مجوزها

طراحی بسته بندی صابون های بهداشتی درمانی مأوا

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1418 0

طراحی بسته بندی صابون بهداشتی درمانی زردچوبه مأوا

طراحی بسته بندی صابون گیاهی زردچوبه مأوا با توجه به نوع محصول تولیدی برند صورت گرفته است. با به تصویر کشیدن گیاه زردچوبه در بسته بندی بر آن بودیم تا تمرکز ذهن مخاطب را به ترکیب اصلی صابون جلب نماییم و از طرفی گیاهی بودن آن را صریح تر به نمایش بگذاریم. همچنین صابون زردچوبه مأوا از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی است که اغلب در داروخانه های طب سنتی و عطاری ها به فروش می رسد. با این حال طراحی بسته بندی صابون با المان های گیاهی برای مخاطب در چنین محیط هایی راحت تر قابل پذیرش و اطمینان است. به طور کلی ما در تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک برآنیم تا طراحی ها را با توجه به جامعه هدف، بازار محصول و نوع مخاطب ارائه نماییم تا ارتباط سازنده و جذاب تری را میان مشتری و محصول برقرار نماییم. قطعا دستاورد چنین طرحی، فروش و موفقیت بیشتر برند خواهد بود.

طراحی بسته بندی صابون بهداشتی درمانی زعفرانی مأوا

زعفران از جمله گیاهان شفابخش و جادویی است که از آن در بسیاری از صنایع غذایی، دارویی، زیبایی و غیره استفاده می شود. صابون گیاهی زعفران مأوا نیز از جمله محصولات مهم این برند است که موفق به دریافت اعتبار و اعتماد از سوی بسیاری از مشتریان شده است. با این حال منشاء گیاهی این صابون کمک شایانی به نتیجه گیری در نوع طراحی بسته بندی صابون نمود. بسیاری از عطاران و پزشکان طب سنتی استفاده از این صابون را به دوست داران زیبایی توصیه می کنند که با توجه به این مهم باید طراحی بسته بندی نیز ارائه می شد که گیاه زعفران به وضوح در بسته بندی خودنمایی می کرد.
استفاده از طرح های زیبای اسکچ، علاوه بر زیبایی بسته بندی، الگوی خلاقانه و کمتر دیده شده ای به مخاطب ارائه می کند که برند مأوا را متمایز از دیگر رقبا معرفی می کند تا خوش بدرخشد و به راحتی شناخته شود.

طراحی بسته بندی صابون زردچوبه ماوا در ظریف گرافیکطراحی خلاقانه بسته بندی صابون درمانی ماوا در ظریف گرافیکطراحی بسته بندی صابون های آرایشی بهداشتی ماواطراحی خلاقانه بسته بندی صابون گیاهی در ظریف گرافیکطراحی حرفه ای بسته بندی صابون درمانی ماوا در مشهد با ظریف گرافیکطراحی حرفه ای بسته بندی صابون آرایشی درمانی ماوا در ظریف گرافیکPackaging design of Mava health soapPackaging design of Mava health soapطراحی تخصصی صابون آرایشی بهداشتی ماوا در مشهد با ظریف گرافیکPackaging design of Mava cosmetic soapPackaging design of Mava cosmetic soap

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288