مجوزها

طراحی لوگو شرکت ساختمانی شاه سازه

  • اشتراک گذاری:
13 مهر 1400 1790 0

طراحی لوگو شرکتهای ساختمانی و دکوراسیون داخلی در کشور عزیزمان بسیار جای کار دارد؛ خیلی از برندها چه کوچک و چه بزرگ گاها از وکتورهای آماده موجود در اینترنت لوگویشان را طراحی کرده اند و شاید تغییری ملموس؛ بین این نوع لوگوها و طراحی لوگو مشاورین املاک پیدا نکنید.

سفارش پروژه طراحی لوگو و هویت بصری شاه سازه که برندی فعال در حوزه ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی ساختمانهای لوکس در مشهد است به تیم طراحی ظریف گرافیک سپرده شد؛ هدف اصلی این پروژه القا حس لوکس بودن با نام برند بود(یعنی شاه + سازه) باید بگونه ای طراحی می شد که ساده، گویا و لوکس باشد تا بتواند به این وسیله هویتش را با غرور و افتخار به عموم مخاطبان معرفی نماید.
ما نیز در ظریف گرافیک از همان ابتدا سعی داشتیم اسم و حوزه فعالیت برند را تا جای ممکن به لوگو نسبت دهیم.

اینکار نه تنها معرفی برند را برای هر دو طرف ساده‌تر می‌کند بلکه لوگو را برای شاه سازه منحصر به فرد می‌سازد. با چنین ذهنیتی تصمیم گرفتیم المان تاج (که بیش از هر چیز دیگری سمبل شاه است) را با المان ساختمان ترکیب کنیم. 

همانطور که در تصاویر پایین خواهید دید، کلیت لوگو تلفیقی هوشمند از تاج و سه ساختمان است. ما علاوه بر رعایت استاندارد شکل تاج، سعی کردیم ساختمان ها را با زاویه و جلوه خاص خود برای طراحی لوگو نشان دهیم. اگر با دقت بیشتری به طراحی برند شاه سازه نگاه کنید متوجه وجود پایه های ستونی شکل آن خواهید شد. ما با این حرکت ساده استحکام و قدرت ساختاری برند را به نمایش گذاشتیم. همچنین برای تاکید روی این مورد چنین الگویی را در تایپ متن نیز بکار بردیم تا ارتباط مناسب بین تایپ و لوگو به درستی برقرار شود.

طراحی-لوگو-ساختمانیلوگوی ساختمانی شاه سازلوگوی-ساختمانلوگوی-معماریلوگوی شرکت ساختمانی شاه سازهکارت-ویزیت-شاه-سازلوگوی-خلاقانه-معماری

بگ-لوگو-شاه-سازهویت-بصری-برند-ساختمانی-معماری-شاه-ساز

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288