مجوزها

طراحی بسته بندی چای هویاتی

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1099 0

چای از جمله نوشیدنی های دیرین محافل و میهمانی های ایرانی است که عطر و طعم اغوا کننده آن هرگز اجازه نمی دهد از خیر نوشیدن یک فنجان هم بگذرید. با این حال چای در سبد کالای خرید ایرانیان جایگاهی ویژه و طلایی دارد. ظریف گرافیک با توجه به محبوبیت این نوشیدنی گرم دلپذیر بر آن بود تا آنچه که درخور است در طراحی بسته بندی چای هویاتی ارائه نماید.
 

طراحی بسته بندی اصیل ایرانی چای هویاتی

چای هویاتی از جمله برندهای چای صادراتی ایرانی است که به نقاط دور و نزدیک جغرافیایی عرضه می شود. از این رو جهت معرفی بهتر فرهنگ و اصالت محصول، طرح گل و مرغ را که از جمله طرح های مینیاتوری اصیل ایرانی است، استفاده کرده ایم. طرح های مینیاتوری از جمله طرح های فاخر استادان ممتاز ایرانی است که تمام جهان آن را سبک و هنر ایران زمین می دانند و بس. با این حال این طرح سفیر توانمند ایرانی در برند چای هویاتی علاوه بر ارائه زیبایی طرح، به نوعی بازاریابی خاموش محصول نیز می باشد.
 

خدمات چاپ بسته بندی چای هویاتی

  • انتخاب کاغذ ایندلبرد به جهت استقامت و ایستایی بهتر بسته بندی بود تا بسته بندی کمترین آسیب احتمالی را در جابجایی، انبار داری و نگهداری در غرفه های فروشگاه ببیند.

  • همچنین کاغذ طرح مات را انتخاب نمودیم تا وجهه ی رسمی و خاص تری از محصول به مخاطب ارائه نماییم.

  • چاپ امباس نیز از جمله خدمات کمتر دیده شده در زمینه طراحی بسته بندی است که حالتی چرم گونه و بافت دار به سطح کاغذ می بخشد که طرح مدرن و جذابی را ارائه می نماید. حتما با در دست گرفتن بسته بندی امباس هویاتی حس خوشایند فراموش نشدنی از لمس تجربه ای نادر را خواهید داشت.

  • خدمات طلاکوب در طرح برای خوش درخشیدن نشان هویاتی در میان دیگر برند ها است تا جلوه های بصری شکیل و لوکسی به آن ببخشیم.

  • UV از دیگر خدمات تخصصی چاپ است که براق شدن طرح را بر عهده دارد. استفاده از این گزینه سبب جلب توجه مشتری شده که طرح زیرین آن (گل و مرغ) بهتر در انظار به نمایش گذاشته می شود.
     

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چای هویاتی

به دلیل تقاضای بسیاری از مخاطبان و همراهان، عکاسی صنعتی محصولات نیز در ظریف گرافیک انجام می شود. از این رو عکاسی صنعتی در استودیوی مجهز با دوربین های حرفه ای به صورت تخصصی انجام می شود که خروجی کار جهت استفاده در تیزر های تبلیغاتی، آلبوم و گالری محصولات وبسایت، اپلیکیشن و غیره است. از اینرو عکاسی صنعتی بسته بندی چای هویاتی نیز در استودیو عکاسی ظریف گرافیک انجام شد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بسته بندی به گونه ای ملموس و واقعی تر با مخاطب ارتباط برقرار می نماید. با توجه به خدماتی که در بسته بندی هویاتی ارائه شد، عکاسی صنعتی به خوبی توانست کیفیت چاپ، جزئیات طراحی، نوع خدمات، وضوح رنگ و غیره را در وجوه مختلف، واقعی و بدور از هرگونه اغراقی ارائه نماید. این در حالی است که نرم افزارهای تری دی تصاویر را با رنگ های غیر واقعی و اغراق آمیز نمایش می دهند که قابل مقایسه با خروجی چاپ واقعی نیست. با این حال ظریف گرافیک در جهت ارائه تصاویر واقعی، بدور از هرگونه اغراق در بسته بندی محصولات،  عکاسی صنعتی را ارائه می نماید.

طراحی خلاقانه بسته بندی چای هویاتیعکاسی صنعتی و تبلیغاتی محصولات مواد غذایی در ظریف گرافیکطراحی بسته بندی و خدمات چاپ تخصصی چای هویاتیطراحی چای صادراتی هویاتی گیلان ایرانیطراحی تخصصی بسته بندی چای هویاتی گیلان ایرانطراحی و عکاسی تبلیغاتی چای هویاتیطراحی و خدمات چاپ بسته بندی هویاتیطراحی بسته بندی چای هویاتی و عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در ظریف گرافیک

جلب رضایت مشتریان رسالت مهم ظریف گرافیک است. همواره برآنیم تا خدمات حرفه ای و شایسته روز افزون ارائه نماییم تا حس ناب و خوشایند از یک همکاری بیادماندنی را برایتان به ارمغان آوریم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288