مجوزها

طراحی لوگو فروشگاه آنلاین مبلینه کالا

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1136 0

طراحی لوگو برای برند هایی با خدمات منحصر به فرد، همیشه چالش جذابی وارد عرصه تیم ما کرده که ارائه یک خروجی مطلوب را شیرین تر میکند.

لوگوی فروشگاه لوازم مبل "مبلینه کالا"، مثل خدمات آن، میبایست نمادی یونیک و به خصوص را به خود میگرفت که در عین حال به سادگی، حوزه فعالیت برند را به مخاطب خود نشان دهد.

طرح لوگو

ما در این لوگو سعی کردیم ترکیبی از چندین معنا و مفهوم متفاوت از برند را جای دهیم:
مبل: مسلما نمیتوان ارتباط زیاد حوزه کاری برند را با مبل نادیده گرفت. برای همین تا جایی که به استایل برند لطمه ای وارد نشود، نمایش ساده شکل مبل اولویت اول ما بود.

M: این حرف انگلیسی، بعنوان حرف اول برند مبلینه (Mobline)، نیز میبایست با شیپ خاص خودش در لوگو نمایان میشد. چرا که نشان دادن هویت برند به بهترین شکل ممکن برای یک لوگو اهمیت زیادی دارد.

K: قسمت دوم اسم برند با کلمه کالا (Kala) نیز برای تکمیل اسم برند در لوگو آمده است. حرفی که بعنوان M ظاهر شده بعنوان دو K معکوس به هم نیز دیده میشود.

تاج: علاوه بر شکل مبل و اسم، یک لوگو میبایست نمایانگر شخصیت و ارزش های برند نیز باشد. و یک تاج به سادگی در مبل ترکیب شده، میتواند وصفی کامل از یک شخصیت لوکس و بی‌نظیر باشد.

رنگ لوگو

برنزی برای تم مبل انتخابی بی نقص است. این رنگ سمبلی از کیفیت و صداقت داشته و از همه مهمتر سرشار از حس خوشایندِ آسایش و آرامش است.

فونت لوگو

لوگو تایپ مبلینه کالا چه در فارسی و چه انگلیسی، طوری طراحی  شده که علاوه بر حفظ ظاهر زیبای خود نه تنها با لوگوی تصویری تناقصی نداشته باشد، بلکه با شکل و شمایل کلی لوگو هماهنگ بوده و بتواند با آن خو بگیرد.

 

همچنین میتوانید نمونه کار های دیگر ظریف گرافیک را نیز مشاهده کنید.

لوگوی لوازم مبل

طراحی لوگوی فروشگاه مبلطراحی لوگو تولید کننده لوازم دکوراسیونلوگوی دکوراسیون داخلیلوگو در تهراناجزای لوگوی لوازم مبل و دکوراسیون داخلیرنگ های لوگوی مبلینه کالا

طراحی لوگوی مبلینه کالاطراحی لوگو فروشگاه اینترنتی مبلینهلوگوی فارسی و انگلیسی mobline kalaلوگو مبلکارت ویزیت مبلمان و دکوراسیون داخلی ظریف گرافیک

تابلوی لوگوی مبلینه کالا - ظریف گرافیک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288