

برتری آموزش های تصویری فتوشاپ

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید مجموعه های آموزشی فتوشاپ در نظر بگیرین، انتخاب آموزش های تصویری هست. کتاب همیشه خوبه و میتونه یه استاد خوب باشه، اما واقعیت اینه، برای آموزش نرم افزار کتاب کاربرد زیادی نداره و نمی تونه به اندازه ی فیلم آموزشی مفید باشه.

آموزش فتوشاپ

تسلط استاد بر نرم افزار فتوشاپ

اگه دقت کنین، نحوه ی صحبت کردن افراد مختلف در مورد هنر و حرفه شون، کاملا نشون میده که شخص تا چه اندازه ی در کارش تسلط داره و حرفه ای هست. برای آموزش نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، باید سعی کنین مجموعه های آموزشی از اساتید و افرادی که دستی در این کار دارن و تسلط کافی دارن استفاده کنین
 

تاثیر مستقیم فن بیان در یادگیری فتوشاپ

حتما تا بحال سر کلاس اساتید بسیار باسوادی که نمی تونن منظورشون رو به درستی به طرف مقابل برسونن نشستین. میشه گفت، فن بیان یک هنره و برای آموزش یک امتیاز بزرگ به حساب میاد. وقتی دارین مجموعه های آموزشی فتوشاپ رو نگاه می کنین، مثل اینه که سر کلاس نشستین و استاد باید بتونه با فن بیان درست و کلام شیوا منظورش رو در کمترین زمان ممکن بهتون برسونه و در طراحی گرافیک کمک خوبی باشه

آموزش تصویری فتوشاپ

سرفصل آموزشی هوشمندانه

در علم کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی مثل آفیس و فتوشاپ، به جرات میشه گفت کمتر کسی پیدا میشه که به تمام قسمت های این نرم افزارها تسلط کامل داشته باشه. یک استاد آموزش فتوشاپ هم همینطوره و فرقی با بقیه نداره. اما چیزی که باعث میشه برخی از کلاس های آموزش فتوشاپ نسبت به بقیه پر بارتر باشه، انتخاب سرفصل درست و بیان نکات مهم و اصلی که بیشترین کاربرد رو دارن هست. به طور خلاصه میشه گفت، مجموعه ای برای فتوشاپ انتخاب کنین که، در کمترین زمان بیشترین نکات رو بهتون آموزش بده.
 

مجموعه ی آموزشی فتوشاپ ظریف گرافیک

با یک نگاه گذرا به سایت ظریف گرافیک و مشاهده ی نمونه کارها، کاملا پی به حرفه ای بودن این تیم و تسلط بر نرم افزارهای طراحی از جمله فتوشاپ می برین. ظریف گرافیک، تسلط بر نرم افزارهای طراحی رو طی سال ها تجربه و کار بدست آورده و مطمئنا چیزی که بر اساس تجربه بدست میاد، در هیچ کتاب و کلاسی قابل بدست اومدن نیست، مگر این که یکی تجربیاتش رو در اختیارتون بزاره.

آموزش فتوشاپ

یکی از بهترین گزینه هایی که می تونین برای آموزش فتوشاپ تهیه کنین، آموزش های ظریف گرافیک هست. اما شاید براتون سوال باشه که این مجموعه چه ویژگی هایی داره و چطور میشه از مفید بودنش مطلع شد. تسلط بر موضوع، فن بیان عالی، سرفصل های کاملا کاربردی و در اختیار قرار دادن تجربیات تیم ظریف گرافیک، در مجموعه ی آموزشی فتوشاپ آن کاملا قابل مشاهده ست. برای اطمینان بیشتر و آشنایی با نحوه ی آموزش این تیم، می تونین از بخش ویدئوهای آموزشی، تعدادی از ویدئوهای رایگان رو مشاهده کنین. شک نکنین که بعد از مشاهده ی این مجموعه، با ما هم عقیده میشین و همیشه همراه ظریف گرافیک خواهید بود.
 

دانلود مجموعه ی آموزشی فتوشاپ ظریف گرافیک

برای دانلود مجموعه ی کامل فتوشاپ ظریف گرافیک، می تونین به لینک آموزش فتوشاپ ظریف گرافیک وارد بشین و با یکی از بهترین فرصت های یادگیری روبرو بشین. اگه برای تهیه ی آموزش های کاملا تصویری فتوشاپ ظریف گرافیک سوالی داشتین، از قسمت تماس با ما، پیام ارسال کنین تا بیشتر با هم در تعامل باشیم. ما معتقدیم، با آموزش و کمک به یادگیری دیگران، ما هم پا به پای شما پیشرفت خواهیم کرد.

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288