مجوزها

طراحی لوگو شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان (پیچو)

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 2776 2

پسته از جمله تولیدات ارزشمند ایرانی بوده و در میان آجیل و خشکبار طرفداران زیادی دارد. پسته ایرانی، همانند گوهری ارزنده سفره های عید و مراسم های شادی است که نه تنها برای ایرانیان محبوب بوده بلکه در تمام جهان محصولی معروف و دوست داشتنی است. در طراحی لوگو برند پیچو که رسالت مهم و اصلی آن صادرات پسته رفسنجان است ما از تصویر پسته برای نمایش جذاب و کاملا مفهومی محصول استفاده کرده ایم تا نظر طرفداران این آجیل خاص ایرانی را به راحتی جلب نماییم. در طراحی لوگو برند پیچو که رسالت مهم و اصلی آن صادرات پسته رفسنجان است از تصویر پسته برای نمایش جذاب و مفهومی استفاده کرده ایم تا نظر طرفداران این آجیل خاص ایرانی را به راحتی جلب نماییم.

  1. نام برند پیچو را با استفاده از فونت سریف (serif)  در لوگو درج نمودیم تا علاوه بر بیشتر کردن سطح خوانایی، به سادگی متنی مطابق با شکل پسته را نمایش دهیم. همچنین پیچو به هشت زبان زنده دنیا در لوگو درج شده که بخاطر محبوبیت و ساده بودن فونت در همه زبان ها، انتخابی معقول می باشد.
  2. کادر با طیف بندی رنگ قرمز جهت ایجاد جذابیت در لوگو بکار گرفته شد که در بسیاری از محصولات و مواد غذایی این رنگ بخوبی برای مشتری شناخته شده و آشنا است.
  3. لاین طلایی کادر، به منزله قاب زرینی است که نام پیچو را در دل خود دارد.
  4. رنگ پسته با ترکیب دو رنگ قرمز و سبز نمایش داده ایم، برخلاف دیگر کشورها، در میان انواع پسته ایرانی علاوه بر رنگ سبز، رنگ قرمز نیز بعنوان رنگ اصلی پسته شناخته می شود و همین موضوع ویژگی خاص دیگری به پسته ایرانی داده است.
  5. اِلمان برگ سبز در این لوگو تجاری برای انتقال حس تازگی و کیفیت محصول بوده که ارگانیک بودن آن را به مشتریان نشان دهد. این اِلمان همچین به صورت قرینه در دو طرف پسته بکار گرفته شده تا جلوه های بصری برند را تا حد زیادی تقویت کند.
  6. نماد پسته در راس لوگو برای جلب توجه بیشتر بیننده است. همچنین نماد پسته را در قسمت فوقانی آن قرار دادیم تا هر چه سریعتر پیام لوگو را به بیننده آن نشان دهیم.

 

 

آرم و نشان پیچواجزای لوگو پیچومفهوم رنگ لوگوی پیچورنگ های لوگو پسته و خشکبارطراحی لوگو خشکبارلوگوی پسته صادراتیشرکت تعاونی تولید کننده پسته پیچوپسته تولید کننده پسته و خشکبارطراحی لوگو شرکت تعاونی رفسنجانلوگو تولید کننده پسته رفسنجانبنر تولید کننده پستهطراحی لوگو پسته

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (2)

  • عالیه - تبریک میگم

    ثبت پاسخ
    • ممنونیم ازت آنا جان

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288