مجوزها

طراحی لوگو کافه رستوران کاتیا

  • اشتراک گذاری:
31 شهریور 1400 1200 0

کاتیا، کافه رستورانی واقع در مشهد برای برندینگ خود قبل از هرچیز نیازمند لوگویی بود که بتواند هویت خود را بعنوان یک کافه و رستوران نشان دهد. این لوگو همچنین می‌بایست تم و هویت کاتیا را بعنوان یک برند به تصویر می‌کشید.

با توجه به محیط گرم، مدرن و راحت کافه رستوران ما با استفاده از خطوط منعطف در متن و لوگو می خواستیم سادگی، زیبایی و احساس راحتی را به وضوح نشان دهیم. این انطباق در لوگو و محیط کافه رستوران باعث می‌شود تا مخاطب بلافاصله پس از دیدن طراحی لوگو کافه رستوران کاتیا با چنین محیطی آشنا شده و با آن ارتباط بگیرد. ما تایپ این لوگو را به زبان انگلیسی و فارسی به طور اختصاصی طراحی کردیم.

در المان بالای لوگوتایپ نیز ترکیبی هوشمندانه از دانه قهوه و همبرگر را خلق کردیم تا احساس کافه و همچنین رستوران را همزمان به مخاطب برند انتقال دهیم. این المان باعث شده تا مخاطب بلافاصله پس از دیدن لوگو به حوزه فعالیت آن پی برده و تصویری کامل از کاتیا در ذهن او حک شود.

 

هویت بصری کاتیا

در طراحی لوگو  کافه رستوران کاتیا تمام سعی مان این بود بتوانیم ایجاد حس صمیمیت و راحتی را در مخاطبان جوان برند به وجود بیاوریم. زمانی که نوبت به خلق هویت ، پترن یا الگو برای برند می رسد شما می توانید از هر مفهومی در جهان هستی الهام بگیرید و به نتیجه مطلوب خودتان برسید.
ما از دو منظر به این موضوع نگاه کردیم، یکی از دید مخاطب و دیگری از دید مجموعه کاتیا:


از دید مخاطب: بعد از کلی کار و دوندگی روزانه می شود محیطی را پیدا کرد که بتوانیم یک گوشه بنشینیم و به دور از همه دغدغه هایمان یک قهوه بنوشیم یا یک غذا نوش جان کنیم تا تمام خستگی هایمان از تنمان در بروند. این خطوط در هم تنیده و در انتهای آنها وجود قهوه و برگر و... نشان از همان گوشه خلوت و دنج با خوردنی های خوشمزه را دارد!

از دید مجموعه کاتیا: با وجود کلی رقیب، سختی کار و تلاش برای هر روز بهتر شدن و رسیدن به اهداف بلند پروازانه کاتیا ؛ خوشحالیم جایی را بنا کردیم تا جوانهای شهرمان در آن اوقات خوشی رو داشته باشند! دوباره همان در هم تنیدگی و دوباره همان گوشه دنج!

این مفهوم را شما می توانید خیلی جاها ببینید. بعد از یک ترافیک سنگین و رسیدن به منزل >> ( خستگی ها و در نهایت گوشه دنج )، بعد از یک خانه تکانی سخت و در نهایت استراحت در ایام نوروز و ...

این مفهوم برای همه ما آشناست. یک آرامش کامل بعد از طوفانهای زندگی!

 

طراحی لوگو کافه رستوران کاتیا

طراحی لوگو برای کافه

kania-logo-colorslogo-patternطراحی_هویت_بصری_کافه_رستوران_کاتیاطراحی_خلاقانه_هویت_بصری_رستوران_کاتیا_مشهد

طراحی_اختصاصی_لوگو_کافه_رستوران_در_مشهدطراحی_لوگو_کافه_رستوران_کاتیا_در_ظریف_گرافیکطراحی-لوگو-رستوران-در-مشهدطراحی-خلاقانه-لوگو-کاتیا

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288