مجوزها

طراحی بسته بندی پسته شور شرکت پیچو

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1856 0

پسته ایرانی جزو محبوب‌ترین محصولات صادراتی ایران در سراسر جهان است. همین موضوع باعث می شود تا طراحی بسته بندی این محصول تا حد زیادی برای هر تولیدکننده و صادرکننده‌ای مهم باشد.

طراحی بسته بندی شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان (پیچو)، می بایست با مخاطب های کاملا گوناگون ارتباط گرفته و در زبان های مختلف توجه آنها را جلب می کرد . این بسته بندی باید پیام بصری خود را ساده، رسا و در کمتر از چند ثانیه به مخاطب خود می رساند. برای نمایش محصول زیبا و با ارزش پسته ما از نمونه محصول ارسالی تولید کننده در آتلیه صنعتی ظریف گرافیک تصویر برداری کردیم و تمام سعی ما بدست آوردن چینشی بود که بتواند کیفیت و خندان بودن پسته را به خوبی نمایش دهد.
لوگوی شرکت پیچو به همراه سال تاسیس و نام محصول "پسته بو داده رفسنجان" بر روی ربانی قرار گرفته تا پس از عکس پسته معرفی خود را به خوبی تکمیل کند.
پس زمینه بسته بندی به رنگ مشکی انتخاب شد تا بتواند به المان های دیگر بسته بندی اجازه خودنمایی بدهد. این حقیقت که همین نکات رعایت شده در بسته بندی زیبایی آن را دوچندان کرده به خودی خود هوشمند بودن این انتخابها را بازگو می کند.

بسته بندی‌های پسته شور پیچو در وزن‌های 1000 , 400 , 250 , 100 , 75 , 50 , 35گرم از جنس سلفون و همچنین در وزن‌های, 200 و 400 گرم از جنس قوطی طراحی و چاپ شدند.

 

بسته بندی شرکت تعاونی رفسنجان پیچوقوطی-پستهطراحی-بسته-پستهPistachio-can-design

طراحی-قوطی-پسته-خامطراحی پسته پاکتی

pistachios packaging design in zarifgraphic

خانواده-محصولات-پسته

طراحی بسته بندی پسته خام و شور

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288