مجوزها

طراحی لوگوتایپ مزون شرق

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1925 0

وقتی پای نشان دادن شخصیت و استایل یک برند باز میشود طرح لوگو بخصوص لوگوهای مزون و پوشاک با دنیایی بر پایه مد و فَشِن که همیشه در حال تغییر است، حرف زیادی برای گفتن دارد. این لوگو باید در یک نگاه ذات، هویت اصیل و روح لطیف زنانه را در برند و برای مخاطب نشان دهد.

طرح لوگو

ظریف گرافیک در طراحی اختصاصی لوگو مزون شرق با الگو نگرفتن از طرح های ساده یک زن یا لباسی زنانه، سعی داشت از کلیشه طراحی دور بماند. در عوض، ایده نمادی لاکچری به سر ما زد که طلوع مدرن و متفاوت برند را به خوبی نشان دهد.

از آنجایی طلوع خورشید از مشرق است، ما از نام "شرق" به نفع لوگو استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم که آن را به شکل و مضمون خورشید با تلفیقی هنری تجسم و اعمال کنیم تا بهترین تصویر ذهنی ممکن را از درخشش این برند در میان برند های دیگر رسم کرده باشیم.

رنگ لوگو

از آنجایی که از قبل تم طلوع خورشید برای لوگو انتخاب شده بود، استفاده از طلایی و زرد برای رنگ لوگو برای مخاطب کاملا معقول است. از طرفی دیگر این رنگ به تنهایی توانسته یک سمبل لوکس و اشرافی را نیز به طرفداران خودش معرفی کند.

فونت لوگو

فونت و قالب لوگو "شرق | SHARGH" نیز میبایست ظاهر خاصی از آنِ خود میکرد. برای همین تیم ظریف گرافیک فونتی کاملا شخصی سازی شده را برای متن انگلیسی و فارسی در نظر گرفت تا در عین سادگی مورد توجه مخاطب قرار گرفته و به چشم بیاید.

طراحی لوگو برای مزون شرقلوگو طراحی و فروش لباس عروسی

 

 

مزون شرق - ظریف گرافیک

طراحی لوگو مزون شرق

لوگوی مزون لباس زنانه و مانتو

طراحی لوگو تایپ مزونبرند مزون شرقطراحی لوگو عروسی و مانتولوگو اپلیکشین مزون شرق - ظریف گرافیکتابلو با لوگوی مزون شرق

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288