مجوزها

طراحی لوگو شرکت تولید کودهای گیاهی رویش

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1512 0

شرکت رویش، تولید کننده کودهای گیاهی است که به صورت مایع این محصول را به بازار و کشاورز عرضه می کند. در ادامه به شرح کامل طراحی لوگو رویش پرداخته ایم:

  1. استفاده از حرف “r” برای نمایش اختصاری نام برند Royesh به شکل گیاه است که مخاطب در همان چند ثانیه اولیه به نوع کسب و کار پی خواهد برد.
  2. المان قطره که در جایگاه ریشه یا پیاز گیاه قرار گرفته است، برای اشاره به نوع کود گیاهی (مایع) است و از طرفی این کود باعث افزایش تقویت ریشه می گردد.
  3. کود گیاهی رویش با استفاده از روش های علمی، آزمایشگاهی و تخصصی تحت نظر کارشناسان تولید شده که از این حیث المان کتاب را در لوگو مشاهده می نمایید. همچنین طرح کتاب به صورت فلشی رو به پایین است که درواقع مرکز توجه را رو به ریشه گیاه می برد که هدف اصلی کود رویش (ریشه گیاه) می باشد و علاوه بر این، این نماد در بسته بندی تقویت کننده های گیاهی نمادی شناخته شده و معتبر است.
  4. اگر نگاهی به اغلب گیاهان سبز بیاندازید مشاهده خواهید کرد، همواره برگ های تازه و نو رسیده سرسبزتر و شاداب تر از برگ های قدیمی هستند که این خبر از زندگی مجدد و رویش نوی یک گیاه به مخاطب می دهد. از این روی انتخاب رنگ لوگو کودهای مایع رویش از سبز تیره به سبز روشن انجام شد.

Logo design of chemical fertilizer factoriesطراحی لوگو کارخانجات رویش در مشهد با ظریف گرافیکLogo design of chemical fertilizer manufacturersLogo design of chemical fertilizer manufacturersطراحی لوگو کود شیمیایی رویشطراحی لوگو کود محصولات زراعی باغات رویش در مشهدطراحی لوگو تقویت کننده های گیاهی در مشهد شرکت رویشLogo design fertilizer for orchard crops royash

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288