مجوزها

طراحی بسته بندی صادراتی کشمش عارف

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 995 0

طراحی بسته بندی از جمله عواملی است که کمک شایانی به برند در فروش بهتر محصولات می کند. اما در برخی برندها طراحان بسته بندی ضعیف عمل کرده و متاسفانه زمان و خلاقیت لازم به طراحی در این زمینه اختصاص داده نمی شود. با این حال الگوهای تکراری، غیر جذاب و کپی شده روز به روز در حال افزایش هستند که با این روند هنگامی که محصول جدید در قفسه فروشگاه قرار گیرد مشتری بدون توجه به مارک و نشان یکی را انتخاب و خریداری می کند و این امر هیچ کمکی به معرفی برند در بازار نخواهد کرد.

 در زمینه طراحی بسته بندی کشمش با بررسی های انجام شده به این مهم دست یافتیم که باید خدمتی نو در این زمینه ارائه نماییم تا نه تنها برند در بازار داخلی، بلکه بازار خارجی هم به راحتی به رقابت بپردازد.

ناگفته نماند در برخی بسته بندی ها ظاهر شکیل، رنگ های چشمگیر و جذابیت های اولیه مشاهده می شود اما در نظر داشته باشید اجرای طراحی بسته بندی با اصول و استانداردها است که جلوه های بصری کار را بیش از پیش افزایش می دهد.

  1. استفاده از فونت های همسان و مشابه برای دوری از پراکندگی و پیچیدگی

  2. ایجاد چهارچوب و قالب برای درج نوشتار، جداول، تصاویر، علائم ها و غیره

  3. بکارگیری تصاویر با کیفیت

  4. استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده و مرتبط با نوع محصول

  5. ایجاد ساختاری منظم و پیوسته در همه وجوه و ابعاد

نکته مهم آن که درست است که طراحی بسته بندی همانند بازاریاب خاموش محصول عمل می کند اما از طرفی هم ،دیگر برندها به بررسی و تحلیل تخصصی بازار در دوره های زمانی مختلف می پردازند و عملکرد رقبا را بازنگری می کنند. با این حال زمانی یک برند می تواند موفق عمل کند که در بازار داخلی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و به شیوه ای نو و متفاوت حضور یابد. در این راستا بسته بندی موفق علاوه بر اینکه فروش محصول را به عهده دارد، می تواند معرف طراح و سطح فعالیت برند باشد. ما در تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک برآنیم تا نمونه های تخصصی و خلاقانه را در زمینه بسته بندی محصولات ارائه نماییم تا سهمی در موفقیت و گسترش کسب و کارهای مشتریانمان داشته باشیم.

برای دیدن طراحی لوگو کشمش عارف کلیک کنید...

طراحی بسته بندی کشمش در مشهد

raisin packaging design in zarifgraphic

طراحی بی نظیر بسته بندی کشمش

GREEN RAISIN AREF PACKAGING DESIGN

طراحی_بسته_بندی_خلاقانه_و_شیک_کشمش_کاشمر

طراحی_بسته_بندی_کشمش_عارف_در_ظریف_گرافیک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288