مجوزها

طراحی بسته بندی خرما صادراتی امپایر فود

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1127 0

طراحی بسته بندی خرمای امپایر فود برای برندی سوئیسی انجام شد که خرما را در دو نوع ساده و ارگانیک به بازار ارائه می نماید. مالک حقیقی برند، شخصی ایرانی الأصل است که تقاضای سبکی متفاوت نسبت به نمونه های رایج و تکراری بسته بندی خرما داشتند. با این حال بر آن بودیم تا طرحی از تلفیق اصالت ایرانی و مدرنیته ارائه نماییم.

 بسته بندی خرمای ارگانیک با دو رنگ سفید و سبز طراحی شد تا در آن حس سلامتی، تازگی و ارگانیک بودن محتویات را بهتر و سریع تر به مخاطب انتقال دهیم.

در نوع ساده، طراحی بسته بندی خرما با رنگ های خرمایی تیره و طلایی انجام شد که جلوهای بصری لوکس و فاخری به بسته بندی بخشید که این نوع الگو در قرفه های فروشگاهی به راحتی خودنمایی می کند و باعث جلب توجه مخاطب می شود.

هر دو بسته بندی در هر کجا مشاهده شوند طرح اسلیمی موجود در آن خبر از هویت یکسان آن ها خواهد داشت که متعلق به برند امپایر فود می باشند.

اطلاعات ارزش غذایی، علائم راهنما، استاندارد جهانی، خواص و سایر توضیحات بصورت کادر بندی شده در دسته های مجزا با فونت سریف درج شد که مخاطب در یک نگاه کوتاه بتواند از محتویات و کیفیت آن مطلع شود. در بخش های مختلف بسته بندی خرمای امپایر فود هیچگونه تعدد فونت و پیچیدگی وجود ندارد که باعث عدم خوانایی طرح شود.

در هر حال طراحی بسته بندی خرما صادراتی در ظریف گرافیک با توجه به ماهیت، نیاز، بازار هدف، نوع مخاطب و رقبای برند انجام شد تا میزان آزمون و خطا در فروش جهانی محصول به حداقل برسد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288