مجوزها

بهترین نرم افزار های رایگان ایجاد واترمارک

  • اشتراک گذاری:
3 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 11328 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

در حال حاضر به دلیل افزایش شبکه های اجتماعی و اینترنت امکان دسترسی به اطلاعات دیجیتالی و کپی برداری از آن ها بسیار آسان شده است. همین امر سبب شد پس از مدتی، بسیاری از افراد و شرکت ها نیازمند به ابزار قدرتمند برای حفاظت داده ها و عدم کپی برداری به ویژه در حوزه رسانه های دیجیتالی مانند تصویر و ویدئو شدند. واترمارک روشی برای حفاظت در دنیای اینترنت برای شما فراهم کرده است که برند با جایگذاری نام، لوگو و... خود بتواند از کپی شدن محتوای خود حفاظت کند. این مقاله از ظریف گرافیک قصد دارد به معرفی بهترین نرم افزار های رایگان ایجاد واترمارک بپردازد.
 

بهترین اپلیکیشن های واترمارک برای اندروید

Salt

تبدیل عکس به واترمارک

اپلیکیشن واترمارک  saltکه مناسب برای گوشی و تبلت اندرویدی است، توسط Salt Group در گوگل پلی منتشر شده است. می توانید به کمک این اپلیکیشن واترمارک های متنوعی را بدون استفاده از ابزارهای قدرتمند، در چند مرحله ساده به تصویر اضافه کنید. کافی است طرح را از گالری برنامه انتخاب کنید و از طریق گزینه های متعدد که وجود دارد، طرح دلخواهتان را پیاده کنید.
 

Video Watermark by Z Mobile

واتر مارک ویدئو

همان طور که از نام Video Watermark by Z Mobile مشخص است می توانید با این واترمارک رایگان اندرویدی واترمارک هایی را بر روی ویدئوهایتان بگذارید. علاوه بر داشتن واترمارک های زیبا و جذاب دارای تنظیماتی از قبیل موقعیت، رنگ و میزان شفافیت است. پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از طرح های خود از واترمارک های برنامه دیدن کنید.
 

Add Watermark on Photos

برنامه واترمارک کردن عکس با گوشی

کاربران گوشی های اندروید می توانند به کمک Add Watermark علامت های متنی را به تصویر خود بیافزایند. به راحتی می توانید متن، رنگ، فونت، اندازه، چرخش و پس زمینه را تغییر دهید. همچنین الگوهایی از سبک های مختلف در آن موجود است، بنابراین می توانید به سرعت سبک های دلخواه خود را از Add Watermark انتخاب کرده و به تصویرتان اضافه کنید. این برنامه به شما امکان می دهد بیش از صد عکس را همزمان واترمارک کنید.
 

Add Watermark on Videos & Photos

آموزش واترمارک

 Add Watermark on Videos & Photo یک واترمارک رایگان برای کاربران اندرویدی است. همانطور که از نام آن مشخص است، می توانید واترمارک خود را به عکس ها و فیلم هایتان اضافه کنید. این برنامه به کاربران اجازه می دهد، تنظیم کاملی از قبیل اندازه، موقعیت، شفافیت، تراز، تنظیم، چرخش و غیره را روی واترمارکشان اعمال کنند. این دستگاه همچنین دارای واترمارک هایی از پیش طراحی شده ای است که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.
 

eZy Watermark Photo

 واترمارک چیست

eZy Watermark Photo یکی دیگر از برنامه های واترمارک برای کاربران اندرویدی است که می تواند به آنها در محافظت از عکس هایشان کمک کند. این برنامه دارای رابط بصری است و راه حل های مختلفی را برای نشانه گذاری ارائه می دهد. می توانید واترمارک لوگو، متن، کدهای QR، دست نوشته و بسیاری از موارد دیگر را به عکس خود اضافه کنید. علاوه بر این، به کاربران این امکان را می دهد تا موقعیت، چرخش، شفافیت واترمارک را تنظیم کنند و حتی جلوه های ویژه ای را مطابق با سبک دلخواهشان اضافه کنند. ضمن اینکه خروجی های تصویر، بسیار با کیفیت و بدون هیچگونه افتی ارائه می شود.
 

اپلیکیشن های واترمارک برای آیفن

Watermark Photo Square Free - Watermarking App

روش ایجاد واترمارک در اکسل

این برنامه مملو از ویژگی هایی است که شما را قادر می سازد تا همزامان با تصویربرداری واترمارکت مورد نظرتان را وارد کنید. همچنین می توانید تاریخ را به عکس خود اضافه کنید یا از یک واترمارک از پیش تعیین شده استفاده کنید، این برنامه بیش از 300 نوع واترمارک را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد واترمارک های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. ویژگی های ویرایش متن برنامه بسیار قابل توجه است، زیرا می توانید اندازه قلم و فاصله خط را تنظیم کنید یا متن را به هر روش دیگری که می خواهید ویرایش کنید. برنامه Watermark Photo Square ، به شما امکان می دهد تصاویر خود را برای اینستاگرام آماده کنید. یعنی می توانید تصاویر و فیلم های خود را مطابقت با نسبت ابعاد این رسانه اجتماعی برش دهید.
 

