مجوزها

طراحی لوگو فروشگاه آنلاین لوازم ناخن نرگس

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 3004 0

لوگوی برندهای آرایشی، بهداشتی زیبایی از حساسیت خاصی برخوردارند. این نوع لوگو باید به گونه ای طراحی شود که به سادگی نمادی لوکس از زیبایی و لطافت را نمایش دهد. چنین لوگویی در یک لحظه به مخاطب میگوید که بعنوان مشتری چگونه با او برخورد میشود.

مجموعه نرگس بعنوان فروشگاهی مختصِ ناخن و با چشم اندازی بزرگ برای کسب و کار خود قبل از هر چیز دیگر، میبایست یکتا بودن خود را به تصویر میکشید.

طرح لوگو

به جای استفاده از پیچیدگی‌ های غیر ضروری که تنها باعث گیج شدن مخاطب و کارفرما در معرفی برند میشود، ما در ظریف گرافیک تصمیم گرفتیم با یک طرح ساده ناخن شروع کنیم تا به سرعت و وضوح ایده خوبی به مخاطب از حوزه فعالیت برند بدهیم.

تاج بالای سر ناخن منظر اعتبار و ارزشی است که این برند برای خود و مشتریانش قائل است. از طرفی دیگر استفاده از چهار مروارید در راس شاخه های تاج به عنوان چهار ناخن دیگر دست، سمبلی متفاوت از این برتری را نشان میدهد.

رنگ لوگو

در لوگوی فروشگاه لوازم طراحی و کاشت ناخن نرگس تمرکز اصلی بر روی نشان دادن جلوه و استایل درخشان و پر زرق و برق برند بود. از این رو ما در تیم ظریف گرافیک تلاش کردیم تا به ساده ترین و در عین حال نمایان ترین شکل ممکن چشمان مخاطب را به سمت لوگو جذب کنیم. برای همین به جرئت میتوان گفت که استفاده از رنگ طلایی نه تنها این خواسته را برآورده میکند بلکه همچنین به خودیِ خود توصیفی بی نقص از کیفیت محصولات و تاثیر نتایج آن برای مصرف کننده انتقال می دهد.

فونت لوگو

فونت بولد، برجسته و خوانای لوگو نیز به لطف ظاهر خاص خود توانسته به تنهایی نام برند را به رخ مخاطب کشیده و از سوی دیگر در چشم مخاطب قبل از معرفی برند (Online Nail Shop) پدیدار شود.

لوگو ناخن نرگسلوگو لوازم آرایشیرنگ لوگو ناخناجزای لوگوی فروشگاه لوازم ناخنطراحی لوگو برای لوازم ناخنکارت گرافیک فروش لوازم ناخن نرگسساک لوگوی ناخنبنر لوگوی فروشگاهی لوازم ناخن - ظریف گرافیکتابلوی فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288