Watermark X

نرم افزار های رایگان Watermark X

هیچ چیز پیچیده ای در مورد استفاده از این برنامه وجود ندارد.Watermark X  روشی سریع و ساده را برای اضافه کردن واترمارک به عکس های شما فراهم کرده است. Watermark X مجموعه عظیمی از لوگو های تجاری را ارائه می دهد که مطابق با نیاز شما قابل تنظیم است. هر کاربری می تواند اطلاعات مربوط به خود را درج کرده و موقعیت واترمارکش را بر روی عکس تنظیم کند یا اندازه، شفافیت و رنگ آن را تغییر دهد. بانک اطلاعاتی واترمارک ها به طور مداوم به روز می شود. برنامه همچنین، عکاسان آیفون را قادر می سازد تا واترمارک مورد استفاده خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهند.
 

Watermark Photo

بهترین نرم افزار واتر مارک آیفون

فقط در چند مرحله ساده می توانید واترمارک منحصر به فردی را به تصاویری که با آیفون خود گرفته اید اضافه کنید. Watermark Photo حاوی یک کتابخانه بزرگ است که به شما امکان می دهد تا واترمارک های مخصوص خود را طراحی کنید. تمام واترمارک های پیش فرض برنامه دارای پس زمینه شفاف هستند که اضافه کردن آن ها به عکس ها بسیار ساده است. قابلیت های اشتراک گذاری برنامه این امکان را به کاربران خود می دهد تا تصاویر خود را در هر بستر رسانه اجتماعی که می خواهند به اشتراک بگذارند.
 

بهترین نرم افزارهای واترمارک ویدئو و تصاویر

PhotoMarks

نرم افزار رایگان PhotoMarks

PhotoMarks یک نرم افزار جامع واترمارک است که نه تنها در سیستم عامل ویندوز و Mac بلکه روی تلفن همراه هم کار می کند. دارای پردازش واترمارک های دسته ای از جمله جلوه های متنی مانند سایه و موشن است. می توانید چندین لایه واترمارک را روی تصاویر قرار دهید و تصویری واضح را در خروجی دریافت کنید توجه داشته باشید که این به معنای از دست دادن کیفیت تصویر اصلی نیست. این نرم افزار به روز شده و به راحتی در دسترس کاربران اینترنتی قرار گرفته است.
 

Arclab Watermark Studio

روش های واتر مارک کردن عکس و ویدئو با موبایل

Arclab ، چند لایه پشتیبان را در نرم افزار وارترمارک استودیو قرار داده است که امکان تغییر در اندازه و تبدیل انواع فایل های تصویری از قبیل JPEG، PNG، TIFF وBMP در آن فراهم شده است. همچنین خروجی تصاویر در حالت مشبک و با اندازه های بهینه و مطابق وب است. اقدامات قبلی را می توانید در یک تصویر واحد یا در حالت پردازش دسته ای برای چندین عکس انجام دهید.
 

Format Factory

واتر مارک با Format Factory

Format Factory یک نرم افزار پردازش رسانه ای چند منظوره است که می توانید تصاویر، فیلم و صدا را به انواع فایل تبدیل کنید. به این نرم افزار در حال حاضر قابلیت واترمارک کردن عکس و فیلم اضافه شده است و برای کاربرانی که با فیلم و تصاویر ثابت کار می کنند بسیار کارآمد است.
 

Watermark Software

چگونه عکس و ویدئو ها را واتر مارک کنیم

قابلیت اضافه کردن کد QR به عنوان واترمارک، یک ویژگی اصلی است که فقط در نرم افزار Watermark Software می توانید مشاهده کنید. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که می خواهند بینندگان را به وب سایت خود هدایت کنند مفید است. واتر مارک EXIF نیز در این نرم افزار پشتیبانی می شود و به کاربران امکان می دهد در هنگام خروجی گرفتن، متادیتاهای EXIF خود را بر روی عکس ها وارد کنند. Watermark Software دارای یک نسخه ویدئویی به نام video-watermark است. هر دو نسخه عکس و فیلم در دسترس شماست تا به صورت رایگان بتوانید از آن ها استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم که به شما مجموعه ای از بهترین نرم افزار های رایگان ایجاد واترمارک برای اندروید، آیفون و ویندوز معرفی کنیم امیدواریم کاربردی ترین ها را معرفی کرده باشیم. توجه داشته باشید که بسیاری از اپلیکیشن ها روی نسخه های مشخصی کار می کنند، حتماً قبل از نصب مطمئن شوید که سیستم عامل گوشی هوشمند، برنامه مورد نظر را پشتیبانی کند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288